Gå till innehåll

Mitt konto spärrat!


Pemmsen

Recommended Posts

tjena någon från everest som kan hjälpa mig, jag har fått mitt konto spärrat eller låst, jag måste skicka in mitt kredit kort etc. har gjort det men det händer inget?

 

kan någon kolla upp detta?!

 

mvh mig

 

Skicka ett mail till supporten. Detta hände en kompis för inte så länge sedan och det gick relativt smidigt efter att han skickat in alla papper. Det funkar förresten med att fota ditt id/räkning/kreditkort med ex mobilkameran och maila in...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha vad är detta för kalle anka-sida :lol:

 

Jag satte själv in 300 dollar där i lördags för att kolla grafiken etc. Jag va rätt missnöjd och cashade ut efter en timme. Då visar de sig att "check" är förvalt som uttagsalternativ. Jag letar med ljus och lykta efter att kunna casha tillbaka till visakortet, men finner nada, och får nöja med att casha ut den relativt lilla summan till neteller. Nån timme senare är mitt konto avstängd pga onormal aktivitet. Nu väntar en verifieringsprocess av sällan skådat slag. Det handlar inte bara om kopia på körkort och visakort, som på andra seriösa sidor. Förutom just detta så krävs saker som screenshot på neteller-kontot, signerad inköpsattest, kopia på aktuell räkning, kontoutdrag från banken, gå in på nån hemsida och verifiera ytterligare grejer. Tror inte ens de har den säkerheten på fort knox.. härligt bemötande av nya kunder haha

 

Först nu ja börjar ana hur jobbigt de måste va att bestiga mount everest =D

 

Dannesan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha vad är detta för kalle anka-sida :lol:

 

Jag satte själv in 300 dollar där i lördags för att kolla grafiken etc. Jag va rätt missnöjd och cashade ut efter en timme. Då visar de sig att "check" är förvalt som uttagsalternativ. Jag letar med ljus och lykta efter att kunna casha tillbaka till visakortet, men finner nada, och får nöja med att casha ut den relativt lilla summan till neteller. Nån timme senare är mitt konto avstängd pga onormal aktivitet. Nu väntar en verifieringsprocess av sällan skådat slag. Det handlar inte bara om kopia på körkort och visakort, som på andra seriösa sidor. Förutom just detta så krävs saker som screenshot på neteller-kontot, signerad inköpsattest, kopia på aktuell räkning, kontoutdrag från banken, gå in på nån hemsida och verifiera ytterligare grejer. Tror inte ens de har den säkerheten på fort knox.. härligt bemötande av nya kunder haha

 

Först nu ja börjar ana hur jobbigt de måste va att bestiga mount everest =D

 

Dannesan

 

 

jag vet det är helt löjligt, finns det ingen represetant från everestpoker här på forumet som kan hjälpa oss eller? skulle verkligen uppskattas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha vad är detta för kalle anka-sida :lol:

 

Jag satte själv in 300 dollar där i lördags för att kolla grafiken etc. Jag va rätt missnöjd och cashade ut efter en timme. Då visar de sig att "check" är förvalt som uttagsalternativ. Jag letar med ljus och lykta efter att kunna casha tillbaka till visakortet, men finner nada, och får nöja med att casha ut den relativt lilla summan till neteller. Nån timme senare är mitt konto avstängd pga onormal aktivitet. Nu väntar en verifieringsprocess av sällan skådat slag. Det handlar inte bara om kopia på körkort och visakort, som på andra seriösa sidor. Förutom just detta så krävs saker som screenshot på neteller-kontot, signerad inköpsattest, kopia på aktuell räkning, kontoutdrag från banken, gå in på nån hemsida och verifiera ytterligare grejer. Tror inte ens de har den säkerheten på fort knox.. härligt bemötande av nya kunder haha

 

Först nu ja börjar ana hur jobbigt de måste va att bestiga mount everest =D

 

Dannesan

 

 

 

nu vet man vilken sida som man inte ska spela på iallafall tack för tipset

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu vet man vilken sida som man inte ska spela på iallafall tack för tipset

 

Eller nu vet man vars man ska spela, då everest verkar tagit de stora säkerhets problemen på allvar, och detta är ett steg i rätt riktning. Agerar man som en virrig iller, deposit, snabb cashout, m.m får man skylla sig själv.

 

Dock skulle jag vilja ha mer säkerhet på inloggning, t.ex med "dosa" som många banker har, det är på tok för många konton som blir hackade(flesta p.g.a egen försummelse, men ändå!).

 

Har dock aldrig spelat på everest, så det är möjligt att den e skit iallafall. Men inte p.g.a detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, jag som funderade på dega in lite där å prova. Motivera är du snäll.

 

*Inga bra bonusar.

 

*Om de anklagar dig för att du har fuskat eller något så får du ingen chans att försvara dig utan de bara låser ditt konto och inget mer med det.

 

*Inget RB.

 

*Deras represetant här på forumet brukar ljuga ganska mycket (bl.a. om övervärde i olika turneringar och liknande).

 

*Vad jag hört så klagar folk på att det är massa grinders där nu, inte alls lika mycket fisk som det brukade vara.

 

Det räcker för att jag ska hålla mig borta i alla fall :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller nu vet man vars man ska spela, då everest verkar tagit de stora säkerhets problemen på allvar, och detta är ett steg i rätt riktning. Agerar man som en virrig iller, deposit, snabb cashout, m.m får man skylla sig själv.

 

Dock skulle jag vilja ha mer säkerhet på inloggning, t.ex med "dosa" som många banker har, det är på tok för många konton som blir hackade(flesta p.g.a egen försummelse, men ändå!).

 

Har dock aldrig spelat på everest, så det är möjligt att den e skit iallafall. Men inte p.g.a detta.

 

Men nog attan borde man kunne casha ut med samma metod man gjort insättning med, utan sånt där strul....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Inga bra bonusar.

 

*Om de anklagar dig för att du har fuskat eller något så får du ingen chans att försvara dig utan de bara låser ditt konto och inget mer med det.

 

*Inget RB.

 

*Deras represetant här på forumet brukar ljuga ganska mycket (bl.a. om övervärde i olika turneringar och liknande).

 

*Vad jag hört så klagar folk på att det är massa grinders där nu, inte alls lika mycket fisk som det brukade vara.

 

Det räcker för att jag ska hålla mig borta i alla fall :D

 

Låter ju inte så där översvallande positivt inte. Får väl fundera om dårå. Va egentligen den däringa G100k som det pratades så mkt om övervärde i. Men ser ju inte ut som den väger över det andra.

 

TY for info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

 

Endast spelarsupporten kan berätta vad du måste skicka in för att vi ska kunna verifiera ditt spelarkonto. Om du inte har fått svar 24 timmar efter att du skickat in dokument för verifiering rekommenderar jag dig att skicka ett nytt meddelande för att försäkra dig om att vi mottagit dokumenten vi behöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du hade spelat på heypoker:

 

Från heyjohan

 

"Hej Pemmsen!

 

Ledsen att det blivit såhär, ge mig ditt användarnamn så fixar jag det direkt, under tiden så skickar jag dig ett PSP som du kan leka med under tiden du väntar på din rulle!

 

Mvh

Johan"

 

-------------------------------------

 

Skillnad på support och support.

 

Obs: Jag tar inte ansvar för det ovanför streckade linjen men jag tror det hade sett ut så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du hade spelat på heypoker:

 

Från heyjohan

 

"Hej Pemmsen!

 

Ledsen att det blivit såhär, ge mig ditt användarnamn så fixar jag det direkt, under tiden så skickar jag dig ett PSP som du kan leka med under tiden du väntar på din rulle!

 

Mvh

Johan"

 

-------------------------------------

 

Skillnad på support och support.

 

Obs: Jag tar inte ansvar för det ovanför streckade linjen men jag tror det hade sett ut så.

 

 

 

HAHA klockrent!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du hade spelat på heypoker:

 

Från heyjohan

 

"Hej Pemmsen!

 

Ledsen att det blivit såhär, ge mig ditt användarnamn så fixar jag det direkt, under tiden så skickar jag dig ett PSP som du kan leka med under tiden du väntar på din rulle!

 

Mvh

Johan"

 

-------------------------------------

 

Skillnad på support och support.

 

Obs: Jag tar inte ansvar för det ovanför streckade linjen men jag tror det hade sett ut så.

 

 

jag håller med dig där, men får tacka för hjälpen man får tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad innebär detta? kanske dum fråga en vill gärna göra rätt:)

 

En kopia av ditt senaste kreditkortskontoutdrag (minst en sida av kontoutdraget som visar kortinnehavarens namn, faktureringsadress och kreditkortsnummer) för varje kreditkort använt för inköp på våra sajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad innebär detta? kanske dum fråga en vill gärna göra rätt:)

 

En kopia av ditt senaste kreditkortskontoutdrag (minst en sida av kontoutdraget som visar kortinnehavarens namn, faktureringsadress och kreditkortsnummer) för varje kreditkort använt för inköp på våra sajter.

 

 

Skicka bara in kopia av körkort, screenshot av Neteller samt kopia av en räkning (vilken som helst bara den innehåller ditt namn o adress) så borde det räcka (det räckte för mig).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Stefan,

 

Vi ursäktar oss över att verifieringen dröjt. Vi har granskat ditt fall

och ditt konto har åter aktiverats. Du kan nu köpa marker och begära

utbetalning av vinster.

 

Vi kommer att ge dig en extra bonus på 10$ och kontakta dig så snart

detta är gjort.

 

Med vänliga hälsningar,

Spelarsupporten

 

 

Tycke det tog lite för lång tid med min verifiering(typ 3-4dar) så drog iväg ett mail, fick det här svaret efter typ två timmar.

Inte samma sak som ett PSP men ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hijackar den här tråden :-)

 

Skapade ett konto på everest och satte in ett par hövdingar med VISAt. Upptäckte att klienten var det gräsligaste jag sett och plockade ut allt till neteller. Nu fick jag följande mail:

 

"Hej XXXXXXXX,

 

Tack för att du spelar hos Everest Poker. Vi tar din säkerhet på största allvar. För att skydda dig, har ditt konto har blivit spärrats pga. onormal aktivitet. Om du vill fortsätta att använda ditt spelarkonto, vänligen kontakta vårt Spelar Support Team via vårt Spelar Support Formulär

 

Med vänliga hälsningar,

Everest Poker Spelar Support Team".

 

*suck*

 

Ahja, jag höll mig lagom hövlig i svarsmailet så jag hoppas de löser det här lite snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...