Jennez Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Inte nog med att du måste utvandra för att någon ska vara dum nog att ge dig ett jobb, måste du annonsera efter fler vänner som du kan snylta på också? Edit: Var fan är min sås? Citera
The Grand Bark Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Inte nog med att du måste utvandra för att någon ska vara dum nog att ge dig ett jobb, måste du annonsera efter fler vänner som du kan snylta på också? Edit: Var fan är min sås? Om du läser hans signatur så fattar du hur han hamnade i Norge. Citera
Jennez Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Om du läser hans signatur så fattar du hur han hamnade i Norge. Citera
Albert Postad 9 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2007 Om du läser hans signatur så fattar du hur han hamnade i Norge. Jag reser gratis i fittan men den är tämligen oberäknelig. Jag hamnade ju här, inte sant? Citera
Recommended Posts