Gå till innehåll

Fjonkan - "Heltidsspelande"

Fjonkan

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lirar inte på martinspoker längre, deras shop sög :D

ifall ny session avklarad'

+ 67 €

1h 40 min

men idiot som man är så lirar jag ju självklart 5 k som kostade 50 € och slutade på 26 plats :P

BR 2148 €

Aja nice ifall att Cg funkar som det ska

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ORKA!

jag hatar mtt,s fattar inte ens varför jag försöker spela dom .

handlar enbart om att lotta hårdast och mest , då vinner man mtt

K 2 med chips kvar ,

flopp kk7 jag pottar , turn Q jag all in han synar med J10 och river är ju självklart 9

alltså ni som lever på mtt hur fan orkar ni med att cp ungar som lottar!!!!

Länk till kommentar

MEEEENENBNNJN,

AA höjer till 240 flopp Q 10 3 jag pottar ,för övrigt 3 syn pre, turn J jag all in han synnar med A3 och river är ju självklart k så vi splittar,

KAN INTE FÖRSTÅ att folk kan tycka att mtt är skicklighet, är bara en massa äckel cp barn som sitter ochg trycker all in 24/7

Länk till kommentar

FYFAN!!!!!

CP TILT NU!!!!

lirade 20 k

ligger på 67 plats av 138 100 itm

Q 5 på¨Bb sitter med 20 k börjar bli short snart, bara chippen och jag kvar,

han har 115 k

han dubblar min blind på 2000

jag ställer dirr, han synar med 8 4 ruter mot mig Q 5 ruter, ta mig fan så sätter äckel cp gahtgsdor stegen på river!!

Alltså hur orättvis är världen, det är ju fan samma visa varje gång , nått jävlas mongo barn från antarktis somn inte kan spela men har lottat sig upp till chipp synar allt och vinne rändå jag hatar dom där äcklen!!!!!!!!

Länk till kommentar

Cp whine nu .,

Ak mot AQ på flopp A 74 , turn är Q , all in på flopp

Andra AA flopp Qj 2 jag pottar han ställer jag synar han har 22

Gött 10 min lir

ner 100

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen känns det som att jag står still i mitt spelande, kmr ju fan aldrig upp till 3k som behövs för att kunna lira nl 100

Har ju som mål att kunna köpa mig en motorcykel till nästa vår, då jag slutar skolan

några tips ???

Länk till kommentar

Cp whine nu .,

Ak mot AQ på flopp A 74 , turn är Q , all in på flopp

Andra AA flopp Qj 2 jag pottar han ställer jag synar han har 22

Gött 10 min lir

ner 100

BR 2100 €

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen känns det som att jag står still i mitt spelande, kmr ju fan aldrig upp till 3k som behövs för att kunna lira nl 100

Har ju som mål att kunna köpa mig en motorcykel till nästa vår, då jag slutar skolan

några tips på hur jag förändrar detta ??

Länk till kommentar

Vilken sida lirar du Mtt på dfr b2b har totalt värdelösa turneingar utom 10k-75 buyin..

Bra sida för mtt tycker jag är ongame eller ipoker, många gtd med lågt buyin och kassa spelare.

Annars tipsen för mtt är att oftast vara rätt passiv första timmen när blindsen är låga. Sedan efter första timman växlar du tempo. Du har ofta en bra tight image och kan sno hem många poter och blinds. Använd PO eller PT så har du en bra kolla vem du ska sno av också. Vänta på AA vinner man ingen turneingar genom.

Men viktagst av allt. Låt ingen jävel köra över dig. Snor ngn din blind från knappen hela tiden,´gäller det å sätta emot.

Länk till kommentar