Gå till innehåll

Fjonkan - "Heltidsspelande"


Fjonkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Svart piké, svart mössa, vita sneakers, 170-ish ungefär. :)

 

alright ska se och återkommer med resultat ;)

 

 

GLÖM NU INTE DETTA!

 

Jahapp vi vann premiären med 3-1 vilket var nice. Men nu behöver jag eran hjälp

 

http://www.nordicbetdiv4.com

 

In och rösta på Bk Ljungsbro region västra östergötland så har ni chans att vinna biljetter och hotell till en av sveriges matcher i EM dessutom har mitt lag chansen att vinna 25k eller 50 k till laget

 

Så in och RÖSTA! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Japp efter att ha haft break från dagboken tar jag nu upp skrivandet igen. För att summera lite så slutade april på - 600$ cirkus, inte riktigt kollat upp de rätta siffrorna men nått sånt bör det vara.

 

I alla fall så tyckte jag att jag har haft extremt mkt otur sen den 12;e april för det var då allt vände och jag losade 2400 på 6 speldagar så kollade upp PokerEV programmet och det visade att jag borde ha varit upp 1600 istället för -600 så det var ruskigt nice att se.

 

Aja nu är det ny månad och nya tag, numera spelar jag på carlos och inledde gårdagen med ett stabilt plus på 500$

 

Fotbollen är även igång ordentligt nu och vi har inlett med 2 raka segrar, bara hoppas det håller i sig. Match ikväll så ska väl försöka hinna med nån timme poker innan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp efter att ha haft break från dagboken tar jag nu upp skrivandet igen. För att summera lite så slutade april på - 600$ cirkus, inte riktigt kollat upp de rätta siffrorna men nått sånt bör det vara.

 

I alla fall så tyckte jag att jag har haft extremt mkt otur sen den 12;e april för det var då allt vände och jag losade 2400 på 6 speldagar så kollade upp PokerEV programmet och det visade att jag borde ha varit upp 1600 istället för -600 så det var ruskigt nice att se.

 

Aja nu är det ny månad och nya tag, numera spelar jag på carlos och inledde gårdagen med ett stabilt plus på 500$

 

Fotbollen är även igång ordentligt nu och vi har inlett med 2 raka segrar, bara hoppas det håller i sig. Match ikväll så ska väl försöka hinna med nån timme poker innan

 

Vilket pokerEVprogram använde du dig av? Det kanske bara finns ett? Det jag har heter PokerEV 0.80. Iaf, jag lyckas inte få till några grafer eftersom B2B inte finns med under "Filters". Du lirar ju också på B2B så hur gick du tillväga?! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket pokerEVprogram använde du dig av? Det kanske bara finns ett? Det jag har heter PokerEV 0.80. Iaf, jag lyckas inte få till några grafer eftersom B2B inte finns med under "Filters". Du lirar ju också på B2B så hur gick du tillväga?! :)

 

jag vet riktigt irriterande att b2b inte finns med, men den grafen jag fick fram var på carlos, spelade där ungefär sista 10 dagarna eller nått så

 

hoppas det kmr en update så b2b är med skulle vara intressant att se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu lämnade fiskarna huset och tänkte summera kvällen. Jag stabilt ner 500 $ ganska tidigt men lyckades kämpa tillbacks och slutade +300 , vilket var ruskigt nice. Davve och martin plussade tillsammans 5k så alla gick plus till skillnad från förra gången.

 

Grindandet varvades med matcher på mitt xbox där vi lirade fifa som vanligt var det jag som dominerade och martin sög hårt :P

 

aja nu ska jag sova för att hinna grinda lite imorron också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte skrivit nått på ett par dagar beror mest på att jag har haft annat att göra. Har Biologiprov imorron så blir att plugga en del idag. Har även tagit kontakt igen med kiteinstruktören så hoppas jag kan lära mig och köpa eget de närmaste veckorna, måste ju ha något att sysselsätta mig nu i sommar så jag inte enbart spelar poker ;)

 

Maj har för övrigt börjat bra är +800 på 6 k händer

 

nu ska jag sova en stund

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan nu har jag försökt lista ut ditt nick utan framgång;) någon som vet?? haha

