Gå till innehåll

Unibet NL 20 tiltarn... hetrosexuella dagbok

Recommended Posts

• Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Ush, 10 manna då måste man tajta till sig rejält.

hehe jopp man måste ju det... trivs bäst där inte lika stora swings och så lättare att läsa vad andra har för kort osv och ditt problem är att du spelar för många händer?

Postad

jaha nu är rullen 420... fyfan nu har jag snart lessnat på pokern vilket skit spel, hatar verkligen alla fitter som synar med A 3! och träffar två par när man höjer preflop och förlorar hela stacken har hänt 3 fittiga gånger idag

Postad

Efter att ha lugnat ner mig lite nu så inser jag att jag gamblar tok för mycket, man kan ju undra hur man mår egentligen? tiltad så det räcker, läste igenom alla inlägg i denna dagbok framförallt första sidan var intressant och förstår nu att jag spelar dåligt, får komma ner på jorden igen spela lugnt aldrig bluffa osv...

mål... 10 dollar varje dag... är sugen på att byta till nordicbet

Postad

Nu kommer jag lira abc poker all the way, tyvärr har tilten gjort att jag lossat mycket av rullen... rulle: 395 dollar och ja jag spelar tyvärr väldigt dåligt, skyller inte på otur utan kasst spel. Jag fick förövrigt en 500 dollar bonus av unibet som krävs att få ihop 3000 vip poäng till månadens slut alltså drygt 3 veckor, jag tänker nu gambla lite på 0.25/0.5 och har räknat ut att det räker med 150 poäng varje dag = 300 rankade händer realistist mål? och får verkligen hoppas att jag inte gular, men har jag någorlunda tur i liret och jag är ruskigt taggad också och vill verkligen inte gula så då kommer jag fan inte göra det heller! mitt företag ska inte gå i konkurs i helvete heller, aja åsikter om målet? är det jobbigt att få ihop 300 rankade händer?

Postad
spelar bra poker... +-0 fast är väldigt nöjd... har dessutom snart lirat 300 rankade händer :)

300 är så jevla bra! På vilken ranking låg händerna?

Postad
300 är så jevla bra! På vilken ranking låg händerna?

vet inte om det är jag som är trött eller inte, fattar inte riktigt vad du menar. alltså en rankad hand är när potten går över 5 dollar och då.. alltså när 0.25 cent tas från potten från sajten i detta fall unibet. Så jag har alltså spelat 300händer där 0.25 eller mer har tagits från sajten :)... ligger förövrigt på 400 hundra nu.. får se om man orkar pressa 400 varje dag så bonusen går rätt fort

rulle: 405 dollar och jag ska inte gula... spelar jag stabilt så borde det gå

Postad

Sådärja rulle: 433 dollar och är jätte nöjd över mitt spel :) äntligen hittat tillbaka till det lugna trygga spelet. 561 rejkade händer har man lirat, väldigt najs... behöver 1200 rejkade för att få ut första hundringen av min 500 dollar bonus. Ska vara borta några dagar sedan också så får pressa lite så man får ut hela summan 6000 rejkade händer blir inget problem om man snittar 400-500 rejkade händer varje dag räcker nästan med 300 fast då måste man ju lira varje dag också typ, så 400-500 blir mitt mål varje dag att lira

Postad

börjat spelat lite nu på morgonen med ett 10 manna bord och ett 6 manna finns ju bara ett 10 manna ffs, aja gillar inte 6 manna brukar tilta där, har inte spelat så bra på 6 manna bordet, men med lite tur så är det +- 0, fast måste börja lira bättre nu.

Postad

2 stycken 10 manna finns nu fast det går faktiskt bäst på 6 manna bordet :)

enda handen man la som kanske var lite väl vekt var när jag hade 10 10 och en snubbe raisa till 3 typ och självklart skulle man träffa trissen... men generelt sett är det fold om många lägger efter den raisen fast sedan såg jag att två stycken gick med efter mig så det skulle varit en syn tyvärr... aja sånt man får ta.. plussar lite stabilt, rulle 440 typ

Postad

Jaha så spelar man dåligt igen då... inte bara för att jag går minus utan för att jag lirar riktigt ruttet, tror det satt i lite när jag la 10 10, bara för att jag tyckte det var ett misstag, aja nu får jag skita i det. rulle: 415 dollar

Postad

nu har jag jobbat med inställningen och kommer spela så rätt det går enligt mig och jag ska skita i om jag förlorar eller vinner... lets go 3 stycken 10 manna bord :)

Ska försöka bli en bättre pokerspelare och inte tänka på vinster, förluster utan helt enklelt jobba med mitt spel... tror detta kommer funka guld

Postad

har loosat lite kanske har 400 dollar nu, fast spelar bättre nu, största förlusten var när jag hade qq och den andra hade kk, generelt sätt så lägger jag mig preflop... fast först så hade han limpad sedan så hade han lossat en pot innan förra så när han reraisar min raise efter att han limpad så tror jag att chansen är rätt stor att han sitter med ett lågt pocket par tyvärr hade han kk thats life

Postad

2 utdragningar när man gått all in har gjort att man lossat drygt 20 dollar... sånt som händer, hoppas ha lite mer tur nu för spelar rätt ok just nu.

rulle: 380 dollar mot uppgång :)

behöver drygt 100 rankade händer för bonusen då får jag 100 dollar vilket behövs!

i och för sig gjorde jag en tilt hand precis efter man blivit utdragen första gången

Postad
Vart/vilken bonus är det du spelar!:roll::-)

Det är unibet bonus :) om du aldrig vart medlemm där förut så kan du ta den också fast då måste man helst lira minst nl50 om man inte ska spela dygnet runt... jag fick erbjudandet genom mejl pga anledningen att jag inte lirat där på ett tag :S aja, har tiltat bort skit mycket av rullen nu i alla fall så bonusen vart ju mest hets... börja böla efter allt man förlora och ja jag är seriös och det var väldigt skönt också.

rullen är på 285 dollar :( det säger det mesta, är nog en högoddsare på att jag har någon framtid i detta

känner mig som en av världens sämsta poker lirare just nu och nu ska jag sova också... hade så skön inställning när jag lirade i början av dagboken nu har man tappat allting, jag måste vara en av de värsta tiltarna ever, fuck

Postad

har kollat igenom alla händer jag spelat under perioden 7-10 juni och har sett att kanske 100-150 dollar har jag gjort av med på grund av dåligt spel... men har väldigt mycket mott rigg faktiskt.. senast att nämna är triss i 8:or mot triss i AA jätte lätt att läsa när han bebis höjer till 1 or not, visst får jag bra händer ibland också, men får inget betalt när jag väl hittar något