Fjonkan Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 en timmes grind avklarad , måste säga att bad beatandet på prima har släppt nu plussar jag verkligen stabilt + 320 $ ska dra igång igen strax måste bra hämta andan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 22 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 har varit lite dåligt med updateringar på sistone, dels beroende på att jag har gjort annat nu har även skolan dragit igång så kmr inte ha tid att spela lika mkt men idag blir stenhårt , ska försöka få ihop 2k raked hands för tiden börjar rinna ut nu för pokerhostbonusen , för den går väl ut 31 augusti ? aja rullken har gått upp och ner svängt rätt bra, men ligger runt 4k just nu och denna månad ser ut att bli ruskigt ljus om man ser plusmässigt. nu ska jag grinda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 22 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 folk säger att det inte finns nått som heter rigg i HELVETE HELLER , riggen finns , är helt jävla övertygad. Vissa dagar klonkar man allt för att nästa dag sitta och raisa och få omslag på allt och ta mig FAN aldrig träffa en enda jävla bög flopp blir helt jävla galen , varför är det jämt så att när man närmar sig bonusen så ska spelet börja gå rent åt helvete så att nöär man väl får bonusen är den typ bara som en back up för det man har förlorat, kan fan lova att dom har rigg mätare på pokerföretagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 22 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 sorry för tilten förrut, allt gick skit och det är det jag har dagboken till , att få skriva av mig lite aja nu har jag sovit och ätit så ska dra igång igen Ny Regel: Spela aldrig på en banan och 1 liter mjölk efter skolan , krävs sömn och riktigt käk ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 folk säger att det inte finns nått som heter rigg i HELVETE HELLER , riggen finns , är helt jävla övertygad. Vissa dagar klonkar man allt för att nästa dag sitta och raisa och få omslag på allt och ta mig FAN aldrig träffa en enda jävla bög flopp blir helt jävla galen , varför är det jämt så att när man närmar sig bonusen så ska spelet börja gå rent åt helvete så att nöär man väl får bonusen är den typ bara som en back up för det man har förlorat, kan fan lova att dom har rigg mätare på pokerföretagen! Haha, word på den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 22 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 Haha, word på den hehe hade cp tilten när jag skrev det där , men men det kan disskuteras fram och tebax nu hade jag uppenbarligen riggen med mig , spelade sjukt bra + 420 på 1.5 h hittade tebax till mitt riktigt spel och slapp missade floppar och sånt mer grind strax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 22 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 2 h och 2 min avklarade slutade på fin fina + 400 igen kvällen började med att backa 350 , sen + 420 sen +400 igen sjukt nice . och en massa raked hands trillade in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 br, nivå, nätverk, nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 23 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 br, nivå, nätverk, nick? BR - 4 k just nu , snart 6 k för pokerhost bonusen trillar in snart Nivå - Nl 100 Nätverk - Prima Nick - håller jag för mig sj , dra ett pm så kanske du får svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 25 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Jag får det här felmeddelandet av PT Sybase Inc. Product File har stött på ett problem och måste avslutas. nån som vet vad felet är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 25 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 44/83 i 40 k på prima, går hyffsat 3;e pausen nu får hoppas på en rejäl dubbling efter pausen så ska det nog gå att komma itm för övrigt 54 itm Får grindhjälp av Nerosen här på forumet update kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 25 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 27/58 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 25 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 24/44 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gruvan123 Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 vad har du för poss nu breaket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 25 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 just nu 22/34 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Detta blir klonk. Jag hjälper ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Detta blir klonk. Jag hjälper ju. yepp vi får hoppas på de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gruvan123 Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 gg, synd att hu inte hittade den där riktigt feta klonken bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Blev en 12;e plats och 440 dollar rikare, pushade med A2 och den största idioten som har lottat sig igenom hela turren lottar och har KK Lack som fan nu , han var fan inte värd de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Räknade lite förrut och jag är ALL TIME HIGH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 1h grind avklarad + 360 går hur bra som helst , en fråga agående skit dåliga spelare, titta i handen. är det fel spelat att pusha med QQ mot en 70/30 spelare ? han har gjort cp re raise hela tiden eran åsikt ? ** Game ID 1575951523 starting - 2007-08-26 13:59:40 ** Jos诨a [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money - AnderZbr3x sitting in seat 1 with $33.06 - Coscus sitting in seat 2 with $127.89 [Dealer] - Jobb3 sitting in seat 3 with $142.13 - snuden1 sitting in seat 4 with $95.30 - HERO sitting in seat 5 with $103.13 - King1977 sitting in seat 6 with $139.25 Jobb3 posted the small blind - $0.50 snuden1 posted the big blind - $1.00 ** Dealing card to HERO : , HERO raised - $4.00 King1977 raised - $39.00 AnderZbr3x folded Coscus folded Jobb3 folded snuden1 folded HERO went all-in - $99.13 King1977 called - $103.13 ** Dealing the flop: , , ** Dealing the turn: ** Dealing the river: HERO shows: , King1977 mucks: HERO wins $204.76 from the main pot End of game 1575951523 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 lirade 40 min innan träningen blev + 30 aja träning nu och mer grind senare, troligtvis 200 k också på prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Jag får gratulera till ath! Angående QQ så är det bara att trycka in om han spelar som du beskrev. Lycka till i fortsättningen! //Kaffedopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Jag får gratulera till ath! Angående QQ så är det bara att trycka in om han spelar som du beskrev. Lycka till i fortsättningen! //Kaffedopp tack tack ska just dra igång igen , vettifan om jag orkar lira 200 k blir nog cg istället och sen avsluta med en film Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Blev 200 k i alla fall , ligger på 473/931 så vi får se hur det är får även denna kväll hjälp utav Nerosen och han går som tåget, top 10 just nu hoppas på klonk , kmr även liras cg samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts