Gå till innehåll

Conspiracy - *LÅS PLZ!*

Gäst

Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?  

162 medlemmar har röstat

1. 1. Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?

• HU cashgame
      80
    • HU SnG
      28
    • 9-manna SnG
      45
    • Ingen video alls
      9

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tyckte också förut att det var mekaniskt och att det var mer viktigt med balanserat spel, tills jag började spela HU CG, speciellt där man möter samma spelare ofta (dock brukar det bara bli ett visst antal sessioner innan folk inte spelar mot mig, vet inte om de e för att de tycker jag är bra lr för att de inser att det helt enkelt är -EV med för jämna matcher)...

Många av de största handvinsterna kommer ju de gånger man raisar upp med 83o från SB för att man vet att motståndaren spelar för vekt från BB och floppar en triss i treor...

På samma sätt finns det spelare som glatt limpar varje bra hand och raisar med ragsen...fortsätter du spela "ditt" spel där tappar du otroligt mycket i värde...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagen slutade förjävligt, sjukaste motriggen...Gick från 8-2 till 13-15, stabilt!

Är iofs inte så farligt men fick rejäl avsmak när inga händer fick stå. Aja.

Blir inga HU SnGs idag, känner mig inte alls sugen och iom att jag ska åka hem till morsan imorrn så blir det ingen poker förrän måndag/tisdag. Ska bli skönt med en liten paus.

Cashar ut $3k och lämnar $5k i rullen. Blir främst fokus på $100 HU SnGs men kanske även några $50s. Tror iofs ~50 inköp räcker helt okey.

Ikväll blir det någon/några MTTs tror jag. Får se vilka.

EDIT: Primas 40k och Stars 50k verkar bra, får bli dom tror jag.

Länk till kommentar

Puuh rädda dagboken precis från sidan 3, tillbaka än?

Hehe, tack för det :)

Japp nu e jag hemma igen...

har spelat en jävla massa idag. låg runt $1k back ett tag, just nu ca $750 back. Ska köra lite till tänkte jag.

Länk till kommentar

Spelat en hel del idag men är inte alls trött eller så. 32-35 hittills och -$601. Låg som mest ganska exakt $1k back ett tag så nu känns det okey :)

Ska käka lite nu, sen spela, sen promenad :)

Länk till kommentar

Spelat en hel del idag men är inte alls trött eller så. 32-35 hittills och -$601. Låg som mest ganska exakt $1k back ett tag så nu känns det okey :)

Ska käka lite nu, sen spela, sen promenad :)

Hur många brukar du spela åt gången, Jag äger när jag spelar 1st , vid 2st så tappar jag känslan lite, går okej men inte nöjd. 3st har jag inte testat vad jag vet.

Kämpa på,

Länk till kommentar

Hur många brukar du spela åt gången, Jag äger när jag spelar 1st , vid 2st så tappar jag känslan lite, går okej men inte nöjd. 3st har jag inte testat vad jag vet.

Kämpa på,

Jag spelar två st åt gången. Om jag är trött så kan det ibland bli en bara men det är väldigt sällan. Tror inte jag tappar sååå mkt när jag kör två.

Tre st går inte alls :)

Länk till kommentar

Jag spelar två st åt gången. Om jag är trött så kan det ibland bli en bara men det är väldigt sällan. Tror inte jag tappar sååå mkt när jag kör två.

Tre st går inte alls :)

ok , nästa mål får bli att träna mig varm med 2 bord.:-P

Länk till kommentar

har spelat 100 st nu idag. Så sjukt är inte alls trött eller nåt. Skulle utan problem kunna fortsätta spela flera timmar till, men det är nog bäst att lägga ner så man kan gå upp normal tid imorgon.

Dagen slutar 52-48, -$50. Känns jävligt skönt iom att jag låg rätt mycket back ett tag.

Rejkat $450, sjukt.

Länk till kommentar

blire nån ny film snart:lol: wp

Jag börjar bli tjatig känner jag men jag ska göra en HU SnG video snart :lol:

Vem vet, kanske kan bli en senare idag till och med, men jag lovar inget ;)

Känner oxå att dagboken kan behöva ett lyft. Nu när jag till 99% spelar HU SnGs så blir det inte några HHs iom att det är krångligt att få ut HHs från Boss.

Kanske ska sätta mig in i HH Converter och komma på något smidigt system liknande det Bluwajt tipsade om för nån vecka sedan.

Länk till kommentar

Ser att du är heads up grinder och spelar ibland(?) på expekt :-)

Hur gör du med dina HHs?

Jag spelade en del HU SnGs på CD-Poker (som tillhör iPoker-nätverket precis som Expekt) men jag brydde mig inte om HHs då.

Om du spelar HU cashgame så går det garanterat att importera till PT och få fram dina HHs den vägen. Huruvida PT stödjer iPokers SnGs vet jag tyvärr inte.

Länk till kommentar

jag undrar hur du spelar dom första 3 nivåerna i heads up sngs!!

tycker själv jag spelar alldeles för tight:roll: bra elr dåligt??

Jag spelar uteslutande raise/fold från knappen och rätt tight från BB. Har blivit mkt tightare på knappen nu jämfört med tidigare, vet inte om det är bra eller dåligt. Känns som att motståndet ofta är så dåligt där jag spelar så man inte behöver spela för många spekulativa händer.

Lite kul att du skriver "dom 3 första nivåerna", ofta blir det inte fler nivåer på Boss :) Dom har rätt dålig struktur, 1500 startmarker och blinds på 15/30, 25/50, 50/100, 100/200.

På $200+ så är det 2000 startmarker, lite snällare.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...