Nojjby Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Är det min dator som är kajko eller har OT-avdelningen plockats bort? Varför i så fall? Citera
Juggler Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Det är den nog inte, tror det bara är lite fnurror på tråden. Citera
gdaily Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Den kmmer tillbaks, försvann konstigt nog under databaskrashen. Nån annan som saknar nåt? Citera
Djens Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Nån annan som saknar nåt? $32k på mitt parbetkonto, fixar du det ola? Citera
Saint_Bjorn Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Jag dissade OT-gruppen igår kväll. Visste inte jag hade sån makt i fingrarna. Citera
baller Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 försvunnen in the abyss of darkness ... välkommen tillbaks OT? Citera
Donner Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Kan ni lägga på ett kol så stora bakistråden kommer tillbaka tack. Hade behövt skriva lite där nu känner jag.. Citera
Albert Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Kan ni lägga på ett kol så stora bakistråden kommer tillbaka tack. Hade behövt skriva lite där nu känner jag.. Jag kommer behöva skriva i den i morgon har jag på känn... plus att jag tänkte lyssna på eurys Misfitstråd. Citera
Okok Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Kunde ni inte tappat bort low limit handanalys eller nåt istället? Skandal! Citera
Goatse Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Jag får frispel! Måste ju se med hur många poäng jag dominerade Albert I misfitstråden. Citera
gdaily Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 VAR ÄR DEN!?!? Alltså, jag är på CC och liverapporterar, och resterande "tekniker" är på helgledigt. Lugna er, lixom. Den dyker nog upp nån gång. Citera
Recommended Posts