Gå till innehåll

MTT Dagbok, Äntligen vinst igen!


skribenten

Recommended Posts

Hur många olika sajter spelar du på?

 

Hmm, svår fråga. Har nog egentligen konto på alla pokersiter som har MTT turneringar, sen seplar jag där dem bästa är. Sen finns det kllienter jag gillar mer än andra, ongame är en favorit, även stars har ganska hög standard.

Sen tre siter jag helst håller mig ifrån är B2B, Party poker och prima.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 237
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dåliga rapporter idag, men de beror på att jag är ute ur båda. Åkte i stars efter 1.5h, likaså i Ongame, på en 31 plats.

Bodog åkte jag i nån gång i första timmen, inte min dag idag helt enkelt.

 

Men så tog jag mig en kik på sharkscope och kolla hur jag låg till med mitt SNG spelande som jag nu tagit upp lite lätt igen, och de såg faktiskt grymt ut! :-)

 

fetcharn_ Spelade:626 Av Profit:$10 Av stake: $48 Av ROI: 28% Total profit :$6,416

 

Blir nog några SNGs innan sängen med de självförtroendet man fick efter att se en haj bakom sitt namn :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej igen.. va ett tag sen jag skrev något nu, har lirat, men väldigt lite.. Har också varit på semester, men tänkte att jag skulle komma igång nu igen. Tänkte lirat hela denna natten, men så får man besked av neteller att mitt konto är fruset för att jag liggat in nån annanstans. De sa att de kommer ta 2-3 dagar för att utreda saken, senaste gången jag hörde av dem. Så de lär inte bli nåt lir tills dess.

om inte de finns nån schyst stejkare där ute som vill se mig lira och få lite procent i de han ser också :-)

kontakta isf mig via PM, skulle uppskattas, för jag känner mig hetare än på länge, och måste lira :-)

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner att jag är tvungen att lira 100k Daily på stars, har haft stora framgångar i den flera gånger, ITM 3/5 ggr faktiskt.

Därför lägger jag upp denna stejkningsdeal:

Någon stejkar med 162$, får 50% av vinsten om jag kommer ITM. Kommer jag OTM så får de tillbaka 50% av stejkningen. Så det kostar bara 81$ egentligen :-)

 

Nappa nu! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...