Fjonkan Postad 15 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 han gjorde som han gjorde med nerosen , läs lite i skotta till 10 000 $ så hittar du svaret grind strax igång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 hur får man reda på folks alias på prima ? , går ju inte att söka på spelarnamnet så hur gör man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Dessa killar vet inte hur man gör en dålig spelning! KUNGAR ÄR DOM! http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1119214,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 ojoj åkte hiss idag . -100 +7 -70 sådär höll det på i 3 h menmen hittade plusset tillslut 3 h + 19 $ COOPA AMERICA FINALEN NU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 hopp 1 h lirad + 12 $ ´hehe det går frammåt, om jag bara kunde undvika att springa in i nötter så skulle jag plussa sjukt bra på prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 ikväll blir det nog mtt, 21:00 40 K gurren på prima 23:00 15 K gurren på prima updates kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 ute ur 40 k orkade inte rebuya, kände inte flytet hoppas på klonk i 15 k då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 cg avslutad nyss lirade bara 35 min + 17 $ det går frammåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jacob123 Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Tjena Fjonkan, jag har också börjat lira på prima! vad lirar du för nivåer och vad nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 förnärvarande nl 50 , men håller på att flytta lite cash så troligtvis nl 100 snart lirar även mtt du då ? ge mig ditt nick så kan jag se om vi har mötts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 opps dubblepost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Det håller i sig 1 h spelad + 41 $ nu ska jag sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NinjaSwede Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hej Fjonkan! Jag har läst dina MTT-kommentarer. Och ler lite över allt det som du skrivit. Du kanske borde hålla dig till Caschgames kanske? Och de händer du skriver om som du har förlorat mot. Thats poker! Hur många gånger tror du inte att jag har förlorat med en bättre starthand, eller att jag ligger med 95% visntchans innan rivern spolierar dagen för mig. Lite sur kan man bli, men att reagera på det sättet som du gör..? I poker kan allting hända. Och hur många gånger har du själv inte haft turoch hittat rätt på rivern? Men du behöver tålamod i detta spel. Och det är skillnad att spela en $1-5 inköp och en som kostar $20-100. Självklart har du fler chansare på de lägre inköpen. Men det är klart. Har du en bra BR och det är en rebuy på $20 så är det mycket allin och "hoppas mina kort håller hela vägen taktik" i första timmen där också. Det svider inte så mycke att lägga in 3 ggr $20 i första timmen när det står ett par tusen på kontot. Men spelet blir per automatik mycket annorlunda ju högre inköpen är. Men du kanske bara spelar $1 Luckydollar..... Jag vet inte hur mycket du brukar ligga i inköp, men blir lite less när killar som dig säger att det bara handlar om ren tur i MTT. En bra pokerspelare skall väl också ha tur? And btw... Är det något som kan få mitt sinne i kok, så är det just spelare som slänger ut all världens verbal dynga mitt under spel om de förlorar en hand. Jag brukar skriva till dem att, de borde spela om playmoney. Men som tur är hittar jag dem inte på de stora nivåerna. Jag har en känsla av att du skriker ut lite okvädesord när du ryker ut från turneringar. Har jag fel? Eller är du typen som skriver GG om du åker ut? det sitnämnda håller jag mig till. Du får iallafall ett bättre rykte av att vara en god sportsman. Jag är ingen lottospelare. Och jag tjänar pengar på mitt MTT. Och jag sneglar mer och mer på att bli regular på $300 och 550 inköp. hilsen ninja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morr Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Fint inlägg Ninja! =) GG osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hej Fjonkan! Jag har läst dina MTT-kommentarer. Och ler lite över allt det som du skrivit. Du kanske borde hålla dig till Caschgames kanske? Och de händer du skriver om som du har förlorat mot. Thats poker! Hur många gånger tror du inte att jag har förlorat med en bättre starthand, eller att jag ligger med 95% visntchans innan rivern spolierar dagen för mig. Lite sur kan man bli, men att reagera på det sättet som du gör..? I poker kan allting hända. Och hur många gånger har du själv inte haft turoch hittat rätt på rivern? Men du behöver tålamod i detta spel. Och