Fjonkan Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 209 $ insatta på expekt , ska föröska grinda lite mtt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 29 Juni , 2007 Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 Go getém !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 Will do Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 - 6 € på 5 card draw BR 1983 € Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 MTT:s är cp , fattar inte hur folk ens kan säga att det är skicklighet det bygger enbart på tur!!! AA mot k4 all in pre flopp han sätter ju självklart färgen Mtt är äckelspel!!! bara en massa cp lotto barn som vinner dom!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 haha poker är bra komiskt, ställer 3 ggr i rad efter jag fick stryk med AA och dubblar upp samtliga gånger. slutar 13;e plats av 216 fick tebax 32,40 Mtt BR 225 $ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 kort Session avklarad 40 min + 57 € BR 2040 € Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 natt session avslutad. plussar inte speciellt mkt men det är plus ifall så får vara glad för de 1.5 h + 33 € BR 2073 € Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 2 h 50 min lirade ruskigt svårt att hitta plusset var ner 96 som mest men vände, gör inte speicellt mkt att det slutade lite ner , jag jagade ändå bara Vip för cashbacken kmr imorron 2h 50 min -7 € BR 2066 € Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Har försökt räknat lite och så MÅNADSRESULTAT + 790 € NY BR : 2086 € MTT BR : 225 $ Dessa 790 € var långt under mitt mål , men men , får skylla på en svacka och att jag inte hunnit lira speciellt mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Denna Månads Mål Komma till Ft i nån MTT Plussa runt 1-1.5 k och förbättra mitt spel EDIT: Försöka bli regular på nl100 alltså försöka komma ifrån swingsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 månaden börjar bra 1 h 15 min + 45 € BR 2131 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 vad nickar du? kör sj nl100 på martinspoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 lirar inte på martinspoker längre, deras shop sög ifall ny session avklarad' + 67 € 1h 40 min men idiot som man är så lirar jag ju självklart 5 k som kostade 50 € och slutade på 26 plats BR 2148 € Aja nice ifall att Cg funkar som det ska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 ojojoj nu droppas de fint Får QQ slår upp en short synar med 25 i stacken, flopp 678 jag pottar han synar turn , Q jag all in han synar med 45 !"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Jahopp, ganska lång session, slutade ifall + hittade lite pengar på neteller som jag satte in + 7 € 2 h 15 min Br 2200 € Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Nån som är riktigt duktig på mtt som är sugen på att coacha mig i nån mtt, problemet är att jag har alltid liten stack när det drar ihop sig för bubblan , och åker sen när jag ställer med nån medelhand. om nån är sugen så säg till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 ORKA! jag hatar mtt,s fattar inte ens varför jag försöker spela dom . handlar enbart om att lotta hårdast och mest , då vinner man mtt K 2 med chips kvar , flopp kk7 jag pottar , turn Q jag all in han synar med J10 och river är ju självklart 9 alltså ni som lever på mtt hur fan orkar ni med att cp ungar som lottar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 MEEEENENBNNJN, AA höjer till 240 flopp Q 10 3 jag pottar ,för övrigt 3 syn pre, turn J jag all in han synnar med A3 och river är ju självklart k så vi splittar, KAN INTE FÖRSTÅ att folk kan tycka att mtt är skicklighet, är bara en massa äckel cp barn som sitter ochg trycker all in 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 FYFAN!!!!! CP TILT NU!!!! lirade 20 k ligger på 67 plats av 138 100 itm Q 5 på¨Bb sitter med 20 k börjar bli short snart, bara chippen och jag kvar, han har 115 k han dubblar min blind på 2000 jag ställer dirr, han synar med 8 4 ruter mot mig Q 5 ruter, ta mig fan så sätter äckel cp gahtgsdor stegen på river!! Alltså hur orättvis är världen, det är ju fan samma visa varje gång , nått jävlas mongo barn från antarktis somn inte kan spela men har lottat sig upp till chipp synar allt och vinne rändå jag hatar dom där äcklen!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 I alla fall - 33 $ MTT BR 188 $ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Som ni kanske ser så behöver jag en mtt coach, nån som är sugen så pm;a mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Cp whine nu ., Ak mot AQ på flopp A 74 , turn är Q , all in på flopp Andra AA flopp Qj 2 jag pottar han ställer jag synar han har 22 Gött 10 min lir ner 100 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen känns det som att jag står still i mitt spelande, kmr ju fan aldrig upp till 3k som behövs för att kunna lira nl 100 Har ju som mål att kunna köpa mig en motorcykel till nästa vår, då jag slutar skolan några tips ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Cp whine nu ., Ak mot AQ på flopp A 74 , turn är Q , all in på flopp Andra AA flopp Qj 2 jag pottar han ställer jag synar han har 22 Gött 10 min lir ner 100 BR 2100 € !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen känns det som att jag står still i mitt spelande, kmr ju fan aldrig upp till 3k som behövs för att kunna lira nl 100 Har ju som mål att kunna köpa mig en motorcykel till nästa vår, då jag slutar skolan några tips på hur jag förändrar detta ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Vilken sida lirar du Mtt på dfr b2b har totalt värdelösa turneingar utom 10k-75 buyin.. Bra sida för mtt tycker jag är ongame eller ipoker, många gtd med lågt buyin och kassa spelare. Annars tipsen för mtt är att oftast vara rätt passiv första timmen när blindsen är låga. Sedan efter första timman växlar du tempo. Du har ofta en bra tight image och kan sno hem många poter och blinds. Använd PO eller PT så har du en bra kolla vem du ska sno av också. Vänta på AA vinner man ingen turneingar genom. Men viktagst av allt. Låt ingen jävel köra över dig. Snor ngn din blind från knappen hela tiden,´gäller det å sätta emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts