decoy Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Har spelat NL TH i två år, mestadels på NL $50-nivån. För ett år sedan ansåg jag mig mogen att gå upp en nivå; hade då gjort en 5.000 SEK per månad i några månaders tid. Vad händer, på NL 100? Den första veckan kommer en serie beats, set över set inträffar flera gånger, floppar två par mot set o.s.v. - förlustveckan ett faktum. Tar några dagars paus, loggar in på samma site igen, och: floppar set nästan direkt. Men det visar sig att även två andra spelare floppat var sitt högre set!! Ytterligare en förlustvecka. Jag fick rådet att strunta i siten och speal någon annanstans. Visst, det gjorde jag, men jag hade tappat lusten att försöka på NL 100, så det blev åter micro (50). Citera
heltok Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 bättre lycka nästa gång, men posta i resultatforumet nästa gång... Citera
mr_telefon Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Har spelat NL TH i två år, mestadels på NL $50-nivån. För ett år sedan ansåg jag mig mogen att gå upp en nivå; hade då gjort en 5.000 SEK per månad i några månaders tid. Vad händer, på NL 100? Den första veckan kommer en serie beats, set över set inträffar flera gånger, floppar två par mot set o.s.v. - förlustveckan ett faktum. Tar några dagars paus, loggar in på samma site igen, och: floppar set nästan direkt. Men det visar sig att även två andra spelare floppat var sitt högre set!! Ytterligare en förlustvecka. Jag fick rådet att strunta i siten och speal någon annanstans. Visst, det gjorde jag, men jag hade tappat lusten att försöka på NL 100, så det blev åter micro (50). fattar ej frågan. Citera
decoy Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2007 Det blev någon slags felaktig dubbelpost, tyvärr. Se fråga under samma rubrik, ovanför. Citera
Recommended Posts