Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 119
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

ute ur warmup. missade reggningen på ipoker med några sekunder(tilt på att de låser regen 10min innan turren drar igång). orkar inte spela 200k på prima. men blir nog starsmillen iaf.

ge mig gärna schema på vad som går kring starsmillen så kanske jag kör det med...

Postad
ute ur warmup. missade reggningen på ipoker med några sekunder(tilt på att de låser regen 10min innan turren drar igång). orkar inte spela 200k på prima. men blir nog starsmillen iaf.

ge mig gärna schema på vad som går kring starsmillen så kanske jag kör det med...

kan du inte göra film av starsmillen? Skulle vara kul å se hur du spelar i en stor multiturre. :-)

Postad
hehe hadeprexis tänkt lägga upp denna tråden, så bra att den redan fanns. Hinner inte lira ngt idag tyvärr, sla försöka med att lira big deal framöver iaf. Men railar gärna idag ifall ngn lirar.

haha väntade på att du skulle lägga upp den som du brukar, men den kom aldrig så jag tog mig friheten å skapa den :-) Din tur igen nästa söndag ;-)

Postad

Hade detta chema från början. ligger till som följer för tillfället:

18:00- 320$ big deal (om skanke inte missar satten nu) Missade satten

18:30- 24$ rebuy satelit till FTOPS main åkte mot fergdrag

19:45- 11$+R satelit till sunday million går hyffsat

21:30- 109$ satelit till FTOPS (om ja inte har kvalat redan)

21:30- Eventuell sunday million

22:00- 100$ mansion (förmodligem)

00:00- Eventuell FTOPS

Postad
kan du inte göra film av starsmillen? Skulle vara kul å se hur du spelar i en stor multiturre. :-)

har inte fått så mycket vettiga kommentarer på min sng-film än så lugnar mig lite. annars har jag inget emot att filma förutom att en mtt-film blir så sjukt lång om man vinner. =)

Postad
har inte fått så mycket vettiga kommentarer på min sng-film än så lugnar mig lite. annars har jag inget emot att filma förutom att en mtt-film blir så sjukt lång om man vinner. =)

Joo det är ju sant. Men det går väl att spela upp den i högre hastigheter när den är klar? Ser fram emot en mtt-film, gärna där du vinner :)