Gå till innehåll

Kronnan slaskar på SS


KungKroon

Recommended Posts

Har trots huvudvärk spelat bra de senaste 2 timmarna. Låg ca 350 plus när jag plockar upp 1010 utg. Höjer 4xBB och får syn av 2 st. Floppen kommer 10-9-3 regnbåge. Jag betar 3/4 pott. En foldar och en slänger in en pothöjning.

Jag kallsynar och turn kommer en 5a. Jag checkar och enligt planen så ställer han in. Syn av mig och potten är på ca 450 spänn.

River kommer en 7a och han visar J8 för stege. TILT!!?

 

Sessionsresultat: +169 SEK

Bankrulle: 2304 (minus 300 som jag måste orka plocka ut nu!!!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 80
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!

Omfg!! Efter 5 min får jag AA och standardhöjer. En reraise och en all in från 2 små fittor och jag synar.

De har 64s och 86s! En får färg och en får stege. fan inte klokt.

Har screenshot men vet inte hur man lägger upp här. Nån kanske kan visa mig så att jag kan få lite tröst.

 

Sessionsresultat: -212 SEK

Bankrulle: 2092 SEK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hah , köpte min lap också för pokerpengar.

 

Nickar IM123. Har varit död på svenska spel i cirka 3 månader. Tog ut rullen och försvann till andra sidor. Men blir lir snart:-)

 

Ska hålla utkik efter dig :D Jag nickar Babbzan, så du vet :P

 

Tror inte att jag ska lira mer idag.. Fortfarande lite tilltad efter AA-handen, men har trotts allt bara gått lite back idag.

Nu ska jag äntligen ta ut de där 300 :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir det paus i 1 eller 2 dagar.. Extremt tiltad nu... Backade först 100 spänn på en 7%are på river. Tiltade sedan och satt kvar ett tag fast jag borde gått ut.. Var sedan ännu dummare och lirade en 50+2.5 HU som gick åt helvete på 88 vs A5 off.. All in pre och han får färg på turn..??

 

Sessionsresultat: -183 SEK

Sng HU: -52 SEK

Bankrulle: 1802 SEK

 

Bajs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns faktiskt viss humor när det gäller riggen på SvS...

Får KK UTG och höjer 4xBB. En kille i mittenpos synar och vi är HU på flop.

A K Q och hela stacken in då jag sätter honom på AQ eller QQ. Att han hade J10 är väl rätt standard... Potten på 600 spänn åt helvete då bordet inte parar sig.

 

Sessionsresultat: -163 SEK

Bankrulle: 1639 SEK

 

Homegame om 2 timmar.. Blir nog inget mer spel innan det.

Efteråt blir det filmgrind med Joel... Tilt på hans fisar var 10e minut :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt med lite gröna siffror nu efter ett par tråkiga dagar..

Känner inte att jag spelar mitt A-game nu. Har inte samma känsla som jag hade när spelet gick bra. Antar att det är standard, men måste ta mig ur det. Annars vetefan va som kan hända ;)

 

Sessionsresultat: +132 SEK

Bankrulle: 1716 SEK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det där händer typ varje session (din KK mot J10). Värre är det när dom börja klonka in sina högre set mot mitt lägre eller synar ett stort omslag på turn med hålpipa , då snackar vi:-D Hur många bord brukar du lira på 1-2 ?

Good luck with the grind

 

Joo, de e sant. Var lite extra sur i stundens hetta ^^

När jag ser tillbaka på handen fanns det nästan möjlighet att folda den, men om man räknar med kåkdraget + att jag var 50% säker på att jag hade bäst hand så spelade jag nog ändå handen rätt.

 

Jag lirar 2 bord, men funderar på att börja lira 3. Tråkigt bara att SvS inte har resizable (stavning?) tables.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TILT!! Sitter med AK på floppen A-K-9 och slängt in ca 50 spänn i potten när jag blir kickad från internet. Ingen DP så pengarna försvann.

Skriver detta som en session trots att jag bara lirade i ca 20 min.

Nu blir det mer lir.

 

Sessionsresultat: -20 SEK

Bankrulle: 2285 SEK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skitspel nu blandat med lägsta kortsnittet i år... Inget funkade och det slutade med att jag donerade ca 80 kr i en pott där jag inte ens borde ha varit. 200 riksdaler gick också åt helvete på enda bra handen för kvällen. KK vs AA alltid lika trevligt...

 

Sessionsresultat: -233 SEK

Bankrulle: 2052 SEK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...