Gå till innehåll

Problem att registrera mig till WSOP Main Event


Vilanna

Recommended Posts

Jag har vunnit ett inköp till WSOP Main Event och håller nu på att registrera mig via http://www.worldseriesofpoker.com/preregistration.asp

 

Först gjorde jag ett försök att betala via creditcard, men det blir problem i sista steget av betalningen "Unable to Process: Transaction declined".

 

I mitt andra försök så uppgav jag wire transfer som betalningsmetod. Då är man dock tvungen att faxa in betalningskvitto och en signerad pre-Registration Form. I mailet som man får när man registrerar sig finns det en länk till sin pre-Registration Form som man ska skriva ut. Länken fungerar dock inte ofta och när den fungerar så länkar den till nån okänd person istället.

 

Tänkte höra om det finns nån här som registrerat sig online via deras hemsida och fått det att fungera?

 

Har även ringt till dom och lämnat telnr och namn, men dom har ännu inte hört av sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har vunnit ett inköp till WSOP Main Event och håller nu på att registrera mig via http://www.worldseriesofpoker.com/preregistration.asp

 

Först gjorde jag ett försök att betala via creditcard, men det blir problem i sista steget av betalningen "Unable to Process: Transaction declined".

 

I mitt andra försök så uppgav jag wire transfer som betalningsmetod. Då är man dock tvungen att faxa in betalningskvitto och en signerad pre-Registration Form. I mailet som man får när man registrerar sig finns det en länk till sin pre-Registration Form som man ska skriva ut. Länken fungerar dock inte ofta och när den fungerar så länkar den till nån okänd person istället.

 

Tänkte höra om det finns nån här som registrerat sig online via deras hemsida och fått det att fungera?

 

Har även ringt till dom och lämnat telnr och namn, men dom har ännu inte hört av sig.

 

Hittade du någon lösning på det här? Försöker också och det är ju inte smidigt direkt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta med $10k i kontanter och köp in er på plats. Det kommer inte att bli fullt.

 

Lite trist bara när man kvalat in och sajten (i mitt fall partypoker) ska stå för fiolerna. De skickar ju inte 10k till mig....

 

Jag hade problem med att de inte accepterade mitt telefonnummer, utan krävde amerikanskt format. När jag sedan skrev mitt nummer på amerikanskt format (då utan landskod som inte fick plats) fick jag ett felmeddelande om "service unavailable, bla bla bla..."

 

Är det någon här som lyckats preregistrera sig med framgång? (Jag har själv bara försökt i går kväll, eftersom jag vann min plats så sent som i söndags.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite trist bara när man kvalat in och sajten (i mitt fall partypoker) ska stå för fiolerna. De skickar ju inte 10k till mig....

 

Jag hade problem med att de inte accepterade mitt telefonnummer, utan krävde amerikanskt format. När jag sedan skrev mitt nummer på amerikanskt format (då utan landskod som inte fick plats) fick jag ett felmeddelande om "service unavailable, bla bla bla..."

 

Är det någon här som lyckats preregistrera sig med framgång? (Jag har själv bara försökt i går kväll, eftersom jag vann min plats så sent som i söndags.)

 

Sådärja, nu gick det bra att regga sig, för att besvara min egen fråga.... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta med $10k i kontanter och köp in er på plats. Det kommer inte att bli fullt.

 

Helt klart smidigast, har varit i Vegas i lite över en vecka nu och har hört från massa snubbar att även om man är "preregistrerad" så måste du ändå stå i kö i uppemot 5 timmar. Ska man ändå stå i kö för att visa att man är där typ så kan man ju lika gärna registrera sig på en gång!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får fel här med när jag försöker förhandsregistrera mig till WSOP, står service unable eller nåt sånt....

 

Den där tjänsten verkar synnerligen instabil.

Jag fick rådet av Partypoker att göra om min registrering, eftersom mitt efternamn i mitt pass stavas annorlunda än vad jag egentligen stavar det (jag vill stava sista bokstaven med v, medan myndigheterna envisas med att använda f). Det var viktigt att det stämde exakt för att inget skulle bli problematiskt i Vegas sen, så jag registrerade om mig med den, i mitt tycke, felaktiga stavningen av mitt namn, och nu kan jag inte få fram formuläret som länken man får i mailet från Harrahs pekar på. Felaktig länk påstår den. Suck, men det löser sig kanske.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den där tjänsten verkar synnerligen instabil.

