Gå till innehåll

sureshoT_ lirar nl100 på iPoker


sureshoT__

Recommended Posts

Ärade forumsvänner,

denna dagbok hade jag först för ett par år sedan när jag spelade nl20 men la ner den då jag slutade spela poker för något år.

 

I alla fall, jag spelar nl100 numera på iPoker.

Är 23 år och studerar på deltid, resten av tiden går oavkortad till grind. Närå, men jag spelar väldigt mycket.

Har funderingar på att dra till Brasilien efter nyår och leva där i ett par månader, grinda och bara njuta av allt det sköna landet har att erbjuda. Har en polare där som jag då ska bo hos vilket kommer göra vistelsen väldigt billig.

Emellertid så bör jag i stället vara hemma i Sverige och plugga upp ett par hundra gymnasiepoäng( Ja jag är ett ilitterärt mongo som vid den beaktansvärda åldern av 23 inte har full gymnasiekompetens. )

Får se hur jag gör.

 

 

Må riggen vara med oss gott folk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen från en polare - avnjöt rusdrycker, grillade och tittade på den sjukaste fotbollsmatchen i mannaminne, är glad att domaren valde att bryta matchen då jag är övertygad om att Sverige hade missat straffen.

Låt oss alla tacka dansken som gav idiotin ett ansikte för tre välbehövliga poäng! :mrgreen:

 

För trött för att lira nu så det blir att sova istället..

lirade dock en kort session imorse och hittade plusset på 27 dollar.

rullen är nu på $557.66

 

Väl mött!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

 

Inte spelat så mycket de senaste dagarna tack vare det fina vädret..

plussat en 20 dollar sen jag skrev sist ungefär.

 

Rullen är lika stor nu som den var för typ två veckor sedan, känns omöjligt att hitta ett stabilt plus, plussar jag ena sessionen så backar jag samma summa den andra. Känns riktigt segt, har svårt att hitta motivationen för att lira. Aja jag får nöta på så lossnar det säkert snart. :-D

 

Tänkte ta steget upp till nl50 när rullen når $1k, dvs 20 inköp. Känns som det kommer att vara lättare att motivera sig för att grinda då, eftersom rakebacken blir mkt bättre. Men jag kanske borde ha mer än 20 inköp för nivån, vad anser ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde att nämna att min datorstol brakade ihop för ett tag sen, så jag sitter på en jävla köksstol nu. Får fett ont i nacken efter att ha suttit några timmar.

Det roliga är att jag har en skön stol hemma hos min mamma men jag har inte lyckats fixa transportering för den än. Den går ju inte in i en vanlig bil ^___^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade precis klart en tre timmars session, plussade lite mer än 4 inköp.

hade jag lirat nl1000 hade det vart 4k(?), men tyvärr så lirar jag bara nl20 så får nöja mig med 80 dollar. :mrgreen:

Rullen är nu på $669.

 

Btw, någon som kan tipsa om en bra serie? Behöver något att förströ tiden med när dygnsrytmen är fucked up. :-)

 

Ha det bra och grattis alla studenter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Hej gott folk!

 

Var väldigt längesedan jag skrev här, hade i princip glömt bort att jag hade den.

 

I alla fall så lirar jag inte nl20 längre utan numera är det nl100 som gäller.

Det går ganska bra, har en winrate på 3.5bb/100 ungefär över 50k händer. Inte ett allt för stort sample månne, men en liten fingervisning att jag är vinnande på nivån iaf.

 

Kommer posta lite händer som jag vill ha synpunkter på och uppdatera hur det går för mig.

 

Väl mött!

/ Henke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej gott folk!

 

Var väldigt längesedan jag skrev här, hade i princip glömt bort att jag hade den.

 

I alla fall så lirar jag inte nl20 längre utan numera är det nl100 som gäller.

Det går ganska bra, har en winrate på 2bb/100 ungefär över 50k händer.

 

Kommer posta lite händer som jag vill ha synpunkter på och uppdatera hur det går för mig.

 

Väl mött!

/ Henke

 

Välkommen tillbaka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den sägenomspunna dagsbokriggen kanske inte är en vidskeplig myt trots allt.

Efter att jag skrev här igår plussade jag 14 inköp vilket är nytt personligt rekord på en dag :-D

Har plussat mer på nl20 någon gång men det är free money typ, det räknas inte.

 

En hand jag undrar lite över är den här, snappcalla eller folda?

http://www.pokerhandreplays.com/view.php/id/765077

 

FI är spewtard/maniac som spelar typ 52/44/17

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1.

 

Vad nickar du på ipoker? Jag lirar också delvis NL100 där...

 

Jag spelar inkognito, kanske outar mitt nick senare.

 

Jaha, självfallet kommer det en riktigt kass session direkt efter man har haft en riktig rush.

nästan åtta inköp ner varav fem under EV. Det svänger i den här branschen! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...