Gå till innehåll

Djens, dagbok nerlagd.


Djens

Recommended Posts

  • Svars 965
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tror jag har ca 2,2 outs, rr stege e lite mindre än rr färg som e 1,5 outs har jag för mig.

 

Jag skrev det lite tidigare i tråden, det blev ingen iår. Men halva till hela rakebacken varje månad samt all vinst på onsdagar och fredagar pumpas in på ett sparkonto som det inte får tas ut något av.

 

Så om jag t.ex. backar $3000 en onsdag och plussar $500 på fredagen så tar jag alltså ut $500 till kontot och rullen får ta en smäll på 3k. Borde va omöjligt o misslyckas sålänge jag ej gular. Vilket iofs projektet gör lättare.

 

Idag ska jag äta upp de sista av presenterna jag fick av Patfor förra året :h:

Och som det stod i Olas dagbok så hoppas jag att folk har förstått att varken Ola/Jag ville bevisa något utan det var mest folk utifrån som hetsade varandra, antar vi får skriva lite snällare så folk inte tror vi går runt o mordhotar varandra på daglig basis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag har ca 2,2 outs, rr stege e lite mindre än rr färg som e 1,5 outs har jag för mig.

 

Jag skrev det lite tidigare i tråden, det blev ingen iår. Men halva till hela rakebacken varje månad samt all vinst på onsdagar och fredagar pumpas in på ett sparkonto som det inte får tas ut något av.

 

Så om jag t.ex. backar $3000 en onsdag och plussar $500 på fredagen så tar jag alltså ut $500 till kontot och rullen får ta en smäll på 3k. Borde va omöjligt o misslyckas sålänge jag ej gular. Vilket iofs projektet gör lättare.

 

Idag ska jag äta upp de sista av presenterna jag fick av Patfor förra året :h:

Och som det stod i Olas dagbok så hoppas jag att folk har förstått att varken Ola/Jag ville bevisa något utan det var mest folk utifrån som hetsade varandra, antar vi får skriva lite snällare så folk inte tror vi går runt o mordhotar varandra på daglig basis.

 

 

Har 2 kg röda krabater kvar i frysen, de ryker nog till helgen när svärföräldrarna kommer upp. Måste ju ha plats i frysen när säsongen drar igång, bara en månad kvar. Vi får boka en helg när du ska med ut Jens. När åker du till Vegas? Säsongen varar 5 helger med start den 2a helgen i augusti.

 

Tack för Z4 infon. Men är det inte bättre att beställa ett halvårs nötklonk på http://www.klonkingskillz.com och en dito antirigg på http://www.antiriggg.com och sedan köpa dig en Ferrari F430 cab istället? :lol:

 

Broccolin har börjat ge buketter, kan nog börja skördas i början av augusti. Om du är snäll kanske det ingår förtäring till kräftfisket med hemodlad broccoli!

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte alla som klarar av att gå på krogen och bjuda killar på paraplydrinkar. Vissa får hålla till godo med flickvän.

 

Glöm inte tomteblosset!

 

Jag har också flickvän men har iaf vett nog att låtsas vara tuff på forumet trots att jag egentligen är hunsad och mesig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också flickvän men har iaf vett nog att låtsas vara tuff på forumet trots att jag egentligen är hunsad och mesig.

 

Framför tangentbordet har vi alla ett mod som iaf är i närheten av Psykologens.

 

I hemmets vrå med ilsken ifrågasättande flickvän... I don't think so...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glöm inte tomteblosset!

 

Jag har också flickvän men har iaf vett nog att låtsas vara tuff på forumet trots att jag egentligen är hunsad och mesig.

 

Bevisar inget. Det finns många stjärtgossar som är gifta och har barn. Vi är nog flera stycken som misstänker att Baresis version av tomteblossincidenten är en aning friserad. I själva verket var det ombytta roller och det var Baresi som satt där med trånande blick när killen kom med drinken. Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för Z4 infon. Men är det inte bättre att beställa ett halvårs nötklonk på http://www.klonkingskillz.com och en dito antirigg på http://www.antiriggg.com och sedan köpa dig en Ferrari F430 cab istället? :lol:

/Patfor

 

Jag vet itne när jag åker till vegas faktiskt, men Parbet kommer säkert gå ut med info ganska snart. Iaf i lagom tid. Jag kommer troligen ha tid de flesta helgerna, man tar sig tid till sånt man gillar ocha tt fiska kräftor är ju ruskigt skoj. Det är bara du hör av dig.

 

Och ja, broccoli är fantastiskt gott! Det är också såklart obligatoriskt att du får köra runt med min sötnos en sväng nästa år om vi får upp en massa stora klokrabater iår igen !

 

Men för fan... en till toffelgrej och du har tappat en forumvän och db-besökare... god damn

 

Visst, jag ska skärpa mig, idag har jag t.ex. kickat ut henne ifrån lägenheten och hon får inte komma hem förrän söndag! 8-)

 

Detta dubbelliv. Inte lätt alla gånger. =)

Nej! Jag har inhandlat de 15 kg sillen nu förresten!

 

I själva verket var det ombytta roller och det var Baresi som satt där med trånande blick när killen kom med drinken. Eller?

Det är absolut inget fel med att bli serverad tomteblossdrinkar av Baresi, inte paraplydrinkar med färska jordgubbar i heller :h:

 

 

Mer grind ikväll. tbc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bevisar inget. Det finns många stjärtgossar som är gifta och har barn. Vi är nog flera stycken som misstänker att Baresis version av tomteblossincidenten är en aning friserad. I själva verket var det ombytta roller och det var Baresi som satt där med trånande blick när killen kom med drinken. Eller?

 

Var är modsen? Ban plz.. så jäkla elakt.. fy skäms

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var är modsen? Ban plz.. så jäkla elakt.. fy skäms

 

Nej då, det var sagt med kärlek. Det vet du. Jag antar att du levlar mig nu, men eftersom jag har en tendens att förolämpa folk utan att inse det är det lika bra att jag förtydligar att det var meningen som ett skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej då, det var sagt med kärlek. Det vet du. Jag antar att du levlar mig nu, men eftersom jag har en tendens att förolämpa folk utan att inse det är det lika bra att jag förtydligar att det var meningen som ett skämt.

 

och Franco_Baresi, OM du nu menar att du tar åt dig så säg det gärna till mig. Nu tror jag iof inte det, utan att det är din humor :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej då, det var sagt med kärlek. Det vet du. Jag antar att du levlar mig nu, men eftersom jag har en tendens att förolämpa folk utan att inse det är det lika bra att jag förtydligar att det var meningen som ett skämt.

 

Mittbacken skämtar bara såklart...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mittbacken skämtar bara såklart...

 

Jo, det "visste" jag, men jag har som sagt en tendens att förolämpa personer utan att veta om det själv. Jag har lite svårt för att relatera till andra människor och då är det lättare att be om ursäkt med jämna mellanrum, även i de fall när ingen tar illa upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska se om jag får tillstånd att publicera någon av bilderna jag har här hemma, de bästa på henne är ju i semiavklätt tillstånd.

 

Dagen kan sammanfattas såhär typ:

Tilt tilt tilt klonk klonk reklonk ...Gak, sgldskgndslkgndsggds...klonk Klooonk, riggriggrigg...fsgsdgds.

 

Ni förstår hur d slutade.

$300 back och ett halvt paket kycklingvingar tröstätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...