Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Headsup! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 DÄR SATT Vinsten::D Bra jobbat kul att man hade 45 % då smart köp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Vilken tunering, site, 1:a pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 han vill inte avslöja sitt nick ,men vinsten blev 1700 $ och 783 till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeypulvret Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Nu ska de klonkas $100kn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 hehe jag försöker klonka i 10 k återkmr med uppdateringar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Hopp då var man ute ur 10 k Ställde med Kj ruter flopp 8 10 Q, 8 10 i ruter, han synar med AK!!!! och den håller inte min kväll helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeypulvret Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Hopp då var man ute ur 10 k Ställde med Kj ruter flopp 8 10 Q, 8 10 i ruter, han synar med AK!!!! och den håller inte min kväll helt enkelt l0ngt du vet jag vinner den så de löser sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 hehe aaa, men orka , först 40 $ på nl 200 ställer med AA möter k3 Flopp : k37. så var dom pengarna borta Nästa KK ställer 80 han synar med 77 och sätter runner runner stege , blir så trött påt men men nya tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Är det inte dumt att lira NL200 när du knappt plussade på NL50? Kanske bättre att hålla sig till tuneringar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 hehe no shit men men t'nkte jag bara skulle prova lite i alla fall nl 50 grind igang hos en polare , f[r vi se hur de slutar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 11 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Hopp B2B är tömt , så trött på skitsajten , B2B hatar mig och nu har hatet blivit ömsesidigt . Så några förslag på sajter, tidigare har jag varit väldigt anti mot sajter utan miniview , men nu har jag nog bestämt mig för att typ även fast det bara går att lira största storleken så kör jag typ 5 bord på mina 2 skärmar, min kära vän dunkarn rekommenderade prima för b2b har alltid hatat honom men nu är det även ömsesidigt för honom Så några rekommendationer på sajter ? EDIT Såg pokerroom hade en bonus upp till 1000 $ svårinspelad ? skattefri sajt ? Hur är motståndet ? Rackebak ? Nätverk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brander Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Både Prima och iPoker har trevliga miniviews enligt mig, kolla upp nån av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 11 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 okej , har lirat på ipoker , gillade inte upplägget riktigt, ingen som vet nått om pokerroom ? framförallt om deras bonus är enkel att lira in ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 okej , har lirat på ipoker , gillade inte upplägget riktigt, ingen som vet nått om pokerroom ? framförallt om deras bonus är enkel att lira in ? Den är rätt kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 11 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Den är rätt kass. bra svar!!!!!! kunde inte skrivit lite varför och så! nån prima sajt att rekomendera ? hur är motståndet på pokerroom ? Vilket nätverk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 EDIT Såg pokerroom hade en bonus upp till 1000 $ svårinspelad ? skattefri sajt ? Hur är motståndet ? Rackebak ? Nätverk ? Kolla hur många playerpoints per bonus $ den ligger på, troligen är den väldigt svårinspelad, finns bra mkt bättre om man säger så.. Skattefri har jag ingen aning om men finns en tråd på forumet angående skattefria sajter, leta up den. Rakeback är kört på pokerroom vad jag vet men finns andra siter inom samma nätverk som har, mer än så får jag inte säga. Nätverket är ongame och motståndet ska enligt folk vara mkt trevligt på låga nivåer NL.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 11 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Kolla hur många playerpoints per bonus $ den ligger på, troligen är den väldigt svårinspelad, finns bra mkt bättre om man säger så.. Skattefri har jag ingen aning om men finns en tråd på forumet angående skattefria sajter, leta up den. Rakeback är kört på pokerroom vad jag vet men finns andra siter inom samma nätverk som har, mer än så får jag inte säga. Nätverket är ongame och motståndet ska enligt folk vara mkt trevligt på låga nivåer NL.. okej blir att kolla upp detta, du säger att det finns andra som är bättre , vilka ? vet nu att sajten är skattefri Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2007 HAHA B2B klonken verkar ha vänt D: vann utlottningen på goodguyspoker och kmr få ett pokerset hoppas klonken håller i sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2007 jahopp , superdunkarn här på pf, övertalade mig så numera lirar jag på prima . får vi se hur detta går ska försöka trappa ner på bord och bara lira 4-5 bord och fokusera mer, vill inte att det ska svänga så mkt. ska vi se om klonken är med mig, bara om jag kunde komma på min hemliga fråga för mitt alias aja grind igång snart förhoppningsvis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2007 ORKA KONTOT låst , satt och gissade mig fram på mina hemliga fråga, kom inte på den BLIR GALEN var likadant på unibet, kom inte på den var tvungen att vänta typ 2-3 dar, sjukt dålig service där. Hon sa att hon skulle ringa mig inom 24 h efter 3 dar så sket jag i sajten och gav upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 13 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 PALLAA! PRIMA = PROBLEM!!! jaha öppnar mailen och ser att dom har mejjlat svaret på den hemliga frågan , knappar in de och är riktigt sugen på att lira , självklart så kmr samma jävla äckelsvar upp , så nu är problemet hos prima IGEN! , jag som hade tänkt att lira 40 k på prima . men troligtvis blir de inget för att prima alltid fuckar sig aja ajg hoppas dom ska lösa de innan 21:00 update kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 har varit i sommarstugan så har inte lirat nått , men nu är det fixat med prima i alla fall , funderar på att lira 200 k på prima men är ju copa america final 23:00 så tror det blir de istället, blir lite tacos snart och sen blir grind! skönt att komma igång igen efter att jag blev blåst av hockeypulvret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 har varit i sommarstugan så har inte lirat nått , men nu är det fixat med prima i alla fall , funderar på att lira 200 k på prima men är ju copa america final 23:00 så tror det blir de istället, blir lite tacos snart och sen blir grind! skönt att komma igång igen efter att jag blev blåst av hockeypulvret. hur blåste han dig? GL i turren om det blir någon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts