mgps Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Ola Brandborn, är du en vektight AA-miner? seriöst lägga QQ, AK osv bara för att du blir reraisad, du tar inte coinflips som en man utan ger frivilligt bort en massa mini-eV. HU for playmoneyrolls på stars? Citera
conny Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Så det är inte manligt att vika i coinflip-situationer? Är det manligare att utmana någon på HU om playmoney? Citera
flexnip Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 roflmao http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=38010 Citera
gdaily Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Du får gärna tala om var jag sagt något, så jag kan bemöta kritiken. Sen är jag inte direkt känd för att spela vekt och tight själv, däremot färsöker jag ge "nybörjarråd" som inte alltid är "stroppa in och blunda med vilka två kort som helst". Om det är dagens fråga på poker.se som avses, så ja, där är det medvetet en tight (vek) approach, för 90% av lösarna är Poker-på-tv-finalbordstittare som tror att all-in är det rätta i varje hand. Citera
gdaily Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Den här tråden bör inte ligga i handanalysgruppen heller, flyttar den Citera
thefman Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Ola: Som jag har förstått det så lirar du Mansions $100k turre frekvent? Är du plus på dom turneringarna? (detta är inte något försök till att koppla dina vektighta tipps till någonting dåligt, jag förstår mycket väl konceptet bakom dina tipps) Citera
gdaily Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Ola:Som jag har förstått det så lirar du Mansions $100k turre frekvent? Är du plus på dom turneringarna? (detta är inte något försök till att koppla dina vektighta tipps till någonting dåligt, jag förstår mycket väl konceptet bakom dina tipps) Hej, nej, väldigt ofrekvent faktiskt. En i veckan kanske. Jag gillar inte turneringar, men om man gör det så är det tjänstefel att inte spela. Om inte skatteverket kikar nu: har en placering bara, som gav $1200, så jag ligger någon hundralapp eller tre pluss Citera
mgps Postad 12 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2007 sorry ola bara skojade lite med dig, du är en go kille. vet att du är en äkta LAG. Citera
fhaugen Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Om inte skatteverket kikar nu: har en placering bara, som gav $1200, så jag ligger någon hundralapp eller tre pluss Mansion är skattefritt. Citera
PokerFreddie Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Du får gärna tala om var jag sagt något, så jag kan bemöta kritiken. Sen är jag inte direkt känd för att spela vekt och tight själv, däremot färsöker jag ge "nybörjarråd" som inte alltid är "stroppa in och blunda med vilka två kort som helst". Om det är dagens fråga på poker.se som avses, så ja, där är det medvetet en tight (vek) approach, för 90% av lösarna är Poker-på-tv-finalbordstittare som tror att all-in är det rätta i varje hand. STROPPA IN och blunda.... Citera
The blond beast Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Varför klankar alla ner på Ola? Det är inte alla som har en limited edition klocka från 150-årsjubiléet av tyska postens första frimärke (Bayern nr 1 från 1840). :evil: Citera
Recommended Posts