Gå till innehåll

Bra Party re-load?


dr_kvist

Recommended Posts

Jag är ju så kass på att se om bonusar är bra eller inte.... Kan ni hjälpa mig med denna?

 

Fick 15 % upp till 100$ på party till 3ggr partypoints. Bra eller anus?

 

Tack för hjälpen!

 

1. Den går att cleara med SnG.

2. Den motsvarar 67% rb om man clearar den med ovannämnda.

 

Med andra ord, det bästa Party har gett sina SnG-spelare sen jag började där. Synd att det bara är max $100 i bonus dock.

 

Hur den funkar för CG har jag ingen aning om, djävulens påfund aktar jag mig för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"For every 20 raked hands played, you will earn points based on the following chart: NL25 2, NL50 3, NL100 5"

 

Fyll gärna på med mer info om bonusen. Jag har fått samma bonuserbjudande men vettefan om jag tycker den verkar så bra... Avvaktar fler uttlåtanden.

 

Den är inte speciellt bra jämfört med PP tidigare bonusar som är baserade på raked hands inte PartyPoints om du spelar micro eller "low" limit. Jag har postat vad PartyPoints är jämfört med PP raked hands tidigare här på PF.

Om jag minns rätt så är det så att du spelar du NL $1.00/$2.00 (NL 200 (även PL 200)) så är den ungefär lika bra (något bättre) som Partys normala reload Bonusar med raked hands, spelar du lower stake är den sämre, higher stake är den bättre. Spelar du Limit $2.00/$4.00 (FL 400) är den bättre än normala reload bonusen annars annars sämre... and so on...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är inte speciellt bra jämfört med PP tidigare bonusar som är baserade på raked hands inte PartyPoints om du spelar micro eller low limit. Jag har postat vad PartyPoints är jämfört med PP raked hands tidigare här på PF.

Om jag minns rätt så är det så att du spelar du NL $1.00/$2.00 så är den ungefär lika bra (något bättre) som Partys normala reload Bonusar med raked hands, spelar du lower stake är den sämre, higher stake är den bättre. Spelar du Limit $2.00/$4.00 är den bättre än normala reload bonusen annars annars sämre... and so on...

 

Kanon!

 

Tack för utlåtandet.. Jag kommer inte köra den. Blir till att leta nån vattenpöl med mysig sigup-bonus för mitt NL50-lir istället..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snott från 2+2, följande gäller för en 3xpartypoints $100 bonus:

 

For Limit Holdem this turns out to be as the following raked hand requierements. Sry for the formatting.

 

Limit RH requiered

$.05/$.10 8000

$.10/$.20 8000

$.15/$.30 8000

$.25/$.50 6000

$.50/$1.00 1714

$1.00/$2.00 1714

$2.00/$4.00 545

$3.00/$6.00 429

$5.00/$10.00 400

$10.00/$20.00 353

$15.00/$30.00 353

$20.00/$40.00 353

$30.00/$60.00 333

$50.00/$100.00 200

$100.00/$200.00 171

 

And for No Limit Holdem it should be as follows. Please correct me if i am wrong.

 

Limit RH requiered

$.02/$.04 4800

$.05/$.10 4800

$.10/$.25 3000

$.25/$.50 2000

$.50/$1.00 1200

$1.00/$2.00 750

$2.00/$4.00 500

$3.00/$6.00 429

$5.00/$10.00 375

$10.00/$20.00 333

$25.00/$50.00 200

 

Så 2/4 limit eller NL 1/2 och högre så är det en helt ok bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

saxar lite från mailet och en länk:

https://secure.partyaccount.com/about/standard_terms_conditions_s.htm?om=pprl115

 

For PartyPoker.com: You play raked hands equal to seven (7) times the bonus amount within seven (7) days of making your deposit.

 

vilket är det som gäller? någon som aktiverat den och kan bekräfta att det är party points eller rake hands som gälller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

saxar lite från mailet och en länk:

https://secure.partyaccount.com/about/standard_terms_conditions_s.htm?om=pprl115

 

For PartyPoker.com: You play raked hands equal to seven (7) times the bonus amount within seven (7) days of making your deposit.

 

vilket är det som gäller? någon som aktiverat den och kan bekräfta att det är party points eller rake hands som gälller?

 

För dig är det antagligen inte Points som gäller, det verkar som att de skickar ut olika bonusar. Alla procentsatser stämmer inte överens med varandra heller, så kraven för att cleara dem kanske också är olika.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick samma erbjudande.

Är denna icke tidsbegränsad? Annars kom den lite olyckligt, såhär mitt i tentaperioden.

 

Är i behov av en partybonus som morot nu när jag ska ta upp pokerspelandet ännu en gång...

 

 

Antagligen är den det, jag fick en vecka på mig. Men med tanke på att många får olika sorters bonusar får du väl helt enkelt klicka på länken i mailet och läsa informationen som Party har skrivit åt dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen är den det, jag fick en vecka på mig. Men med tanke på att många får olika sorters bonusar får du väl helt enkelt klicka på länken i mailet och läsa informationen som Party har skrivit åt dig.

 

Om man fick ett mail ja... Fick erbjudandet när jag loggade in, utan speciellt mycket info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...