Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag hittar tyvärr ingen alls i hoodtröja :(

Hans underläpp åker ut när han tänker :D, kan sitta med en grön t-shirt oxå....han kan ha strippat igen. Mellanblond. Heter egentligen Roseborg men står fel i listan.

Postad
Hans underläpp åker ut när han tänker :D, kan sitta med en grön t-shirt oxå....han kan ha strippat igen. Mellanblond. Heter egentligen Roseborg men står fel i listan.

Ledsen. Hittar ingen med den beskrivningen. Men jag kan vara blind också. Det har hänt förut.

Postad

Dags för dag 1c. Deltagarlista kommer när vi får en som är rätt. Känn er välkomna att bidra med era åsikter och förfrågningar (och korrar på felaktiga namn od)

Postad
Skulle vilja se bilder på David Albertsson och Johan Wemmenhag om det går att fixa :)

Har inte hittat dessa personer tyvärr :(

Har du ngn koll på hur de ser ut och vad de har på sig? Samt ungefärlig ålder?

Postad
Vad ligger average på nu ?

Å så en fin bild på Björne Lindberg skulle sitta bra :D .... Sitter med blå tröja och ett par pilotbrillor med spegelglas....stog för söndagens längsta funderare :)

Haha Nemo är med ;)

Postad
Vad ligger average på nu ?

Å så en fin bild på Björne Lindberg skulle sitta bra :D .... Sitter med blå tröja och ett par pilotbrillor med spegelglas....stog för söndagens längsta funderare :)

Spegelglas och blå tröja har 25.000, medel är 64000, och om det är Björne vet jag inte.