jokern Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 Roligt, gjorde en överföring på 1k$ till pokerhost, pengarna dras från Neteller men kommer inte fram till pokerhost. tilt Citera
ZaphodB Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 Bara att man måste skriva under på den här biten gör ju att det känns lite sådär att ha några pengar där: "2. Om NETELLER (UK) Ltd blir insolvent kan det hända att pengarna som finns på ditt NETELLER-konto blir värdelösa och ej användbara, och 3. Om NETELLER (UK) Ltd blir insolvent kan du följaktligen förlora de pengar som finns på ditt konto." Där förvarar i alla fall inte jag en enda spänn, då känns det t.o.m. säkrare att ha degen på något av pokerkontona, och så bara använda Neteller för överföringar mellan konton. Citera
jokern Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 Hoppas supportsnubben på pokerhost kan fixa det, för neteller är ju inte så roliga att prata med, sist var det nog en tjej från ryssland med dålig engelska man pratade med Citera
manshora Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 you have requested an unknown page, står det när jag försöker logga in, någon mer som får det meddelandet? same same Citera
jw1700 Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 Har nån av er fått det nya uttagskortet? Jag hade en diskussion med dom om det på livechaten i veckan. Tydligen har det nya kortet kommit men det lanseras i ett land i taget och Sverige är inte på g än. Jag frågade givetvis om hon kunde uppskatta hur lång tid det skulle ta, men tyvärr fick man inget konkret besked gällande det. Dock beställde hon ett kort till mig så det ska komma direkt när det finns för Sverige. Citera
K_MaN Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 Tilt kommer inte heller in.... fattades bara att Neteller skulle strula oxå idag! Citera
cj81 Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 försökte sätta in pengar på redbet. Fick "unkonwn error" men pengarna drogs från neteller kontot. Dock inga pengar på redbet kontot. Skumt. Citera
K_MaN Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 "Our system is under maintenance at this moment. Please allow 2 to 24 hours and try log in later. Sorry for the inconvenince." Så säger supporten.... Citera
1984 Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 K_ManN, Hur fick du tag på supporten? Provat både livechatten o telfonen men inget svar någonstans.. Mitt konto är stängt står det när jag loggar in och att jag ska kontakta supporten, men det är ju omöjligt.. Citera
jinxad Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 http://www.northcountrygazette.org/news/2007/07/20/neteller_forfeit/ ser inte så ljust ut. glad att man inte har några stålar där atm iaf. Citera
Recommended Posts