Hap Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 ..slut för idag. Kring hand 920 var jag sjukt nära att sluta, men bestämde mig för att trotsa en polare som sa att jag borde lägga ned för dagen. Pwned. Sådana här dagar är nästan finare än vinstdagar. Citera
Gyre Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Man känner sig så sjukt nöjd när man stänger ner efter en sån upphämtning, grattis eller nått Citera
Houser Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Man känner sig så sjukt nöjd när man stänger ner efter en sån upphämtning, grattis eller nått Ja, det är stort. Det känns bättre än att plussa. Vilken nivå spelar du på? NL50. Hehe. Nej NL400. Det är bara 4 inköp back som mest, men det svider ju alltid lite. Dags att ta en promenad och njuta av "vinsten", alternativt läsa en bok och äta glass. Citera
Gäst Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Riktigt riktigt nice. Lätt en skönare känsla att vända tillbaka ett stort minus än att madplussa från början Citera
Björn85 Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 lol, 4 inköp? du spelar typ 10/5/1 va? Citera
Ugrath Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Kring hand 920 var jag sjukt nära att sluta, men bestämde mig för att trotsa en polare som sa att jag borde lägga ned för dagen. Pwned. Sådana här dagar är nästan finare än vinstdagar. Du borde nog tacka honom för att han sa åt dig att lägga ner. Du hade tur den här gången men fortsätt gärna spela när du är ner 4 inköp. Citera
DrRoland Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Du borde nog tacka honom för att han sa åt dig att lägga ner. Du hade tur den här gången men fortsätt gärna spela när du är ner 4 inköp. Håller med. Visar bara prov på dålig diciplin. En sådan där som inte kan sluta så länge han/hon ligger back. Nu var det iofs bara 4 inköp, men ändå. Citera
hnat Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Du borde nog tacka honom för att han sa åt dig att lägga ner. Du hade tur den här gången men fortsätt gärna spela när du är ner 4 inköp. Nog så cyniskt att utgå från att han skulle spela dåligt bara för att han ligger 4 inköp back, no? Visar bara prov på dålig diciplin. Snarare bra disciplin, förutsatt att värdet var bra på borden. Citera
HerrDaniel Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 4 inköp back är ju ingenting! Då har ju knappt tilten börjat infinna sig! Citera
Dustinz Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Jag önskar jag kunde ha så pass milda svings som du beskriver med din graf Citera
mowmow Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 http://img180.imageshack.us/my.php?image=eeeeih7.jpg Citera
The Grand Bark Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Ja, det är stort. Det känns bättre än att plussa. NL50. Hehe. Nej NL400. Det är bara 4 inköp back som mest, men det svider ju alltid lite. Dags att ta en promenad och njuta av "vinsten", alternativt läsa en bok och äta glass. Loggat in med fel nick? Citera
mowmow Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Är det där från samma session? Samma dag Citera
Recommended Posts