tamtaram Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Här blev man lite skraj när han synade.... Dealt to HERO Hero raises [$4 USD] P1 folds FI calls [$4 USD] P2 folds P3 folds P4 folds ** Dealing Flop ** HERO bets [$6 USD] FI raises [$20 USD] HERO is all-In [$181.50 USD] FI is all-In [$42.11 USD] ** Dealing Turn ** ** Dealing River ** FI shows two pairs, Nines and Eights. HERO shows two pairs, Queens and Nines. Härligt med optimister vid bordet Citera
Klabbe99 Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Här blev man lite skraj när han synade.... Dealt to HERO Hero raises [$4 USD] P1 folds FI calls [$4 USD] P2 folds P3 folds P4 folds ** Dealing Flop ** HERO bets [$6 USD] FI raises [$20 USD] HERO is all-In [$181.50 USD] FI is all-In [$42.11 USD] ** Dealing Turn ** ** Dealing River ** FI shows two pairs, Nines and Eights. HERO shows two pairs, Queens and Nines. Härligt med optimister vid bordet Detta händer då och då. Men vad jag inte fattar att de synar en allin Bluffen är borta redan! Tänker de "äsh skit samma" och synar? Det värsta är att ibland blir det runner runner och ops! Citera
dekutree Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Det är väl inget konstigt med den synen, en sjua eller hjäter på turn och han är med i gamet igen! Citera
retorik Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 lätt syn, inte många som slår om med en nia i det läget (inte på NL100 iallafall), hade blivit mer rädd för en syn på den floppen. Men i det här fallet spelar jag som du. Citera
dekutree Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 lätt syn, inte många som slår om med en nia i det läget (inte på NL100 iallafall), hade blivit mer rädd för en syn på den floppen. Men i det här fallet spelar jag som du. Du har nog missförstått. Citera
tamtaram Postad 27 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2007 Tyckte det var en rätt kul syn, hoppas på fler optimister framöver Citera
mowmow Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Det är Inte över Förrän Sista Kortet Faller! Citera
retorik Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 Du har nog missförstått. Japp har nog läst det som att det är hero som tar synen Läste lite mer noga nu och såg det. Snyggt spelat av FI, den berömda bluffsynen Citera
Recommended Posts