Gå till innehåll

Capercaillie skickar två outare i ansiktet .)


retorik

Recommended Posts

Stabil väckarklocka, JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!!!!!

 

Skulle börja jobba klockan 7:00 idag, men vaknade 10:14. Jag är stolt över mig själv, speciellt när chefen kommer tillbaka idag efter semestern och jag hade nyckeln som innebär att jag öppnar. Skulle även ta emot Arla som dyker upp vid sju hugget, men han fick vända och komma tillbaka senare :oops:

 

Japp inget att göra åt, som Homer uttrycker sig "den värsta dagen i mitt liv, hittills" :)

 

Blev lite spel nu på förmiddagen. Jag hade en riktig pajas på ett av mina bord "brunson1" miniraisade hela tiden, bettade sen ut 1bb och syna vid omslag hela tiden. Och jag bara längtade efter att få ta alla hans pengar, men var så sjuk kall.

 

Plussade iallafall 2$ :)

 

Ska ned på stan nu och tröstshoppa :)

 

mer spel ikväll efter studioinspelning.

 

Cy

BR: 3469$

Laptop: -1531$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det har faktiskt varit riktigt skönt att vara "ledig" idag, men lite ångest har jag haft. Faktiskt första gången jag har det för att ha försovit mig till ett arbete, men det kanske är ett bra tecken, ett tecken på mognad :shock:

 

Joel747 var förbi ett tag på eftermiddagen och grajnade en del, men han var lite tiltad idag. Åkte på sjuka grejjer på rivern.

Själv har jag gått plus 131$ idag och jag är helnöjd med spelet. Vill posta ett par händer som jag inte kan släppa, men pokertracker hänger sig fortfarande.

 

Var även i studion och sångaren i vårat band la sista sångbitarna, så nu är det bara mixning kvar sen släpper vi ut låtarna.

 

Ska sätta mig och bli kär i Halle Berry nu (vilken kvinna) Tänkte kolla på "perfect stranger"

 

Cy

 

BR: 3597$

Laptop: 1403$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt så hittade man tilten igen, det var ett tag sen. Men ikväll kröp den på.

ÄCKLIGT. Inget fungerar, K-K får se sig slagna av 6-7of efter 8BB raise pre. han sätter sitt två par på turn, synat ned med mitten par på Q-6-4 flop. Jättekul.

 

Floppar öppetsteg/färgdrag checkraisar hans bet på 8bb till 32bb och han synar med högre färgdrag och så klart så sätter man färgen, inte stegen nej färgen.

 

Usch vad jag hatar såna här pokerdagar.

 

Man har suttit och grindat och sakta men säkert byggt upp rullen. Sen slår det till. Men det är väl poker.....snark... varför kan man inte få vinna jämnt??

 

Nya starka, tiltfria tag imorgon

 

cy

 

Br: 3224$

Laptop: 1776$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny dag nya tag spela super tag :)

 

Jo visst höll tilten i sig direkt när jag satte mig imorse. Tappade 2,5 inköp direkt. Ett under att min mus inte har gått sönder (är inne på min fjärde).

 

Efter den tiltsessionen tog jag paus på nån timma, spelade lite Pro Evolution Soccer 6 och fick förnedra Chelsea FC i ligacupen, grymt skönt.

 

Sen satte jag mig och allt stämde, upp 6,5 inköp. Helt galet. Den hand som jag vann mest på (495bb :shock: )

 

Spelet har varit ganska löst och halvvilt. Rätt bra stackdjup hos de flesta.

Sb 50$

BB 100$

Hero 230$ :Ah:-:Jc:

Utg +1 100$

CO 220$

Dealer 230$

 

Hero raise 4bb

Utg +1 calls

Co calls

Dealer folds

SB calls

BB folds

 

Flop

:Kh:-:Qc:-:10d:

 

Hero bets 13bb

Utg +1 raise 13bb to 26bb

CO raise all in 220bb

SB all in 50bb

Hero all in 230bb

Utg +1 All in

 

Turn

:9c:

 

River

:4d:

 

Hero shows A-J

Utg +1 Shows A-J

CO shows J-9

SB shows Q-J

 

Nu stämmer inte alla siffror direkt, eftersom pokertracker är stört.

