Gå till innehåll

Mr fiskmans dagbok där 1000 playmoney ska bli en miljard innan årets slut.


mrfiskman

Recommended Posts

Hej mitt namn är mr fiskman (fast inte på riktigt) Jag har alltid haft ett mål i livet, att bli så rik som möjligt genom att göra så lite som möjligt.

 

Jag spelar ofta poker för riktiga pengar utan märkbara resultat, jag anser mig dock vara en hyfsad spelare så mitt problem sitter inte där.

 

The problem is that jag inte har nån som helst karaktär, jag vill vinna mycket och det fort! Jag kan ena dan sätta in 150 dollar enbart för att spela upp de på 3 50 dollars hu matcher.

 

Detta kan inte fortgå så nu har jag bestämt mig för att köra stenhårt med playmoney. Har i nuläget 1000 play dollar på stars men målet är att få upp de till en miljard innan årets slut.

 

I denna tråd kommer jag uppdatera er om hur min oerhörda kamp fortsätter........

 

 

Kommer köra alla möjliga spelstilar.

 

Mvh// Mr fiskman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan nu är man riktigt arg, började med en 320 playdollars sng med 18 pers (nl holdem) Fick en hyfsad start med a10 o på handen och raisar till 4 ggr bb.

 

Syn av två andra spelare!

 

På floppen träffar jag högsta paret och tänker för mig själv att nu kommer minsann pengarna rulla in.

 

Vad som händer är att en av tomtarna synar min all in med stegdrag och lyckas givetvis rivra in stegen.

 

Bara 680 kvar på kontot efter det alltså så miljarden känns i nuläget väldigt långt borta.

 

Andra jag spelade ikväll var en 7 stud limit h/l sng för 9 pers.

 

Jag ska lite motvilligt erkänna att jag är ganska kass på 7 stud, Jag sitter mest och synar och hoppas på det bästa. Det gick inte vägen denna gång så min rulle åkte ner till 360 pd.

 

 

Avslutade kvällen med en 27 personers sng för 320. Här gällde verkligen allt för skulle jag torska denna var ju min dröm slut redan inom några timmar.

 

I denna körde jag en ny taktik, folda folda folda tills jag verkligen hittar nån monsterhand, det är nämnligen svårt att bluffa med play money eftersom att någon nästan alltid synar.

 

Efter en av de tråkigaste spelen jag nånsin spelat lyckades jag återigen åka ut utan att vinna pengar...

 

Med 40 pd kvar vägrar jag inse att min dröm kan vara över, så nu har jag mailat stars och bett om hjälp att få mer playmoney.. Så i natt ska jag analysera vad som gick fel och ändra till en mer vinnande stil imorgon.

 

Sen ska jag ändra mitt mål till en miljon innan årets slut istället, annars blir det så orealistiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med 40 pd kvar vägrar jag inse att min dröm kan vara över, så nu har jag mailat stars och bett om hjälp att få mer playmoney..

 

Någon som vet om detta funkar med real money också?

 

Lycka till iaf, sjuk diciplin att grinda playmoney... hur är riggen på playmoney nu för tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aktuellt saldo på kontot: Strax över 2000 pd..

 

Det går åthelvete rent sagt, jag blir så badbeatad hela tiden att jag snart tiltar sönder.

 

Jag vinner några sng´s enbart för att torska de andra på löjliga utdragningar.

 

Jag har analyserat mitt spel och testat att sänka mig till de flesta andras nivå,det funkade jag spelade dåligt och kom itm, men det lär ju knappast vara vinnande i längden.

 

Exempel som händer i spelet: blinds 15-30 jag på knappen med 1800, alla limpar in och jag höjer till 180 med qq.

 

Alla synar och floppen kommer q4k.

 

Vad göra här? Jo en person med 3000 går all in alla andra lägger sig och jag synar, han visar k4, turn k.

 

Man blir så jävla less, får lust att köra över de med en ångvält sen slänga in resterna av de i ett hus och köra över huset med.

 

Men jag ska kämpa vidare, jag har ju en dröm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...