Gå till innehåll

Danmark-Sverige på nordicbet


Recommended Posts

Ja, det stämmer. UEFA bestämmer såklart.

Men om man tänker till lite extra så kommer segern att bli svensk, mycket tack vare att en straff var utdömd.

Läs hela tråden innan du skriver nåt så jävla dumt igen.

 

straffen tror jag spelar mindre roll i detta sammanhang. domaren avbröt matchen för säkerheten inte kunde säkerställas för honom eller spelarna.

 

tänk ex på vad som kunde ha hänt om sverige satte straffen? uefa kommer med dom på fredag, troligen 3-0 till sverige.

 

har mailat lite med partybets ang deras bedömning (de verkar vara de enda som har denna bedömning) att matchens slutade 3-3. de vägrar kompromissa...suck snacka om dålig kundvård. jämför med de flesta andra som iaf ger 1 ggr insatsen. alt båda rätt med som expekt ger.

tycker det bara är så dåligt av partybets som enda klienta kan bedöma matchen till 3-3, när den faktiskt aldrig slutat så.

suck, ville väl bara gnälla av mig lite :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

straffen tror jag spelar mindre roll i detta sammanhang. domaren avbröt matchen för säkerheten inte kunde säkerställas för honom eller spelarna.

 

tänk ex på vad som kunde ha hänt om sverige satte straffen? uefa kommer med dom på fredag, troligen 3-0 till sverige.

 

har mailat lite med partybets ang deras bedömning (de verkar vara de enda som har denna bedömning) att matchens slutade 3-3. de vägrar kompromissa...suck snacka om dålig kundvård. jämför med de flesta andra som iaf ger 1 ggr insatsen. alt båda rätt med som expekt ger.

tycker det bara är så dåligt av partybets som enda klienta kan bedöma matchen till 3-3, när den faktiskt aldrig slutat så.

suck, ville väl bara gnälla av mig lite :evil:

 

Varför är det dålig stil att följa sina regler att vid avbruten match som pågått mer än 80min gäller resultatet? Läs regelrna innan du bettar. Jag är också lite besviken att min moneyline Sverige till 3.32 inte gick in utan fick spelet annulerat men står ju tydligt i deras regler man accepterat så inget att sura över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är min situation: Spelade på Sverige som vinnare (Betonbet, odds: 4.5) och när jag frågade supporten dagen efter fick jag svaret att avvakta tills UEFA har gjort ett "official statement". Gick in idag och ser att jag har fått tillbaka min insats med förklaringen att 72h har gått.

 

Har jag rätt att på något vis blir arg? Supporten nämnde ingenting om dom där 72h då jag pratade med dom tidigare i veckan. Finner det jävligt tråkigt då beslut i stil med detta tar sin lilla tid, inte 72h.

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...