Gå till innehåll

Fjonkan - "Heltidsspelande"

Fjonkan

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hopp B2B är tömt , så trött på skitsajten , B2B hatar mig och nu har hatet blivit ömsesidigt .

Så några förslag på sajter, tidigare har jag varit väldigt anti mot sajter utan miniview , men nu har jag nog bestämt mig för att typ även fast det bara går att lira största storleken så kör jag typ 5 bord på mina 2 skärmar,

min kära vän dunkarn rekommenderade prima för b2b har alltid hatat honom men nu är det även ömsesidigt för honom

Så några rekommendationer på sajter ?

EDIT Såg pokerroom hade en bonus upp till 1000 $

svårinspelad ?

skattefri sajt ?

Hur är motståndet ?

Rackebak ?

Nätverk ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT Såg pokerroom hade en bonus upp till 1000 $

svårinspelad ?

skattefri sajt ?

Hur är motståndet ?

Rackebak ?

Nätverk ?

Kolla hur många playerpoints per bonus $ den ligger på, troligen är den väldigt svårinspelad, finns bra mkt bättre om man säger så..

Skattefri har jag ingen aning om men finns en tråd på forumet angående skattefria sajter, leta up den.

Rakeback är kört på pokerroom vad jag vet men finns andra siter inom samma nätverk som har, mer än så får jag inte säga.

Nätverket är ongame och motståndet ska enligt folk vara mkt trevligt på låga nivåer NL..

Länk till kommentar

Kolla hur många playerpoints per bonus $ den ligger på, troligen är den väldigt svårinspelad, finns bra mkt bättre om man säger så..

Skattefri har jag ingen aning om men finns en tråd på forumet angående skattefria sajter, leta up den.

Rakeback är kört på pokerroom vad jag vet men finns andra siter inom samma nätverk som har, mer än så får jag inte säga.

Nätverket är ongame och motståndet ska enligt folk vara mkt trevligt på låga nivåer NL..

okej blir att kolla upp detta, du säger att det finns andra som är bättre , vilka ?

vet nu att sajten är skattefri

Länk till kommentar

jahopp , superdunkarn här på pf, övertalade mig så numera lirar jag på prima .

får vi se hur detta går

ska försöka trappa ner på bord och bara lira 4-5 bord och fokusera mer, vill inte att det ska svänga så mkt.

ska vi se om klonken är med mig, bara om jag kunde komma på min hemliga fråga för mitt alias :P

aja grind igång snart förhoppningsvis

Länk till kommentar

ORKA KONTOT låst , satt och gissade mig fram på mina hemliga fråga, kom inte på den

BLIR GALEN var likadant på unibet, kom inte på den var tvungen att vänta typ 2-3 dar, sjukt dålig service där. Hon sa att hon skulle ringa mig inom 24 h efter 3 dar så sket jag i sajten och gav upp

Länk till kommentar

PALLAA!

PRIMA = PROBLEM!!!

jaha öppnar mailen och ser att dom har mejjlat svaret på den hemliga frågan , knappar in de och är riktigt sugen på att lira , självklart så kmr samma jävla äckelsvar upp , så nu är problemet hos prima IGEN! , jag som hade tänkt att lira 40 k på prima . men troligtvis blir de inget för att prima alltid fuckar sig

aja ajg hoppas dom ska lösa de innan 21:00

update kmr

Länk till kommentar

har varit i sommarstugan så har inte lirat nått , men nu är det fixat med prima i alla fall , funderar på att lira 200 k på prima men är ju copa america final 23:00 så tror det blir de istället, blir lite tacos snart och sen blir grind!

skönt att komma igång igen efter att jag blev blåst av hockeypulvret.

Länk till kommentar

har varit i sommarstugan så har inte lirat nått , men nu är det fixat med prima i alla fall , funderar på att lira 200 k på prima men är ju copa america final 23:00 så tror det blir de istället, blir lite tacos snart och sen blir grind!

skönt att komma igång igen efter att jag blev blåst av hockeypulvret.

hur blåste han dig?

GL i turren om det blir någon

Länk till kommentar