Gå till innehåll

Pokertrackers siffror


fcmange

Recommended Posts

eller så skriver så skriver du bara vad de betyder?

orkar du lägga ner tid på att skriva dedär meningarna orkar du väl skriva ett korrekt svar?

Sökfunktionen finns av en anledning. Hade du lagt ner tiden det tog att skriva ditt svar till honom på att söka hade du redan tagit reda på det.

 

Jag orkar inte skriva vad det betyder iaf, på tok för jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaja, jag hade iallafall en annan fråga jag gärna får svar på:

 

och sen även om ni tror att det är värt att införskaffa PT om man spelar NL200SEK och NL500SEK på SS? Jag spelar väl i snitt 2 timmar per dag

 

Om du inte orkar läsa på vad de olika siffrorna betyder så tvivlar jag på att du kommer orka sätta dig in i hur du kan använda dessa siffror för att gynna ditt spel. Så jag tror inte det är värt att införskaffa PT för dig.

 

Detta skriver jag inte för att vara dryg utan det är vad jag tror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

jag undrar vad de olika siffrorna hos pokertracker betyder?

 

x/y/z alltså!

 

x=vp$ip

y=PFR

z=post-flop AF (eller total AF, har aldrig fattat om det finns en konvention här eller inte, borde vara post flop iaf imho)

 

Om du inte vet vad någon av förkortningarna betyder (eller vill veta mer) rekommenderar jag http://www.fuckinggoogleit.com, eller vilken halv ok + poker sida/forum som helsts sök funktion.

 

jaja, jag hade iallafall en annan fråga jag gärna får svar på:

 

och sen även om ni tror att det är värt att införskaffa PT om man spelar NL200SEK och NL500SEK på SS? Jag spelar väl i snitt 2 timmar per dag

 

Ja, jag tror det.

 

over and out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...