Gå till innehåll

MTT Dagbok, Äntligen vinst igen!


skribenten

Recommended Posts

  • Svars 237
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag railar. Du sitter på samma bord som min gf GirlAfraid. Tveksam syn i AJ vs. AQ-handen tycker jag. Men gl förutom mot henne.

 

edit: 22-an var väl inte direkt bra spelad. Han var ju short och skulle synat med any 2

 

edit2: Det är helt rätt att sikta på finalbord såklart. Speciellt med tanke på priserna i toppen jämfört med resten av ITM.

Hmm, nu är tjejen chip leader efter att ha gjort ett likadant spel som du med 44 mot AK. Hoppas ni ses på finalbordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan tycka och tänka lite både och med 22an, jag är en spelare som satsar på finalbord, har tyckt spelaren varit svag innan, han gör en ganska stor raise i tidig position, vilket tyder på att han har en bra hand men inte vill ha syn, alltså inte AA/KK aknske QQ... jag anser att 22 är en hand som jag då kan resteala med, lägger han så är jag nöjd synar han så har jag ANTAGLIGEN ett 50/50 läge och för att kunna hitta finalbord så måste man ta några sådana. Men visst de kanske va dåligt spelat...

 

Edit: Han var inte short, hade han lagt hade han varit lite under average..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man inte ens whinea i ens egen dagbok, de där kommentarerna får gärna hålla sig borta. Ska man ge kritik så ska de va konstruktiv kritik, annars håll tyst.

 

Du får whina hur mycket du vill, det rör mig inte i ryggen. Det finns bara en mästare här på forumet när det gäller whine och du är inte ensengång i närheten så jobba på du..

 

Ang det du kallar kritik så var det menat som två frågor som skulle få dig att reflektera över ditt spel, men för det krävs det att du tänker lite längre än din näsa är lång. Det bästa sättet att lära sig och att memorera brukar vara att komma fram till sakerna själv, så det konstruktiva var tänkt att du skulle stå för.

 

//Matte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för förklaringen Matte :-)

Var nog bara lite småsurig där på morgonkvisten efter att ha åkt ut, jag vet att du har rätt och jag har halvt fel.. Dagböcker går ut på att få kritik och att förbättra sitt spel.

Mer sådant, även om jag kanske blir lite whinig :-)

 

Men nu åter till pokern, har spelat 1 turnering på ongame innan idag, ingen framgång i den, sen testa jag också en shootout på stars där jag inte heller nådde framgång.

Nu sitter jag iaf och lirar nightly 100 grand på stars, ligger 13/121, har 27k och average är 15k..

kom in och raila vetja! Nick: fimpeneso

 

Klonka! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ligger fortfarande 4 med 59 kvar nu..

Kommer inte kunna skriva något mer, sitter just nu och surfar på telia trådlöst bredband, vilket är gratis fram till 07.00, sen så är det 15 kr/Mb så det blir till att spara på dem..

men skriver nog när turneringen är färdigspelad, men vill ni ha koll så kom in och raila!

Nick: fimpeneso

Turnering: Nightly 100 grand på pokerstars..

 

Ska klonkas! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ligger fortfarande 4 med 59 kvar nu..

Kommer inte kunna skriva något mer, sitter just nu och surfar på telia trådlöst bredband, vilket är gratis fram till 07.00, sen så är det 15 kr/Mb så det blir till att spara på dem..

men skriver nog när turneringen är färdigspelad, men vill ni ha koll så kom in och raila!

Nick: fimpeneso

Turnering: Nightly 100 grand på pokerstars..

 

Ska klonkas! :-)

kör hårt

EDIT: såg att du blev 12a, gratz iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får whina hur mycket du vill, det rör mig inte i ryggen. Det finns bara en mästare här på forumet när det gäller whine och du är inte ensengång i närheten så jobba på du..

 

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jag undrar vem det kan vara... Jag har ju inte mordhotat någon på säkert en månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12a inatt i Nightly hundred och ännu en gång missar jag FFT med marginaler, men orkar inte whinea, tillsist kommer jag ju vinna :-)

 

Men men nya tag:

20.00 Ongame, European Daily 100+8, 15k guarantee

20.15 Ongame, 3k NL shorthanded 30+3, 3k guarantee

21.00 Pokerstars, Daily fifty grand 50+5, 50k guarantee

21.00 Ongame, European Daily, 50+4, 10k guarantee

22.00 Mansion, 100k guarantee, 100

 

Kommer kanske till några mer lite senare, men det beros på hur det går i dessa..

Klonka mig nu då! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12a inatt i Nightly hundred och ännu en gång missar jag FFT med marginaler, men orkar inte whinea, tillsist kommer jag ju vinna :-)

 

Men men nya tag:

20.00 Ongame, European Daily 100+8, 15k guarantee

20.15 Ongame, 3k NL shorthanded 30+3, 3k guarantee

21.00 Pokerstars, Daily fifty grand 50+5, 50k guarantee

21.00 Ongame, European Daily, 50+4, 10k guarantee

22.00 Mansion, 100k guarantee, 100

 

Kommer kanske till några mer lite senare, men det beros på hur det går i dessa..

Klonka mig nu då! :-)

 

jag kommer int ein på ongame:S eurobet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1-0 till Sverige, viktigt! :-)

 

Nu till poker, sitter och lirar 5 k guarntee 100+8 $ på ongame med 63 deltagare.

Vi är 11 kvar och jag leder, sitter med 29k i stack medans 2an har 18 k och average är 8k.

Behöver verkligen ett finalbord idag, efter så många missade den senaste tiden.

 

Klonka! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...