det är skillnad att spela en $1-5 inköp och en som kostar $20-100. Självklart har du fler chansare på de lägre inköpen. Men det är klart. Har du en bra BR och det är en rebuy på $20 så är det mycket allin och "hoppas mina kort håller hela vägen taktik" i första timmen där också. Det svider inte så mycke att lägga in 3 ggr $20 i första timmen när det står ett par tusen på kontot. Men spelet blir per automatik mycket annorlunda ju högre inköpen är. Men du kanske bara spelar $1 Luckydollar..... Jag vet inte hur mycket du brukar ligga i inköp, men blir lite less när killar som dig säger att det bara handlar om ren tur i MTT. En bra pokerspelare skall väl också ha tur? And btw... Är det något som kan få mitt sinne i kok, så är det just spelare som slänger ut all världens verbal dynga mitt under spel om de förlorar en hand. Jag brukar skriva till dem att, de borde spela om playmoney. Men som tur är hittar jag dem inte på de stora nivåerna. Jag har en känsla av att du skriker ut lite okvädesord när du ryker ut från turneringar. Har jag fel? Eller är du typen som skriver GG om du åker ut? det sitnämnda håller jag mig till. Du får iallafall ett bättre rykte av att vara en god sportsman. Jag är ingen lottospelare. Och jag tjänar pengar på mitt MTT. Och jag sneglar mer och mer på att bli regular på $300 och 550 inköp. hilsen ninja hehe det är nog sant av att man blir en bättre sportsman av att skriva gg men som sagt, när man lirar så låga 10 dollars rebuy så kan jag få cp damp på vissa som spelar så äckligt dåligt men ändå lottar stenhårt men men har gett upp dom nu och lirar istället 20 -50 $ mtt och ibland är jag så förbannad att jag måste bara skriva av mig , bra terapi vettu men sant ska försöka skärpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Alltså vad är felet på mansions support ? Har gjort utbetalning, har nu gått 4 dar och inget har hänt! dom svarar inte på mejl , har mejjlat antal ggr och frågat vart mina pengar är, får bara en massa standardsvar typ vi har skickat din fråga vidare till våran ekonomiavdelning bla bla bla nån mer som har haft problem ? finns det en representant här på pf ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 4 dagar är väl ingenting? Jag cashade ut lite pengar nyligen och det tog 7 bankdagar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NinjaSwede Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 hehe det är nog sant av att man blir en bättre sportsman av att skriva gg men som sagt, när man lirar så låga 10 dollars rebuy så kan jag få cp damp på vissa som spelar så äckligt dåligt men ändå lottar stenhårt men men har gett upp dom nu och lirar istället 20 -50 $ mtt och ibland är jag så förbannad att jag måste bara skriva av mig , bra terapi vettu men sant ska försöka skärpa mig Lycka till med ditt spel! hilsen Ninja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 4 dagar är väl ingenting? Jag cashade ut lite pengar nyligen och det tog 7 bankdagar.... alla andra sajter går det på 1-2 dagar till neteller, förstår inte hur du kan acceptera en utbetalning till neteller, om den tar 7 dar jag hade blivit whinig Ninja - Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 TA MIG FAN! varför kmr alltid alla jävla badbeats i grupp ????? helt sjukt aja 1.5 h lirad - 184 !!!!!!! händer kmr senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 hopp efter en riktigt tung cg dag blir de dom vanliga på prima ikväll 21:00 40 K 23:00 15 K Funderar även på den som går 00:30 kmr dock ej ihåg hur många K garanterat. nån som ska lira dessa ? skriva gärna nick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Nu är den riktiga rullen inne på prima Jag startar med BR 2940 $ 3500 så provar jag nl 100 ,droppar jag till 3000 äre nl 50 som gäller igen hoppas på klonk ikväll då det blir 40 K och 15 k + lite cg hoppas att cp motklonken inte sitter i sen idag aja grind igång snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 CG -10 $ på 2 h 40 min - vet inte riktigt vad jag gör för fel går inte att riktigt plussa bra ute ur 40 k på 284 plats , blev short A8 mot AK , inget att sä 15 k började för en stund sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 ute ur 40 k låg på 38 plats av 189 får 99 , höjer , en syn flopp 3 10 10 jag pottar han ställer efter en stund, jag gissar på AK synar och han har 33 så var man ute aja dagslutade - 75 $' BR 2858 $ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 är det bara ca 190 pers med i 15k? vad är buy inen? rebuy? annars schysst dagbok., läst alla 17 sidor på får väll uppdatera mig med den nu också,. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts