gregcadillac Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Vilket ställe rekomenderas och vad tycker ni om Visby, Halmstad, Köpingsvik/Borgholm och Båstad. Vilken är den bästa sommarstaden? Citera
oleby Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Västervik i småland är värt ett par dagar på sommaren tycker jag. Går utmärkt att kombinera med Visby. Citera
Appel Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Allting är ju självklart en fråga av vad man är ute efter.. Men medeltidsveckan nere på Visby ser jag som en klar favorit. En annan mindre besökt av mig då jag bor i Sthlm är Piteå. Däruppe på sommrarna ska det vara både jäkligt vackert och hyffsat drag (beroende iof på vad för drag man är ute efter...) Hultsfred... Fårö (där finns iof inget annat än natur) Citera
crillux Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Beror ju på vad du är ute efter. Höga kusten är trevligt. Citera
larsdissler Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Hur kan du missa Ö-vik? Nötorten ju Citera
hobbq Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Allting är ju självklart en fråga av vad man är ute efter.. Men medeltidsveckan nere på Visby ser jag som en klar favorit. En annan mindre besökt av mig då jag bor i Sthlm är Piteå. Däruppe på sommrarna ska det vara både jäkligt vackert och hyffsat drag (beroende iof på vad för drag man är ute efter...) Hultsfred... Fårö (där finns iof inget annat än natur) Medeltidsveckan består ju bara av massa muppar som vill betala med trämynt på krogen Citera
Recommended Posts