Gå till innehåll

VARNING: Mansionpoker

sulla

Recommended Posts

1 månad...utan förklaringar, hade en förklaring liknande din kommit hade jag möjligen köpt det, åtmindstone nån vecka. Men inga kommentarer what so ever på en månad. Riktigt jävla uselt.

Håller helt med. 1 månad ska det inte behöva ta. Och om det nu är såna stora problem så tycker man att siten i fråga kunde ringt och/eller mailat med uppdateringar istället för att skicka ut en massa standardsvar om 72 timmar bla bla bla bla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har försökt typ var tredje dag i en månad, går inte att logga in då kontot är låst.

Fick dock detta nu och ska kolla efter jobbet så allt är ok, då jag inte kan logga in här.

Please be advised upon liaising with our Finance Department regarding your query I can confirm that your MANSION account is now active once again.

Thank you for your patience and co operation regarding this matter.

Should you require any assistance in the future, please do not hesitate to contact us again.

Länk till kommentar

• 1 month later...

Hur har det gått för dig Sulla? Jag upplever nu allt det du har skrivit om och jag blir mer och mer vertygad om att detta är Mansions bedrägeri strategi. Dvs att förhala, förhala, förfråga och förfråga, tills att man slutligen ger upp. Önskar att jag hade läst denna tråd innan jag började lira där.

mvh

Länk till kommentar