Jag fick rådet av Partypoker att göra om min registrering, eftersom mitt efternamn i mitt pass stavas annorlunda än vad jag egentligen stavar det (jag vill stava sista bokstaven med v, medan myndigheterna envisas med att använda f). Det var viktigt att det stämde exakt för att inget skulle bli problematiskt i Vegas sen, så jag registrerade om mig med den, i mitt tycke, felaktiga stavningen av mitt namn, och nu kan jag inte få fram formuläret som länken man får i mailet från Harrahs pekar på. Felaktig länk påstår den. Suck, men det löser sig kanske.....

 

Instabil verkligen. Jag kunde pre-regga mig till slut men länken jag fick hänvisade till nån annan snubbe. Orkar inte lägga mer tid på pre-registrering.

 

Tycker dock att det känns lite halvläskigt att bära med mig 10k$ i cash till vegas. (ska till New York ett par dar innan vegas och jag lär ju se tjuvar överallt...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zamora25: Känner igen det du beskriver :), bara att vara uthållig och testa länken flera ggr/dag. I mitt fall så funkade det efter ett antal försök(4-5dar). Om du ännu inte betalt in $10k så slopa registreringen och betala på plats istället som Ola tipsa om.

 

 

 

Jag har nu ett annat problem. Efter att man faxat in betalningskvitto och registrering så ska man få en payment confirmation till sin mail. Jag har faxat 2-3 ggr och ännu inte fått något svar. Har även testat att ringa till dom med numret som uppges på registreringsformuläret. Man får dock inte prata med nån person utan bara lämna namn och telenr så ringer dom upp när dom får tid.... Har väntat i 3 dar nu och inget telefonsamtal från dom än.

 

Ett tips är att inte registrera sig online via deras sida. Jag har aldrig varit med om så mycket krångel tidigare.

 

Mitt sista hopp står nu till en kompis på plats i Las Vegas som ska gå och prata med deras personal idag och försöka hjälpa mig med min registrering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag reggat och man fick ju ett mail till sin inbox där man skulle klicka på nån länk.....klickar jag på länken så får jag in uppgifter av nån som heter Larry eller liknande! En helt annan person alltså =)

 

Sitter i samma båt.. och jag måste lyckas med min pre reg. för att Party ska skicka mig några pengar. :-(

 

EDIT: Är det bara att göra en ny pre reg? Hoppas på att få ett korrekt mail från Harrahs denna gången. Eller skulle det göra att jag reggar mig flera gånger? Hur har ni lyckats som har haft problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter i samma båt.. och jag måste lyckas med min pre reg. för att Party ska skicka mig några pengar. :-(

 

EDIT: Är det bara att göra en ny pre reg? Hoppas på att få ett korrekt mail från Harrahs denna gången. Eller skulle det göra att jag reggar mig flera gånger? Hur har ni lyckats som har haft problem?

 

Maila Party och förklara situationen så fixar de biffen. Det gjorde jag när jag hade strul, så Party mailade ett tomt registreringsformulär som jag fick fylla i och skicka till dem, så ordnade de resten. Hoppas bara att det fungerat också, har ju inte kommit till Vegas och sett att jag har en plats än...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maila Party och förklara situationen så fixar de biffen. Det gjorde jag när jag hade strul, så Party mailade ett tomt registreringsformulär som jag fick fylla i och skicka till dem, så ordnade de resten. Hoppas bara att det fungerat också, har ju inte kommit till Vegas och sett att jag har en plats än...

 

Precis så gjorde jag, mycket smidigare. Sen bjöd dom mig på 12 dagars hotell också(7 dagar ingick) :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis så gjorde jag, mycket smidigare. Sen bjöd dom mig på 12 dagars hotell också(7 dagar ingick) :mrgreen:

 

Hur fan bar du dig åt för att få det? Jag fick bara 7 dagar... :-(

(Fast det blir ju förlängt om man är kvar i tävligen, så jag räknar med att få 12 dagar jag med vad det lider... ;-) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...