AbcPokerBot Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Plockar upp JJ Pre-flop Spelare1 - JJ - Raise 16 Spelare2 - KK - Re-Raise 24 Spelare3 - KK Call 24 Spelare4 - AA Re-Raise 48 Spelare5 - xx fold Spelare6 - xx fold ------------------------------- Spelare1 - fold Spelare2 - KK - call 24 Spelare3 - KK Re-raise 160 Spelare4 - AA All in runt 300 ------------------------------- Spelare4 - AA All in Spelare2 - Call All in runt 250 Spelare3 - Call Allin runt 300 Spelare4 - AA All in runt 300 ------------------------------- Flop A q 2 ------------------------------- Turn 3 ------------------------------- River 2 ------------------------------- Sjuka händer folk plockar upp, man tycker ju JJ är bra, men då det är 2 re-raise på den så är det bara o kasta. Citera
Tottyville Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Du verkar vara ganska ny på forumet. Och du syns ganska mycket med dina inlägg och frågor. Den röda tråden genom alla dina inlägg är att du framstår som lika ny på pokerborden som på pf. Dock säger du i en tidigare post att du spelar 2-4$NL. Vad vill du få ut av det här inlägget egentligen? Det där är vardagsmat. Dock kan du få höra om en sjuk grej, jag plockade upp KK 2 ggr på raken igår och settade båda gångerna på floppen. På samma bord. Mja. Citera
maxinhoe Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Vad vill du få ut av det här? Ja det är inte så vanligt, men det händer. När jag spelade en 30k garanti på party för ett tag sen hade fem pers pp samtidigt. Citera
AbcPokerBot Postad 22 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2007 Posta de för jag tyckte de var sjukt, be nån Mod att ta bort tråden om ni tycker det e spam. Tack o adjö. Citera
Recommended Posts