xamarikku Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Har funderat en hel del på det här med fyrfärgskortlek på sista tiden... Är det något man borde börja med? Har lite svårt att ändra mig från det klassiska men... det verkar onekligen bra. Vad tycker och använder ni? Både online och vid era home-games. Citera
gdaily Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Online spelar jag inte om det inte finns 4-färg Live är omöjligt att spela med annat än vanlig lek Citera
The Grand Bark Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Jag använder bara 4-färg på nätet, det tar en stund att vänja sig men sen kan man inte vara utan. Fördel vid multitabling dessutom, iaf för mig. Citera
xamarikku Postad 22 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2007 Hm. På så sätt. Fler som kan dela med sig om sina tankar om fyrfärgskortlek? Citera
barotraumakid Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Säger bara: Stars & fyrfärg ("Simplified deck" i hyper-simple-temat) Så estetiskt och tilltalande som aldrig den. Citera
MrNiap Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Kan bara hålla med föregående talare. Fyrfärg på nätet vid multitabling. Vanlig live. Skulle nog kännas rätt fånigt med fyrfärg live. Citera
wingman Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 4färg bra! Men om den inkluderar big symbols -Superbra! Sista oumbärligt om man har har bra upplösning på liten skärm Citera
EL_FishkO Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Går ju inte att lira utan fyrfärgs...iaf på nätet. live spelar inte så stor roll Citera
Recommended Posts