TheMooSe Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Tack tack Yepp det stämmer, antar att du också var med eller ? Nej inte denna resan men varit med förut =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 27 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Nej inte denna resan men varit med förut =) ah okej , jag var med förra året också, fett kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 27 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 BULLET FOR MY VALENTINE Har släppt nytt album Scream Aim Fire +200 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheMooSe Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 ah okej , jag var med förra året också, fett kul Lirar oxå på ipoker 2/4 va nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Lirar oxå på ipoker 2/4 va nickar du? jag har klivit ner till nl 200 igen men jag lirar på B2B inte på Ipoker. Förhoppningsvis är jag uppe på nl 400 snart igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Jahapp efter att ha samspråkat lite med coachen så har jag nu laggt upp ett schema för att fixa tv:n Måndag 17:30 - 23:00 5.5 h Tisdag 12:00 - 16:00 4.0 h 16:30 - 19:30 3.0 h 23:00 - 04:00 5.0 h Onsdag 11:00 - 15:00 4.0 h 18:00 - 22:30 4.5 h =26 h Om jag nu slarvar har jag torsdagen på mig, men förhoppningsvis är jag klar redan på onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Jahapp efter att ha samspråkat lite med coachen så har jag nu laggt upp ett schema för att fixa tv:n Måndag 17:30 - 23:00 5.5 h Tisdag 12:00 - 16:00 4.0 h 16:30 - 19:30 3.0 h 23:00 - 04:00 5.0 h Onsdag 11:00 - 15:00 4.0 h 18:00 - 22:30 4.5 h =26 h Om jag nu slarvar har jag torsdagen på mig, men förhoppningsvis är jag klar redan på onsdag hehe WP:-). Hehe om ditt internet eller något skulle dö på onsdag morgon så är det bara glida till mig eller lunda vettu, hoppas du grejjer den dära nu o inte backar på spelet. Lär ju få en rätt fin rakeback också. GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 hehe WP:-). Hehe om ditt internet eller något skulle dö på onsdag morgon så är det bara glida till mig eller lunda vettu, hoppas du grejjer den dära nu o inte backar på spelet. Lär ju få en rätt fin rakeback också. GG tack tack , om internet dör kmr jag whina sönder på telia medans jag åker till er backade som sagt 1050 på nl 400 , stängde ner och gick och sov 30 min. Kom tebax drog igång 10 bord nl 200 ochvips + 770 -350 för dagen men det kan jag fan i mig ta ,hade jag undvikit nl 400 hade jag varit feting plus. förrgår plussade jag 2k på nl 200 hoppas detta håller i sig , så jag får min tv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Lycka till med att plocka hem TV'n du Fjonkan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Lycka till med att plocka hem TV'n du Fjonkan tack tack ,är du nån jag känner ? såg att du var från Lkpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFS Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Hur går det me "tokgrindet" då? du får bju på en film/grind kväll när du fått tvn haha. glhf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Dåligt med resultatsumering senaste tiden. kan du inte lägga upp e nsån där "dagsresultatare"? Vad äre för TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Hur går det me "tokgrindet" då? du får bju på en film/grind kväll när du fått tvn haha. glhf. Bra ofc, annars hade vi garanterat hört hans whinade här i dagboken. ALLTSÅ DESSA JÄVLA FISKAR osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Bra ofc, annars hade vi garanterat hört hans whinade här i dagboken. ALLTSÅ DESSA JÄVLA FISKAR osv. Testa att spel tio bord och whina på pf samtidigt. Det är inget annat än EV++=) jag tippar på +345 skulle du på cruise fäjset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Testa att spel tio bord och whina på pf samtidigt. Det är inget annat än EV++=) jag tippar på +345 skulle du på cruise fäjset? Japp, du med har jag förstått. Har btw fixat update. Sören säger: hur går det Filip . | . Scream Aim Fire säger: +200 , var upp 950 ett tag Filip . | . Scream Aim Fire säger: men blöev lite bad beatad Filip . | . Scream Aim Fire säger: typ Kk ,K 10 5 all in flopp han har AA turn A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Hur går det me "tokgrindet" då? du får bju på en film/grind kväll när du fått tvn haha. glhf. 4 k inspelat av 10 k , fixar jag i ett nafs. har Break just nu n orkar inte ha igång 10 bord i mer än 3 h Dåligt med resultatsumering senaste tiden. kan du inte lägga upp e nsån där "dagsresultatare"? Vad äre för TV? jo sant , har varit dålig på de. ofta ganska trött när jag skriver in resultat och orkar inte hålla på med de men ska försöka bättra mig Bra ofc, annars hade vi garanterat hört hans whinade här i dagboken. ALLTSÅ DESSA JÄVLA FISKAR osv. Hehe whina är min grej ;D borde nog nicka Whineman Testa att spel tio bord och whina på pf samtidigt. Det är inget annat än EV++=) jag tippar på +345 skulle du på cruise fäjset? nae blev ingen cruise för min del , har prov samma dag som båten går Nu ska jag grinda igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Orkar inte med B2B , skiten rigger apballe. Varenda gång man är på väg att clera en bonus eller jagar rakeback så drar dompå riggen stenhårt, jävla ockrarna i alla fall -750€ är halvvägs på tv:n orkar inte lira mer ikväll för att apriggen kör sönder mig hoppas på att det släpper imorron annars kan det bli problem att få ihop till tv.n för det är fan i mig inte roligt att spela när ingenting sitter och jag backar konstant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Förstår ditt resonemang. Semi-kallt om tvn ska behöva gå på 2-3k liksom:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Förstår ditt resonemang. Semi-kallt om tvn ska behöva gå på 2-3k liksom:shock: yepp verkligen men idag så vände de lirade 2.5 h +500 € . Ska breaka nu för käk och sen lira igen. Har 4.5 k kvar att lira in , bör inte vara nått problem så länge jag håller mig fokuserad over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Glömde gratulera RIVALI till mtt klonken igår 2/350 starkt jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 tack tack ,är du nån jag känner ? såg att du var från Lkpg nee men går i samma klass som rivali och co Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Glömde gratulera RIVALI till mtt klonken igår 2/350 starkt jobbat ty mate:-D. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 nee men går i samma klass som rivali och co ah okej , soft ty mate:-D. lugnt just liat 2 h till, -100 den här gången inte så mkt att göra losade några flips ska lira mer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Lirat typ 2.5 h till och +1500€ har 3.5 k kvar nu på tv;n hoppas jag klarar de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 grattis, luktar positiv månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts