Partyjack Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 lol, låter som att hon var intresserad av dig.. Kul dagbok annars, synd bara att det inte gått så superbt Säg det inte så Joggy hör! Och tack, men det är två veckor kvar så det ska nog vända får man hoppas.. Joggy var iaf här när jag vaknade, inget napp igår heller. Anar en viss frustration från hans sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 När jag ställde mig upp för första gången idag gjorde en ganska udda händelse påmind.. Vi står och skakar lite på Studio 54, Joggy börjar närma sig slusk-stadiet och jag känner mig ganska fräsch - dock drucken.. Rätt var det är slänger Joggy en uppercut a´la Holyfield rakt över pungen på mig. Jag halvdäckar, vinglar till muggen och spyr en sväng och förstår inte hur jag inte blev utslängd så som det måste sett ut.. Iaf var man som sagt lite drucken, så jag skakade vidare och tänkte inte mkt på det. När jag nu tagit walken med joggy till MGMrummet för att spela började det snurra igen, skulle bara inte fixa att sitta upprätt några timmar. Så det får bli lite nätgrajnd istället då jag kan ligga emellanåt. Någon som har en polare som får för sig att slå en på pungen på fyllan? Vill påminna mig om att det har hänt tidigare, men är inte helt säker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 7 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Denna dagen var inte som alla andra, bara nära.. Började passet kl 21 på MGM, första kvällspasset där i år. Började bra, lyckades dubbla min hunk med AK mot A6 som hade floppat tvåpar men J på turn parade brädan högre. Han får fan skylla sig själv om han spelar en hand som A6o för 10 BB. Iaf spelar jag upp mig till en bit över $200 och då börjar helvetet, höjer med AA i tidig position och får syn på BB, floppen är QT3 och när han synar mig sätter jag honom på KJ eller KQ, turn är just en K.. Visst en J9 hade också kunnat vara där, blir checkraisad och blixtfoldar. Två svarta gangsterrappare som suttit och grindat hela dagen och verkat helt okej blir grymt imponerade och säger att de inte minns sist de lade AA och jag får höra det i typ en timme efter. Han hade iaf satt pipan med AJ... Nere runt $150 när jag tittar på en flopp på knappen med 97 och floppen kommer 67Q, bettar och får syn av CU, turn är en 9 och då blir jag checkraisad. Visst han kan ha 66 eller i värsta fall 85 men jag kikar på river som är blank och betalar av till hans uppenbara set. Nere under hunkan igen då, segar mig fram några timmar innan jag bestämmer mig för att det skall bli sista varvet för mig. A5c får duga i sen position och limpar in, floppen är 659 ett klöver. Rundcheck och turn är Qc som ger mig nötdraget, en av gangsterrapparna hugger till och bettar överpott precis som han alltid gör när han träffar nåt skit. Sätter honom på en sjaskig Q och höjer hans $20 till $80 och han börjar steka, eftersom jag verkligen suttit och sålt nötter hela kvällen så måste han väl kunna lägga en pissdam för $80? Nej han synar och säger att han måste "look me up", kallt då han tvåparar sin Q7 på river.. Dock kändes det bättre idag, träffade lite floppar men det är ju bara så jääävla tråkigt att sitta och tajta. Tycker det är trist när man har en kall period på nätet och får sitta och agera nötförsäljare med 6 bord. När man sitter i Vegas och vill slaska loss lite är det ungefär 120 gånger tråkigare.. Hursomhelst var det ett kul bord, gangsterrapparna var skitroliga att sitta och lyssna på när de drog igång. Synd bara att de inte kan lägga händer. Hur ska jag spela A5an egentligen? Ska jag syna $20 av mina $80 eller gör jag rätt som trycker? Tycker det känns lite för mkt som ett drag, fast å andra sidan borde han kunna sätta mig på typ 87 eller ett set om han hade varit relativt duktig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 7 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 BTW sitter Joggy kvar och har nött $2/5 hela kvällen också och satt med lite över $2K när jag gick därifrån, han är verkligen överlägsen spelarna där och gör sjukt fina pengar varje dag.. Imponerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimmo Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 BTW sitter Joggy kvar och har nött $2/5 hela kvällen också och satt med lite över $2K när jag gick därifrån, han är verkligen överlägsen spelarna där och gör sjukt fina pengar varje dag.. Imponerad! Vilka rum spelar Joggy 2/5 mest på? Inte läst allt men verkar som ni nästan bara nöter på MGM? Jävligt trevlig ställe så sätt, fast jag gillar inte deras bord man den knasiga trägrejen eller vad det är innanför skinn-kanten på borden. (det där lät konstigt men ni som varit där fattar nog ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 7 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Vilka rum spelar Joggy 2/5 mest på? Inte läst allt men verkar som ni nästan bara nöter på MGM? Jävligt trevlig ställe så sätt, fast jag gillar inte deras bord man den knasiga trägrejen eller vad det är innanför skinn-kanten på borden. (det där lät konstigt men ni som varit där fattar nog ) Det har mest varit MGM faktiskt, just för att det är närmaste stället som har 2/5, ifjol var det 5/10 varje dag också. Men det verkar inte finnas intresse för det i år, iaf inte än. Jag förstår precis vad du menar, tiltar satan på skivan som är av marmor tror jag. Superdrygt då det också är en liten skarv mellan marmorn och filten. Fast jag tiltar nog mest på att det är knappt en decimeter mellan marmorn och bettinglinjen på långsidorna så man kan liksom inte hålla på med markerna utan att riskera att slänga in en omedveten syn. Fast det är mycket nybörjare här, Joggy menar att 2/5 varierar väldigt mycket men vissa pass är det superfiskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 8 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jag och Joggy kan tydligen inte lyckas samtidigt.. Vi börjar på samma 1/2 bord och Joggy får plötsligt flytta till ett 5/10bord som han satt upp sig på på listan för ett tag sen. Tar ungefär två timmar innan han säger att han har bustat där han tyckte att fi skulle kunna lägga AK. Iaf sitter jag på knappa $60 efter att ha tappat massvis med småpotter och fyller på till $100 och då tänkte jag helt ärligt att detta var det sista jag skulle lägga på poker här i Vegas, Det kändes så förbannade kallt att jag likabra hade kunnat lägga pengarna på videopoker eller baccarat (som jag inte vet mer än namnet om). Iaf tar det ca en halvtimme innan helvetet bryter lös. Jag fyller på med $100 för att kunna ta en stor pott framöver.. Sitter på BB och kollar på 83o. Floppen kommer 834 rainbow och jag bettar pot=$10 mot 4 fi, alla lägger sig utom en som gayraisar. Detta är en av de tre stora tomtarna vid bordet så jag pumpar upp i $70. Han blixtsynar, ett typiskt tecken på svaghet på den här nivån. Turn är A och jag ställer för $60 för att ta potten. Fi viker och säger att esset skrämde honom, jobbigt då jag tagit resten av homom ifall det blankat mot hans PP som jag antar att han hade!? (han hade limpar mkt JJ och QQ och bara synat raise efter det). Jag kör på ett bra tag med en stack runt $200 och verkligen säljer nötter, spelar bara topphänderna och får en limp in i mina KK. Höjer till $17 och får tre syn. Helt sjukt med tanke på hur tajt jag varit. Iaf är floppen K83 rainbow, check till mig och jag har upptäckt att knappen har jordens skak. Han har visat händer som KK och QQ när han haft skaket förr och det är värre än förrut, kan han vara så pass att han kallsynar AA på knappen mot mig? Jag sätter honom på det och bettar $25. Han höjer till $60 och foldat till mig, på den brädan lugnar jag ner mig och tänker att här finns det fan inge anledning att höja. Synar och duckar A på turn - PANG - A på turn, han knackar.. okej, knackar också, fortfarande inga drag. River - Case-Kungen.. I LIKE! Fi bettar $70 och jag är rätt säker på att han har nötkåken, han har fortfarande den där irriterande "nötskaken" genom hela handen. Ställer för $100 och han visar TT och säger att dom är väl inte bra längre.. Nej dom var aldrig bra sa jag och visade KK. Iaf så plockar jag ett par potter och slutar $250 upp på mitt $50 inköp och det är rätt sjukt att detta är det andra ordentliga pluspasset på över en vecka med tanke på hur mkt vi plussade ifjol. Iaf får man väl hoppas att det har vänt nu. Bommade dock en $30 bet på en HCPbet där Cavaliers hade 7,5 poäng i hcp för att vi skulle få 2 ggr pengarna. De förlorade typ med 10 poäng eller något. sportsbettingklonken kommer nog också snart.. Ikväll blir det ett par kalla för att fira min nyfunna klonk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Var nere på MGM nyss för nattpasset, kom in på ett av de bättre 1/2borden hittills. Ett par tre fiskar, men också fyra spelare som var här för WSOPeventet imorgon som var rätt duktiga. Iaf sitter jag och foldar bort $20 och efter ett par timmar efter att haft en AK, en 99 och en TT hittar jag TT på knappen. Raise från mittenpos till $12, CU synar och jag synar. SB synar och BB som är en solid kvinna slår upp den till $40. Jag känner att det iaf är 50% chans att hon sitter på AK. Hon hade alldeles nyligen visat AA och KK så jag hade svårt att se att hon skulle lyft en sådan hand igen. Hur som helst tänker jag att om jag pushar dödar jag $36 så jag bygger en fin pott och då vill jag verkligen ta en coinflip. Ställer och hon frågar om jag har AA, hinner inte svara innan jag ser floppen som är AK4. Hon slänger upp KK och ser lite nervös ut innan sista kungen kommer på rivern. I efterhand är jag så förbannat sur på mig själv för att jag inte kan behålla disciplinen, det är bara förbannat jobbigt att sitta och lägga roliga draghänder och få mothugg varje gång jag lyfter något. Nya tag imorrn istället nu så får vi se vart det leder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Tillbaka efter eftermiddagspasset och det går fortsatt förbannat trögt. Satt i tre timmar och kastade kort, foldade bort $30 innan jag tittar på en flop med KJ från SB. Sex spelare till floppen KJ7 rainbow. Kan någon betta? NEJ. Turn A, jag bettar $7 och får syn bakom, raise från mittenposition och push från knappen. JAHA, viker såklart då det är rätt uppenbart att någon satt stegen och att någon har mig slagen med typ A7 eller 77. Tre spelare all-in och river är ännu ett A, skön fold och A7 vinner potten mot två QT. LOL. Snubben med A7an lyckas sen inte lägga AA på en fyrspadrig bräda med ett A i topp för att suga ut med case-esset på river. Han hade då $700 och packade ihop och drog.. LOL igen. Väldigt tomtigt bord ett tag, men löft inte en hand. Efter 3,5 timmar hade jag lyft två KJ, en TT en AT och en 33 som jag spelat. Iaf synar jag in med AT i sen position och floppen är KJ4 rainbow, rundcheck och Q på turn, två hjärter nu och SB bettar ut $10, en syn till mig och jag slår upp i $40. Två blixtsyn och jag skymtade något rött på rivern, som tur var var det ett ruter då en av fi hade ATh. Så iaf limpar jag in AJc (brukar såklart höja dom, men eftersom det är så kallt och jag spelar halva inköp är det smidigast att limpa in för att ha råd att syna omslag innan floppen.) Floppen kommer iaf 345 alla klöver, bingobango, här ska mjölkas, SB bettar ut $15 på en $10pot, ojdå. Kallsynar och turn är ännu ett klöver. VAD FAAN... Fi bettar $15 igen och jag gayraisar efter lite stek för att se vart han står. Då kallsynar fi igen, varför? Har han en lägre färg än Khög lär han väl knappast kallsyna här eller? Kändes mer som ett set då och att han hoppades att det skulle para sig på river, när det sen SÅKLART gör det så knackar han blixt till mig, med $60 bakom så känner jag att jag knappast får syn av en låg färg och har han settet så har han lyckats med sin "fälla". Knackar bakom och han visat T9 klöver, frågar varför i helsicke jag inte bettar river där. Jag förklarar att jag aldrig skulle få syn av en låg färg, då såg han bara dum ut och jag också antar jag eftersom jag uppenbarligen hade fått det.. Iaf sitter jag en timme till och kastar kort till Joggy kommer och berättar att han bustat ett inköp på 5/10, joggy settade 44 mot 77 som också settat floppen och 99 som settade turn. Riggat i Vegas.. Slutar passet $20 back, klart ett steg framåt, får se om det blir nåt spel ikväll eller om vi bara ska ta några kalla och ta det lugnt på rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Kröken är på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Kröken är på!! Det låter bra , se till att orka med JET på Mirage i morgon måndag bara. Var brutalt skoj och bra drag där i måndags Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Det låter bra , se till att orka med JET på Mirage i morgon måndag bara. Var brutalt skoj och bra drag där i måndags Det ska vi nog lyckas med, lite mosiga idag så vi har tagit det lugnt. Kollar på NBAfinalen nu, underskattad sport rent spänningsmässigt. Iaf kom jag precis upp från MGMslasket. Gick in med ett halvt inköp som vanligt och hade foldat mig ner till $85 när jag lyfter AKs, en syn till höger om mig efter att han limpat in. Floppen kommer K74 rainbow. Fi bettar blixt $25 som är pottbet, vad fan kan nu det vara? Hade det varit en riktigt bra spelare så hade jag kunnat vara skraj för ett set men detta var det typiska hobbyproffset man har lärt känna här nere. Fulltiltkeps nedragen till ögonbrynen och spegelglas-pilotglasögon. Jaja, sätter honom på KJ, KQ eller KT, kanske ville han försöka lekis-räkna till sig odds med 56 men spelar egentligen ingen roll - måste ju ställa mina sista $75. Då börjar han steka, efter ungefär 5 sekunder vill jag ju ha syn. Får det också och turn är en J, river en 2a. Jag vänder upp min AK och väntar mig väl en KJ så kall som jag varit, men nej mupparslet sitter och steker och efter ett tiotal sekunder lägger han upp JJ. Jääävligt fint, först tvåoutar han mig och sen slowrollar han mig också. Jävla tomte, det är klart - vet ju att sådana muppar inte lägger JJ och uppåt för under $300 så borde ju inte vara alltför förbannad. Dock rann det till och jag ställde mig upp och sa "nice call..." efter ett par steg därifrån kunde jag inte hålla mig och skrek FISH.. Gick över till grannbordet där Joggy spelade 5/10 och såg till att använda väldigt internationella ord som fisk och idiot upprepade gånger. Satt en dansk vid mitt bord som inte kunde hålla sig för skratt eftersom han förmodligen kände igen en hel del av mina svenska vredesord.. När jag kom upp på rummet letade jag efter en lapp på min rygg eller något där det typ står "Syna med två eller fler springande outs" men hittade ingen. Har nog aldrig varit så här frustrerad på detta jävla spel. Det går verkligen inte att vinna just nu, så jävla uselt. Här har man sparat sig med slasket på hemmaplan bara för att kunna slaska av sig allt här i Vegas också springer man in i sin värsta badstreak någonsin. Blir onlineslask nu iaf, inte lika kallt där som tur är. Kanske kan vara bra att ha råd med några liter mjölk o en limpa när man kommer hem till Sverige.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Mår ganska dåligt just nu, vi gick över till Excalibur för att se hur värdet såg ut nu och jag blev nästan våt i byxan.. Det kryllade av fiskar och när vi kom startade precis ett nytt bord och det var fan inte en spelare som var bra, förrutom Joggy. Köpte in för $140 och kastar kort ett tag, Joggy straddlar till $6 och jag lyfter KK UTG. NAJS, slår upp ordentligt och det är bokstavligt talat den andra eller tredje handen jag spelar efter bra mkt över en timme och får syn direkt bakom av en supersynstation som kan ha direkt any two. En snubbe i mittenposition som också är relativt värdelöst ställer för ca $80. Aahh knulla mig, han har garanterat AA med mitt flyt men skitsamma då tänker jag. Ställer in och fold bakom, fi visar damer. Tomten bakom säger att ojojoj, jag som tänkte syna med A5. Vad fan tänker du med, tänkte jag och nickade bara lite åt fisken. Iaf säger jag åt fi att han är homesafe och kommer lugga sin dam, lågt och fint hela vägen till river där Q kommer som på beställning. Har nu åkt på två direkta tvåoutare för hela inköpet på ungefär två timmars livespel.. Det känns rätt sjukt. Iaf har jag typ $40 kvar och efter ett par varv ställer jag in i Joggys raise med AKd och han har givetvis en hand för en gångs skull i JJ och givetvis kan jag inte vinna en coinflip.. Mår riktigt, riktigt dåligt nu. Skönt dock när jag tänker på att det är pengar jag vunnit ganska nyligen och att det faktiskt inte påverkar min ekonomi märkbart.. Imorgon blir det shopping för de små pengarna jag sitter på och sen vettefan när jag ska spela poker igen. Joggy körde på hårt idag, plussade $2,2K på 5/10 och ca $700 på 1/3 över ett par timmar. Helt sjukt, han verkar träffa varje pott och han sätter de flesta drag, när han dessutom är överlägsen de flesta motståndarna här så blir det sjukt snabba pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Hittade äntligen litet plus äntligen, var nere på Excalibur medan Joggy satt på MGMs 5/10. Kommer till Excalibur och det ser inte alltför lovande ut, 6 pers kring bordet och 4 av de känner jag igen som riktiga nötförsäljare. Sitter ett par timmar och efter exakt två timmar har jag hittat KQ, AJ och AQ som varit spelbart. KQ tog jag dock en bra pott med när jag floppade KKQ. Sen synar jag raise på knappen av årets hobbyproffs som satt och berättade hur många redraws man hade hela tiden osv osv. Jävligt tomtigt.. Floppen kommer iaf QT4 två spader, fi bettar $25 och jag måste känna vart jag står med en gayraise till $50. Han steker ett tag och jag är rätt beredd på att lägga då han var rätt tajt. Han synar dock och jag får lov att sätta han på ett par spader. Turn är spader 8 vilket sätter färgen men också en rätt otrolig J9, knack knack och likaså på en blank river där jag egentligen kanske ska valuebetta. Sen hittar jag BUA-handen 66 och limpar in, floppar 694 två ruter och bettar först ut $10. Hobbyproffset slår upp i $35 och årets största synstation som jag mött kallsynar på knappen. Fan va fint, är uppe i ca $200 och jag kan ju lätt få syn av any two hos gubben. Ställer och hobbytomten säger att han lägger tvåpar i 94 men har svårt att se att han skulle limpat in den i mittenpos. Iaf kommer blixtsynen från gubben och han visar A9, var självklart orolig för ruterna då han hade dragit ut till 95% säkerhet. Iaf blankar resten, dock ruter på river så klart. Uppe i $450 och förlorar några småpotter men slutar iaf dagen $250 plus. Naaaajs. Imorrn ska Joggy spela på Venetian, en $540turre och jag ska nog grinda vidare på Excalibur innan det blir basket på TV med ett par tillhörande öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Hahaha, det verkar ju vara rena fiskdammen därborta. Synd att du har oflyt och hoppas det vänder för dig innan ni åker hem. Två frågor: Vad är maxinköpen på din och joggys nivå/-er dvs 1-2, 2-5 & 5-10? Får man reloada om man går under maxnivåen? Läste ditt inlägg om joggy och hans tjej och var först helt övertygad om att hon var "proffs". Började dock tvivla när samtalet från mamma kommenterades men det kanske var "bordellmamman" du syftade på? Tycker inte det var helt klart vilken typ av tjej som det gällde här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Men boys, nu får ni börja skriva lite rapporter från uteställena också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimmo Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Vad är maxinköpen på din och joggys nivå/-er dvs 1-2, 2-5 & 5-10? Det är olika på olika casinon. Ofta 100bb, ibland mer, ibland unlimited. http://www.allvegaspoker.com har bra uppdaterad info. Får man reloada om man går under maxnivåen? Alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimmo Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Tjena! Har ni nån pokerroom-rate på ert rum? Trots det inte är på huvudhotellet utan på Signature jämte (om jag kommer ihåg rätt). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Tack för svaren, Kimmo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Hahaha, det verkar ju vara rena fiskdammen därborta. Synd att du har oflyt och hoppas det vänder för dig innan ni åker hem. Två frågor: Vad är maxinköpen på din och joggys nivå/-er dvs 1-2, 2-5 & 5-10? Får man reloada om man går under maxnivåen? Läste ditt inlägg om joggy och hans tjej och var först helt övertygad om att hon var "proffs". Började dock tvivla när samtalet från mamma kommenterades men det kanske var "bordellmamman" du syftade på? Tycker inte det var helt klart vilken typ av tjej som det gällde här... Just på MGM är det 100 BB förrutom på 5/10 där det är unlimited. Men det diffar som sagt väldigt från olika hotell, kolla allvegaspoker.com, den sidan är grym. Men boys, nu får ni börja skriva lite rapporter från uteställena också Jo vi grindade sönder Måndagen du tipsade om JET, men vi har en måndag kvar så vi lär köra JET då. Vi har iofs bara varit på klubbarna här kring hotellet, Tabú och Studio 54. Tabú är helt klart ett skönt ställe med lite loungekänsla. Studio 54 är väl också helt okej, däremot hade jag trott mer om det, ganska litet och sådär, men jävligt mkt folk och vackra halvnakna kvinnor på podier som håller trycket igång. Tjena! Har ni nån pokerroom-rate på ert rum? Trots det inte är på huvudhotellet utan på Signature jämte (om jag kommer ihåg rätt). Ingen pokerroom-rate, Signature har inget eget casino och MGM ger tydligen inte roomrate till Signature heller. Men vi har VIP-kort (går före i kön till buffén) . Nej men allvarligt talat har jag ingen vidare koll på roomraten på MGM eller andra hotell, vi har ett varsitt players card där man får $1/spelad timme typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Kvällen är ung, kör Pure på Ceasars Palace idag tisdag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 12 Juni , 2007 Rapport Share Postad 12 Juni , 2007 Kvällen är ung, kör Pure på Ceasars Palace idag tisdag Det är mycket möjligt, vi ska kröka och kolla på NBA finalen ikväll så kan nog bli att vi slutar på Pure. Hört mycket gott om den klubben så måste hinna testa den innan vi åker hem. Har inte varit så aktiv här men ska försöka skriva lite mer. Blivit mest €2/5 och $5/10 på MGM för min del plus några av turneringarna på Venetian men utan resultat, ena gången sprang jag på AA två gånger på en kvart och andra floppade jag topptvå mot bottenset. Kallt! Förlorade min största pot igår som va rätt sur. Spelar $5/10 och Fi höjer $35 på knappen jag synar med 33 på BB. Floppen 3 5 8 Klöver, jag betar ut $70, FI höjer till $400 jag höjer till $1600 av mina $2200 då jag vet att fi inte kan lägga och att jag nästan är helt säker på att min hand är bäst. Han ställer in mina sista $600 med AQ esset i klöver. Turn är fjärde klövret och rivern parar sig inte, WP. Ska iväg till Rio snart och signa upp