EverestPoker Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Anmäl dig till EPEC-frirullen som drar igång nu ikväll kl. 19:00 GMT (21:00 svensk tid) så är du med stor sannolikhet direktkvalificerad till maj månads Online Qualifier. Du måste vinna din plats till en Online Qualifier, det går alltså inte att anmäla sig direkt. I kvällens EPEC-satellit vinner de 100 bästa spelarna en plats i maj månads Online Qualifier. Två platser till EPECs live-final står på spel i varje månads Online Qualifier. Live-finalen i EPEC spelas under en weekend i oktober i Algarve. http://www.everestpoker.com/sv/promo/freeroll/epec.html Citera
route66 Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Ja, det var ju inte sååå svårt........ Tack för det Everest! Citera
duoflow Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Ja, det var jätteroligt. Jag anmälde mig men turneringen ploppade aldrig upp för mig... Går det inte att spela CG och turnering samtidigt på Everest? Citera
route66 Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Ja, det var jätteroligt. Jag anmälde mig men turneringen ploppade aldrig upp för mig... Går det inte att spela CG och turnering samtidigt på Everest? Blev ju inte fullsatt ju. Och alltså gick alla vidare. Kolla din mail... Citera
duoflow Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Ok, lol. Hittade inget i email men så att jag var med i startfältet den 31:e maj. Citera
Recommended Posts