Jeppis Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Som topic lyder. Söker sajt med låga insatser. Typ sit n go-turneringar från $0.50, CG med blinds $0.05 och $0.10 Spelar nu på Absolut poker för att jag gillar "småspelet" där men vill flytta till en sajt inom EU. (Skatt osv.) Tacksam för tips. Citera
Kenan83 Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Som topic lyder. Söker sajt med låga insatser. Typ sit n go-turneringar från $0.50, CG med blinds $0.05 och $0.10 Spelar nu på Absolut poker för att jag gillar "småspelet" där men vill flytta till en sajt inom EU. (Skatt osv.) Tacksam för tips. Trivs du på AP så tycker jag att du kan stanna där, skatt är inget du behöver oroa dig för, speciellt när du lirar så lågt. Annars tycker jag att du ska börja jaga bonusar, blir kanske inte så mycket men det är ju bara bra med lite extra pengar Citera
dabrother Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 unibet har väl ganska ånga cg bord me låga insatser. kolla upp det. Citera
DrRoland Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Cashgames med blinds på 0,05/0,10 finns ju på varenda sajt förutom crypto och ladbrokes. Citera
Recommended Posts