Men efter den potten satt jag med 497$

 

Ska ge mig in i leken snart igen.

 

BR: 3635$

Laptop: -1365$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag tröttnade jag fullständigt på min pokertracker, så jag köpte den riktiga varianten. Den andra hade jag hittat i nån vrå nånstans, kanske var därför den krånglade :roll:

Har hunnit med nån timmas spel idag men backade tyvärr, tungt när K-K springer in i J-J och J på flop. En sjukt dåligt spelad hand av mig f.ö, så jag förtjänade väl att bli utdragen.

 

Ska sätta mig snart igen och lira nån timma, sen är det jobbdags. JObbar 15-21 idag.

 

cy

 

BR: 3623$

Laptop: -1377$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska tydligen inte få pokertracker. Fick ett mail idag att de inte kunde dra pengar eller nåt åt det hållet.

Får försöka nån annan dag.

Kvällsessionen idag gick käpprätt åt skogen. Floppade stegar fick se sig slagna av runner runner kåkar, allin på flop. Vad ska man göra liksom. Folk sätter sina färger, jag sätter inga, Folk tiltade mig riktigt hårt idag med deras synspel, jag blir så sjukt frustrerad.

Men jag är inte den som ger mig efter 3 inköp back, men det är ett under att musen håller såna här dagar.

 

Nu är det matpaus och sen ska jag ta tillbaka allt OCH MYCKET TILL!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att bita ihop och komma igen!

Trodde inte du åt på natten nu när du mentalt går på gym och lever ett sunt liv;)

 

Vi måste åka på vinresa, whiskyresa och poker-resa.. blev sjukt peppad av sideways:)

 

Måste ju äta när jag är hungrig ju:-D

Jag har tränat idag. Jag har spelat fotboll, gjorde två mål. Mötte Arsenal i ligacupen, tuff match men vi var det starkare laget.

 

Jo en pokerresa vore inte dumt, speciellt med ett par flaskor pinot noir och mycket single malt som rinner genom venerna, vore riktigt skoj. Borde ta en vin/whiskey resa genom sverige. Typ börja med Sundsvall, Stockholm, Göteborg och avsluta i Malmö :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det Master League du spelar, eller är det Online? :-)

 

 

 

Kul dagbok för övrigt, lycka till! =)

 

Nej spelar faktiskt den vanliga "league" har inte provat "master league" än och online har jag faktiskt inte testat än. Men har precis gått upp till topplayer, vann ligacupen och slutade femma :shock: i ligan, riktigt illa.

 

Pokern har gått sådär, backade 8 inköp, men tog tillbaka 3 i helgen på lite fylleskottning och fiskerier :)

 

Men för alla er som är musikintresserade, så har jag ett klockrent tips :)

 

http://www.myspace.com/ramusaiband Bandet som jag spelar bas i. Kolla upp det och säg vad ni tycker. Du kanske gillar det:)

 

nu ska jag klonka två outare på rivern cy

 

BR: 3250$

Laptop: -1750$ (fan vad segt det går det här då)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senaste sessionen jag spelade var brutal. Jag tappade två inköp på NL100 och har nog aldrig varit mer tiltad, men inte så konstigt när man åker på hålstegar på rivern när man själv har floppat set och det blir allin på turn...orka liksom.

 

Så nu har jag tagit tag i mitt spel och hör och häpna! Jag har gått ned i nivå :shock: Sitter just nu och foldar på NL50.

Jag måste hitta tillbaka självförtroendet och mitt egna spel igen. Så nu blir det TAG ett bra tag framöver, ända tills jag känner mig redo att kliva upp igen på min "vanliga" nivå.

 

BR: 3112$

Laptop: -1888$

 

CY

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...