Gå till innehåll

Prima dött nu?? (purple lounge)


lappmail

Recommended Posts

Sjukt att dem inte pausar spelet! Jag vet inte vad som hände med mina 4 sng jag hade uppe. Tror kom ITM i ngn. Sen kom jag faktiskt in och kunde vinna en bara för att alla satt ute. Kändes lite dumt, men va fan! Jag losa säkert pengar på att någon annan gjorde likadant mot mig på ett annat bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla skämt, ligger i mitten ungefär i 250k kommer tillbaka efter 20min och är redan utslagen.

Inget svar på mitt mail men en pop up kom precis på clienten, alltid nått..

 

Precis samma sak hände mig, det var tydligen en på mitt bord som inte var sit out som kunde sno allas blinds i typ en halvtimme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och spelade en turnering. 19 pers kvar alla ITM, ligger trea fyra nånting då jag skickas ur.jag och typ 3-4 till kommer in och spelet Fortsätter. Vi sitter och vinner deras blinds och spelar mot varandra som vanligt..

Blev trea, ska man räkna med att inte få några pengar utbetalda?? spelet fortsätter uppenbarligen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och spelade en turnering. 19 pers kvar alla ITM, ligger trea fyra nånting då jag skickas ur.jag och typ 3-4 till kommer in och spelet Fortsätter. Vi sitter och vinner deras blinds och spelar mot varandra som vanligt..

Blev trea, ska man räkna med att inte få några pengar utbetalda?? spelet fortsätter uppenbarligen

 

Det får du säkert

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hi

 

I am sorry but at the moment there are problems with the poker client.

 

 

Regards

Geir Ove Neset

Sec. Dep. NordicBet

 

no shit sherlock?...

Inget om min fråga om en ev. refund etc.

Varje plats i $250k efter pausen var "värd" ungeför $780 och fick ju som sagt nada..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...