till $5000 eventen som går imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Vi kom just till rummet efter att Cleveland fått en badbeat av San Antonio Spurs med tre poäng i en match som de borde ha vunnit. Vi han iaf inte lägga några bets då vi trodde matchen började en halvtimme senare, tur då vi hade tippat på att Cleveland faktiskt hade tagit igen en match inatt. Hursomhelst, vi var till Rio idag, Joggy skrev upp sig till $5K-eventet. De höll precis på att rigga finalborden för Thorsson, all lycka till honom då vi inte har ett dugg koll.. Efter detta dök jag ner till nyfunna fiskparadiset Excalibur, drog en tretimmarsgrind och hittade över tre timmar 88 77 44 22 som bäst, settade en gång, med 88 (östhammarshanden). Knackade floppen från tidig pos och fick rundnack, turn är ännu ett skräphjärter. BAJS: SB bettar ut $10 på en $16-pot och jag tänker att jag har tre eller fyra pers bakom som talar så jag kallsynar med settet och ber om att det parar sig på rivern. Iaf blir det en syn bakom och det går rundcheck och jag vinner med hjärter 8an, Östhammarsåttorn har gjort det igen... Iaf efter ett tag limpar jag in på CU med 98s, floppen kommer 789 två ruter. En superfisk bettar $10 och har ca 100 bakom. Fold till mig och jag tänker att hade han haft mer marker så hade jag tagit det lite lugnt och eftersom han bettade ut (vilket i mina tankar en rikig fisk sällan gör) så gasar jag nu och blir illa tvungen att sätta han på en stark nia, draget eller ett sämre tvåpar. Efter ett trögt stek fick jag iaf all-in vilket jag var rätt beredd på oavsett vilket, han kan fortfarande ha TPTK, så jag steker ett tag och synar resterande $45, han frågar om jag har JT. Jo visst skulle jag steksyna med nötterna? TOMTE. Han hade iaf T6 för stegen och varken 9 eller 8 för att förbättra min hand. Jobbar mig sen upp en sväng och slutar passet bara $80 back vilket mitt hi&runpass mitt i natten igår täcker så det är rätt lugnt. Fiskarna har hittat tillbaka till Excalibur. UNDERBART! Iaf så gick jag sen till MGM för att träffa Joggy och kolla på basketen som ja skrev om, vi missade som sagt betten så fick lägga pengarna på en great idea som de har här. $9 för en "ca" 0,7 liter (grav gissning) detta dock klart mer en halvliters bärs, valfri pump. Därefter refillar man muggen för $5, vilket gä en klar bet på en bärs per quarter till både en utmanande och självklar bet som man bara måste hålla. Detta gör dock att jag är relativt salongsberusad, och att joggy börjar bli riktigt skräpig, då vi ändå har 5 timmar till utgång.. Då ska man tillägga att jag drack två flasköl på excalibur och en strawberry daiquiry (rekommenderas starkt på EXc.) Iaf ska vi hitta utgången ikväll kanske, inget Pure dock, ska hålla oss på hotellet inatt då det verkar vara vilsegående-risk på Joggy,... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Iaf ska vi hitta utgången ikväll kanske, inget Pure dock, ska hålla oss på hotellet inatt då det verkar vara vilsegående-risk på Joggy,... wussies Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SMS Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Detta gör dock att jag är relativt salongsberusad, och att joggy börjar bli riktigt skräpig, då vi ändå har 5 timmar till utgång.. Då ska man tillägga att jag drack två flasköl på excalibur och en strawberry daiquiry (rekommenderas starkt på EXc.) Frozen strawberry daiquiry är nötdrickat i Vegas, underbart gott! Gillar eran dagbok starkt, bra läsning. Hoppas att det börjar gå lite bättre för dig snart bara. Om du vill spela en lite billigare tour med bra värde så är Saharas kul, börjar runt 21.30 har jag för mig. $40 + rebuy är inköpet. Dock är ju Sahara ganska sunkigt, men deras dealers är sköna och det är allmänt bra surr vid borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts