Appel Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Nu är jag och Ola på plats sedan ngr timmar tillbaka. Vi har även fått upp en deltagarlista för dag 1a, så om det är ngn ni gärna vill att vi ska kolla till så säg gärna till. http://www.poker.se/blogg.php Citera
gdaily Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 När vi nu fick det hemska efternamnet rätt, så var det nåt fel ändå. Folk ska heta Stål, Eld eller Ek! Citera
Appel Postad 2 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2007 Nu får Oscar ta och förlora halva sin stack tycker jag. Och ngn Jon Ek bli chipetta istället. Då kanske jag kan stava till eländet!!! Citera
PsychicIor Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Hur går det för Martin Roseberg ?.... Har en brun hoodtröja där det står stockholm.... Citera
Appel Postad 2 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2007 Har inte hittat han än. Ska kolla lite mera. Citera
Appel Postad 2 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2007 Hur går det för Martin Roseberg ?.... Har en brun hoodtröja där det står stockholm.... Jag hittar tyvärr ingen alls i hoodtröja Citera
PsychicIor Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Jag hittar tyvärr ingen alls i hoodtröja Hans underläpp åker ut när han tänker , kan sitta med en grön t-shirt oxå....han kan ha strippat igen. Mellanblond. Heter egentligen Roseborg men står fel i listan. Citera
Appel Postad 2 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2007 Hans underläpp åker ut när han tänker , kan sitta med en grön t-shirt oxå....han kan ha strippat igen. Mellanblond. Heter egentligen Roseborg men står fel i listan. Ledsen. Hittar ingen med den beskrivningen. Men jag kan vara blind också. Det har hänt förut. Citera
PsychicIor Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Hur har det gått för Henriksson ? När jag va där så va han ganska short... Citera
gdaily Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Hur har det gått för Henriksson ? När jag va där så va han ganska short... Ute sedan länge Citera
PsychicIor Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Vilka av de namnkunniga spelarna är kvar ? Sett att Storåkers, Henriksson, Lennaard, Cecilia åkt. Och har ni koll vilka av de stora namnen som spelar imorgon ? Citera
Appel Postad 3 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2007 Äntligen en vinst till mig!! =) Sten-sax-påse vem som skulle gå och äta. Nu ska jag klonka nätspel när jag kommer hem inatt!! Citera
Appel Postad 4 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2007 Dags för dag 1c. Deltagarlista kommer när vi får en som är rätt. Känn er välkomna att bidra med era åsikter och förfrågningar (och korrar på felaktiga namn od) Citera
Bluwajt Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Skulle vilja se bilder på David Albertsson och Johan Wemmenhag om det går att fixa Citera
Appel Postad 4 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2007 Skulle vilja se bilder på David Albertsson och Johan Wemmenhag om det går att fixa Har inte hittat dessa personer tyvärr Har du ngn koll på hur de ser ut och vad de har på sig? Samt ungefärlig ålder? Citera
PsychicIor Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Vad ligger average på nu ? Å så en fin bild på Björne Lindberg skulle sitta bra .... Sitter med blå tröja och ett par pilotbrillor med spegelglas....stog för söndagens längsta funderare Citera
teddybeahr Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Vad ligger average på nu ? Å så en fin bild på Björne Lindberg skulle sitta bra .... Sitter med blå tröja och ett par pilotbrillor med spegelglas....stog för söndagens längsta funderare Haha Nemo är med Citera
PsychicIor Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Haha Nemo är med ?.... Är inte det en fisk ? Citera
Appel Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2007 Ramzi sitter med 23K framför sig nu när jag frågar lite i förbifarten. Citera
pokerponkass Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Bild och chipcount på malmös hjälte Nedzib Suman krävs! =) Citera
gdaily Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Vad ligger average på nu ? Å så en fin bild på Björne Lindberg skulle sitta bra .... Sitter med blå tröja och ett par pilotbrillor med spegelglas....stog för söndagens längsta funderare Spegelglas och blå tröja har 25.000, medel är 64000, och om det är Björne vet jag inte. Citera
Recommended Posts