Fjonkan Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2008 GÖTTT TV:n Anlände idag precis fått upp den på rummet + xboxet och då upptäcker jag att gamla xboxspelen inte funkar på xbox 360 , vilka jävcla ockrare aja in och handla ett nu Citera
FiskarenNL200 Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 GÖTTT TV:n Anlände idag precis fått upp den på rummet + xboxet och då upptäcker jag att gamla xboxspelen inte funkar på xbox 360 , vilka jävcla ockrare aja in och handla ett nu varför köpa Xbox 360 om du ska spela samma spel som till vanliga xbox med bajs grafik ???? Citera
Fjonkan Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 varför köpa Xbox 360 om du ska spela samma spel som till vanliga xbox med bajs grafik ???? det står att jag ska in och handla ett nu du måste bättre på läsningen Aja mtt kväll Lirar 50 k på ongame, 25 k på boss och 7.5 k på b2b ska vi se om jag kan klonka nått Citera
Fjonkan Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 varför får inte en enda hand stå i mtt QQ all in på 10 8 3 flopp han har 66 river 6, jävla kukfittirgggg varenda jävla gång, cpena spelar bög dåligt sen lottar dom blir tokig, ute ur 7.5 k på 40 plats Citera
Lisa87 Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Tråkigt sjuka hopp dom gör i den där KITE-filmen.. Vore skojj att kunna! Hoppas pokern går bra :> Citera
Fjonkan Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Tråkigt sjuka hopp dom gör i den där KITE-filmen.. Vore skojj att kunna! Hoppas pokern går bra :> menart lirar just nu enbart 25 k på boss, 37 spelare kvar med 20 itm. skulle vara gött med top 3 placering kmr nog att prova lite cg på boss ikväll, får se hur kvällen slutar Citera
Fjonkan Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2008 Break nu med 11 kvar, hoppas på klonk Citera
Fjonkan Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2008 men orka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! varför bär det aldrig hela vägen 5/10 får se AK en har redan tryckt in jag synar han har TT, ta mig fan så träffar jag inte , hade gått upp som chip ute på 9 plats ½! Citera
Lisa87 Postad 1 Mars , 2008 Rapport Postad 1 Mars , 2008 Segt, men inte fy skam (?) Hur mkt fick du för det? Citera
Fjonkan Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2008 Segt, men inte fy skam (?) Hur mkt fick du för det? 430€ Citera
Fjonkan Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2008 göttt 1h lirat +240€ på nl 100 känns som att det kan vända denna månaden. Hoppas på de i alla fall. Kmr göra en deal så att jag spelar mot ett par xbox spel denna månaden, dessutom hoppas jag klonka nån mtt bara 7.5 inköp kvar innan jag kör igång nl 200 igen Citera
Fjonkan Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2008 GÖttt, sitter hos en polare ochvi kör grind/slapp house var ner 350 så la ner och vi drog till stan och käkade kom tebax och krossade bollar som om de låg i ett skruvstäd slutar kvällen på +250€ vi ska jag varva ner sen sova Citera
Fjonkan Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2008 gött senaste 2 dagarna har jag tappat 900 € på nl 100 känns verkligen super bra funderar på att testa svenska spel Citera
Rival Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 gött senaste 2 dagarna har jag tappat 900 € på nl 100 känns verkligen super bra funderar på att testa svenska spel Do it, Do it!!. Ser fram emot att grinda på samma klient imorgon då! Citera
Fjonkan Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2008 Do it, Do it!!. Ser fram emot att grinda på samma klient imorgon då! hehe självklart strular det apa när jag ska casha ut lite, gick inte att registrera mitt nya bankkonto, jävla visa kort! hur får man reda på sitt clearingnummer ? Citera
Rival Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Cleringnumret är olika från bank till bank. Googla på det. Citera
Fjonkan Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 Cleringnumret är olika från bank till bank. Googla på det. Det löste sig till slut , tur att man har en morsa som kan bankskiten. I alla fall så här ser det ut. Kommer att börja om på Svenskaspel. Just nu är självförtroende kört totalt i botten, så kommer dra in 10 k och börja med 2.5/5 för att sedan förhoppningsvis avancera uppåt. Nu kommer jag verklígen få ett bevis på om jag är vinnande eller inte, har gått riktigt tungt senaste månaderna. plus i dec och januari på rakeback. Dessvärre -18 k svenska i febrauri. Mars har börjat sisådär , -600€ men nu hoppas jag att allt vänder på svs, sitter i skolan just nu och skriver lite projektarbete som ska vara inne imorron. När detta är över blir det mer grind aja återkommer med resultat innan träningen ikväll Citera
Fjonkan Postad 8 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2008 provspelade lite i förrgår +-0 typ , sen så har jag inte haft tid att lira för vårt projektarbete skulle vara inne idag så har skrivit som galningar. I alla fall så avslutade jag jusst en session på 2.5/5 och det gick stabilt. +3k kr Lirade cirkus en timme på 4 bord. Gillar verkligen klienten, 4 bord där är lagom för det går fort ändå. Bara hoppas att plussandet håller i sig. nu ska jag sova Citera
TomtarnasKonung Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 WB och gl med klonksen. u know u got it in u!!!! Citera
Fjonkan Postad 10 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2008 WB och gl med klonksen.u know u got it in u!!!! Tack tack , är i princip +-0 på svs, men har haft så mycket i skolan så inte hunnit lira så mycket. Har PA redovisning på onsdag sen äre CHILLLLL läser 4 kurser resten av terminen. Men ikväll blir det grind för är i princip lediga imorron Citera
Fjonkan Postad 11 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2008 Dags att börja spel ska försöka men har mycket i skolan och spelandet går inge vidare +200 kr idag ,första plusdaagen på 4 dar återkommer när jag har spelat ordentligt Citera
Fjonkan Postad 12 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2008 Herregudddddd inte ens spelat tiltad utan blir enbart bad beatad somfan ! så jävla lack på skiten, går inte att vinna, träffar inga floppar, inga Cb sitter utnai stället sitter det cp ugnar och dubblar min raise konstant jävla skitsvs HATAR POKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan ju undra när detta kommer att släpppa, sitter och får kuk av 50/30 spelare hela jävla tiden. Dem spelar som döda getter men klonkar järnet på turn HATATR89uåååålkkkkkkkkkkgfåphpjxolpåfkböxböäjksk,iörylm,ölijsm,ötlmfb,jöl Citera
Fjonkan Postad 14 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2008 Behöver eran hjälp nu Ska berätta det verkliga problemet till att jag spelar mindre numera. Det är så att jag får ont på högernacksida och ner mot axeln när jag sätter mig vid datorn. Vet inte om det är musarm eller liknande men det gör verkligen ont, lider även av det när jag inte sitter vid datorn. Har ibland ont typ jämt, typ gör ont innuti nackmusklerna. Har provat det mesta, ändrat stolshöjd och läge påstolen, sänkt bordet. Kan inte förstå vad det är, är det nån som vet ungefär hur en bra "pokerspels" ställning är ? med stolshöjd och sånt. Det har växt fram till en verkligt problem. Så snälla om det är nån som är någorlunda duktig, ge era tips för detta går inte att spela med. Hoppas på tips Citera
Recommended Posts