konradkatt Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Florencevalentin har fått till en riktigt skön "pokerhit" http://www.myspace.com/florencevalentin Citera
gdaily Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Jag satt och klurade om det här bröt mot forumets regler om "egenreklam", men något så urselt kan bara inte vara "reklam" Citera
Juggler Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Eh, jag tror inte konradkatt är FlorenceValentin. Låten har spelats ganska mycket på P3 Citera
Appel Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Vilken tur att alla får ha sin egna musiksmak. för jag var på väg att stänga ner tråden. Inte för "egenreklam" utan mera för "terrorisering av mina små stackars öron". Faan... jag börjar låta som min mamma Citera
Juggler Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Det märks att det inte är några småkids som sitter på kontoret. Citera
Jennez Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Är det en förkyld Håkan Hellström som sjunger? Citera
CopShootCop Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Är det ngt som pokerspelare saknar så är det musiksmak tydligen, Florence Valentin e riktigt bra. Min nidbild av pokerspelare är att alla är hårdrockare, ungefär samma som fotbollsspelare Citera
acidbomb Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 hahaa humor på hög nivå speciellt när man bor just i vårby gård Citera
Recommended Posts