Gå till innehåll

Djens, dagbok nerlagd.


Djens

Recommended Posts

  • Svars 965
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

djens varför spelar du PLO nu?. Du höll väl på med texas förr?

EDIT: Varför har du en dagbok? Egentligen :)

 

Öhhhh, jo, men jag är dålig på texas, helt enkelt =)

Varför jag har en dagbok, bra fråga egentligen, skönt att skriva av sig lite.

 

Slutade $1,5k+ igår sen. Jag är nöjd med spelet i början där jag backade och missnöjd med slutet där jag plussade.

 

För att inte helt slöa till att gå upp i nivå så har jag tänkt att sätta Z4 maxet till $2500/dag. Om jag plussar 5k idag så går alltså halva det till rullen och halva till Z4an.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ogillar dawwe.

 

Det är mkt roligare att titta på honom än att spela själv så han kostar mig pengar.

 

Jaja, jag ska ta min grind och spela lite senare,

plussar jag några k e jag nöjd idag =)

 

Flickvännen är dessutom bortrest nästa vecka, :-D :-D :-D :-D :-D

 

Då blire spel!

 

Ni omahaspelare är så jävla sjuka :shock: Tror fan ni är självdestruktiva hela bunten.

"hmm, nu kommer jag inte ha flickvännen hemma i 1 vecka, kanske skulle grinda som fan så det känns ännu värre, med lite tur kanske jag hittar variansvågen neråt! Sen ska jag skriva lite i min pf.nu dagbok så alla lowlimit idioter kan håna mig för att jag tiltar"

 

Fyfan, vad är nästa steg i din självplågningsplan? limit PLO eller vågar man gå så långt som limit PLO8?

 

 

(Då jag vet att jag har en förmåga att verka asdryg när jag skriver vill jag bara påpeka att detta inlägg inte väldigt seriöst)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan, vad är nästa steg i din självplågningsplan? limit PLO eller vågar man gå så långt som limit PLO8?

 

 

(Då jag vet att jag har en förmåga att verka asdryg när jag skriver vill jag bara påpeka att detta inlägg inte väldigt seriöst)

 

Hur fan spelar man limit pot limit omaha???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja, snart ska jag sätta igång och köra 9 timmars grinden :-D:mrgreen:

 

Tänkte börja 01 o köra till 10.

Det är fredag efter löning så vi siktar på att plussa 10k över helgen.

 

Starting now! :-D

 

Good move där men löning och allt men 10 timmar låter sjukt mycket?

Blir det aldrig tråkigt att lira så länge? Man tappar koncetrationen lätt eller dy.?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja, snart ska jag sätta igång och köra 9 timmars grinden :-D:mrgreen:

 

Tänkte börja 01 o köra till 10.

Det är fredag efter löning så vi siktar på att plussa 10k över helgen.

 

Starting now! :-D

 

brukar lönen komma runt den 25e i andra länder ockås?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, efter lite räkning ligger jag ca 1,5k back, det är inte hela världen egentligen som sagt :)

 

Dock måste jag låta blodsockret gå upp igen, skakade när jag åt typ, min koncentration dyker direkt efter 4-5 timmar utan mat.

 

Jodå, du e tight, mestadels, och sen helt plötsligt checkraisar du allin med okoordinerad AAxx på 9TQx brädan typ :shock::-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den e inte borta, den är ständigt närvarande, bara det att jag lärt mig kontrollera mina ätanfall lite bättre.

 

jag slutar runt $500 back inatt. en mörk dag i min historia, men jag får ändå vara rätt nöjd. Som värst var nog hålet på runt 4-5k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, efter lite räkning ligger jag ca 1,5k back, det är inte hela världen egentligen som sagt :)

 

Det här är inte bra för din image djens, backa och säga att det inte är hela världen. Fortsätter det så här så har du snart inga läsare kvar. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

brukar lönen komma runt den 25e i andra länder ockås?

 

Hoppas går ju :-D

 

Men jänkarna har veckolön har jag för mig nån sa.

 

Får ta tillbaka 10k målet, att jag plussar 10k på 2 dagar är statistiskt möjligt men får vara nöjd om det blir nåt liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...