greenmile Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 spelat på bordet i max 5 min så har ingen image eller reads, men mtp nivån så förutsätter jag att motståndet är ganska fiskigt F1 (ca 80kr) limpar utg Hero (ca 450) höjer till 10 med 9s9d (på knappen) F2 (ca 250) synar 9 på SB F1 synar 8 Flopp 2sJs9c F1 betar 12 Hero synar F2 synar är det alltid fel att bara syna här iom att man låter alla draghänder se turn väldigt billigt? eller är det försvarbart om man inte vill skrämma iväg fi1/fi2 om de håller J? Citera
skalle88 Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Jag tycker att det är helt från situation till situation att ta risker för att få ut mer värde även om det ibland innebär att man ger Fi lite väl fina odds. Här tycker jag dock att du kan raisa lite för att de förmodligen kommer syna om de har draw och även J på denna nivån. Citera
decoy Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Du bör raisa ganska rejält, för att inte ngn med färgdrag ska få billig syn. Citera
Hume Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Man kan syna någon gång, men inte ett så litet bet. Citera
Jerico Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Höj snälla, brädan är extremt dragig och det finns stor risk att det kommer en actionkiller eller ett kort som gör att nån drar ut. Citera
Recommended Posts