Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Blev kontaktad o hänvisade till deras hemsida om eventuell sponsring osv.. är det en scam eller är det seriöst? fattar ingenting.. någon som vet något?

Postad
De orden i ett och samma inlägg är en logisk omöjlighet.

I och med att det kändes som att det enda seriösa med Xpokertalent var dessa instruktörer så tror jag inte det är helt omöjligt. Att sen resten av organisationen var pajasar kan ju inte de rå för.

Postad
I och med att det kändes som att det enda seriösa med Xpokertalent var dessa instruktörer så tror jag inte det är helt omöjligt. Att sen resten av organisationen var pajasar kan ju inte de rå för.

Känner inte till dessa ”instruktörer” men att resten av organisationen är pajasar märker man på högst 10 sekunder. Jag antar att instruktörerna varit i projektet längre än så.

Postad

De har jag verkligen ingen respekt för.

Fick massa mail av de förut när jag spelade cg, skickade tillbaka och frågade om upplägget. Fick som svar att man ska signa upp genom de på titanpoker, och ju mer man spelar desto mer poäng får man. Sen så kunde man köpa olika lektioner, köpa in sig i turneringar och liknande för poängen.

När jag skicka svar och frågade varför jag skulle signa upp genom de och inte signa ett vanligt rakeback konto och använda de pengarna hur jag vill (ex. bygga br, köpa in mig i olika turneringar...) så fick jag som svar : Gör det då!

:roll:

Postad
vad går allting ut på ? o hur har de misskött sig enl dig jennez ?

Har (tyvärr) haft med dem att göra för ca ett år sedan. Jag vill inte gå in på exakt vad det gällde, men det var ett affärsavtal mellan dem och ett större bolag som jag fortfarande jobbar för. Tomtarna betedde sig helt oproffsigt och hade noll koll på poker eller pokerbranschen. Ett annat tidigare slutet avtal med en tredje (seriös) part, tvingade oss att inleda detta samarbete. När samarbetet skulle inledas hade Xpoker-killarna kommit ihop sig internt och de kunde inte leverera det de var bundna till. Istället drog ena halvan av dem upp en mängd andra affärsideer, den ena mer idiotisk än den andra.

Vi avslutade samarbetet omedelbart (vilket vi hade velat göra sedan dag 1 men nu hade vi giltiga skäl) och inledde ett samarbete med en seriös aktör istället. När en av Xpoker-killarna fick veta detta ringer han upp vår nya samarbetspartner och hotar denne med stryk(!).

Oseriöst är bara förnamnet alltså. Allt som heter Xpoker ska man akta sig noga för.

Postad

Mitt intryck av Xpoker(valfri ändelse) är att de är ytterst oseriösa. Det grundar sig på ett möte och 2-3 mail med "affärsförslag", som jag allihopa tyckt vara skrattretande.

Killarna som stått bakom det här vet nog inte ens hur många kort det finns i kortleken. Jag kan ha fel, men det är i alla fall intrycket jag fått.

Postad

De har splittrat sig och pokerproffsen som förut var med i xpokertalent har nu startat pkrsupport. Dessa är bra och seriösa pokerproffs medan ledning som nämnts i xpokertalent var ett skämt... men förhoppningsvis ska det bli bättre i pkrsupport!