Gå till innehåll

Jacken & Joggy gör Vegas!


Partyjack

Recommended Posts

Tack för en mkt bra dagbok. Intressant och välskrivet. Följt den med glädje. Skönt du fick ha lite nórmalflyt på slutet.

 

Tack så mycket, har varit skoj att skriva också.

Väldigt skönt med lite normalflyt även om det känns som att det till och med var på väg åt andra hållet nu när jag drog en hederlig treoutare på svensken bl.a.

Men när jag tänker efter så kan jag iofs komma på 4 treoutare på rakarm som kostade hela mitt inköp så det känns som att sådant jämnas ut i längden. Synd bara att det inte blir så mycket längd här nere.

Hoppas jag kan ta mig hit snart igen, Joggy planerar tydligen en resa redan i vinter. Får se om han skriver någon dagbok..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 139
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

--------------------------------------------------------------------------------

 

Fan va vi är tiltade.

 

Först åkte vi till Phoenix från Las Vegas och den resan gick smidigt dock blev planet från Phoenix till chicago försenat med en timme + att bagaget tog sjukt lång tid så vi missade precis vårat flyg trots att vi skulle haft över 2:30 som marginal.

Blir uppsatta på väntelistan på ett SAS plan som går via Köpenhamn. Väntar 6 timmar, 15 pers på väntelistan och två finns det inte plats för, gissa vilka!

Drar till bolaget som vi åkte med från Phoenix för att få ersättning, blir lovade ett rum ifall vi missar flyget. Kommer dit och får tjata på den nya snubben att vi blev lovade rum, tar en haltvimme innan vi äntligen får ett rum. Sjukt slitna då vi hade vänt på dygnet för att kunna sova på planen.

Idag står vi på väntelistan till ett SAS plan och vi har biljetter via USAIRWAYS. Då måste vi åka via Philadelphia vänta där 6 timmar innan vi får åka till Stockholm. Juniorplatser också så finns inte en chans att man får plats, funderar på att åka tillbaka till Vegas.Inte nog med det, man har 39 graders feber också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...