 

hehe ;) bara jobba på

 

haha deal;) nej fan, vill man vara anonym ska man få vara det:P blir drygt att byta nick:P

 

skönt att nån fattar ;) bara tröga sören som inte förstår :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pallar inte , fortsätter få superkuk av riggäcklet på ipoker. När fan släpper detta ? Börjar verkligen gå ut över mitt humör. Men men är väl bara att spela på bara så tiltande att kolla i EVsoftaware och se att jag borde varit stabilt plus i både april och maj. Istället sitter jag och får kuk av 50/4 lirare och 75/25

 

TILT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej fan va trist, du får posta lite hädner tkr jag:)

 

känns inte som att det är någon mening, vad ska folk kommentera liksom ?

 

typ hela tiden så här, A93 jag har 3 bettat pre ,jag har A9, Bettar ut syn. Turn 8 all in han har A10 river 10.

 

KK vs AK flopp A.

 

är inga bad beats men jag vinner ju inga pengar enbart backar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pallar inte , fortsätter få superkuk av riggäcklet på ipoker. När fan släpper detta ? Börjar verkligen gå ut över mitt humör. Men men är väl bara att spela på bara så tiltande att kolla i EVsoftaware och se att jag borde varit stabilt plus i både april och maj. Istället sitter jag och får kuk av 50/4 lirare och 75/25

 

TILT

 

Vad är är EVsoftware för nåt och vart kan man införskaffa det? GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pallar inte , fortsätter få superkuk av riggäcklet på ipoker. När fan släpper detta ? Börjar verkligen gå ut över mitt humör. Men men är väl bara att spela på bara så tiltande att kolla i EVsoftaware och se att jag borde varit stabilt plus i både april och maj. Istället sitter jag och får kuk av 50/4 lirare och 75/25

 

TILT

 

Jag tiltade bort 1200$ igår kväll på dag 1 efter 9timmars spel, typ 1/3 av rullen. i can feel you man =/ åker på samma skit som du hela tiden.

Hoppas lyckan vänder idag!

 

Köpte 45$ för 350 vip poäng för att känna att jag får in nåt också, mer psykiskt än nåt annat liksom. med LYCKA TILL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tiltade bort 1200$ igår kväll på dag 1 efter 9timmars spel, typ 1/3 av rullen. i can feel you man =/ åker på samma skit som du hela tiden.

Hoppas lyckan vänder idag!

 

Köpte 45$ för 350 vip poäng för att känna att jag får in nåt också, mer psykiskt än nåt annat liksom. med LYCKA TILL!

 

hehe hade sånna svings när jag lirade nl 400 , det var ruskigt tungt.

 

lirade typ 2 h +20 $ WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Alltså det går verkligen inte att vinna just nu , ajja breakeven för månaden på Cg + 73$ på 14k händer. Detta går stabilt :D

 

Killen är 27/23/4 , känns som att enda han har på river är runner runner flush

fel att vika ? aja in med kommentarerna

 

 

GAME #982644451: Texas Hold'em NL $0.50/$1.00 2008-05-15 22:11:00

Table Douai (No DP)

Seat 1: Tortzilla ($122.85 in chips)

Seat 3: paul8200ii ($44.95 in chips)

Seat 5: theycallmedonkey ($98.50 in chips) DEALER

Seat 6: Springstof ($144.75 in chips)

Seat 8: Bajnok2008 ($198.50 in chips)

Seat 10: HERO ($191.23 in chips)

Springstof: Post SB $0.50

Bajnok2008: Post BB $1.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO [:C5: :S5:]

HERO : Raise (NF) $4.00

Tortzilla: Call $4.00

paul8200ii: Fold

theycallmedonkey: Fold

Springstof: Fold

Bajnok2008: Fold

*** FLOP *** King of Clubs5 of DiamondsJack of Clubs

HERO : Bet $7.00

Tortzilla: Call $7.00

*** TURN *** 4 of Diamonds

HERO : Bet $18.00

Tortzilla: Call $18.00

*** RIVER *** 8 of Diamonds

HERO : Bet $38.00

Tortzilla: Raise (NF) $93.85

HERO : Fold

*** SUMMARY ***

Total pot $188.35 Rake $3.00

Tortzilla: wins $188.35

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...