ToManyOuts Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Bra spelat! Inga dåliga kommentarer om något av spelen. //TMO Citera
richardd Postad 30 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2007 2:00 J9 i sb. Den brukar iaf jag folda när knappen limpar. Ev att jag kan höja den först in mot tajt bb.Ok, smaksak 4:00 T9 på knapp. Tveksamt om den är värd att spela trots multilimpad pott. Smaksak/situationsanpassat 9:40 QQ på knapp. Jag hade dragit iväg ett CB på flop där. Bättre att beta själv, för info eller ta hem potten, än bli tvungen att syna ett bet på turn som du fick göra nu. Varför betala av Ax och skrämma iväg sämmre händer? (checkas det till mig på turn värdebettar jag) 12:50 A4 i bb. Den hade jag släppt. Känns inte så roligt att syna en raise från sb med en sån skräphand. Om han har ett bättre ess så blir det dyrt om ess kommer på flop. Och vad ska du göra om esset inte kommer och får det checkat till dig? Nej kommer inte bli så dyrt eftersom jag inte kommer höja om det kommer ett ess, synar/bettar flop, synar/bettar/foldar turn och fold/checkar river... utan ess bettar jag kanske 50% och checkar 50% beroende på bräda 14:04 KJ utg. Varför limpar du där? Antingen foldar jag eller om jag väljer att spela den så höjer jag. Håller med det var kasst spel 18:40 87 på knapp. Känns (som du själv säger) mycket tveksamt. Den spelar inte jag. sanning Om du ska spela in mer film så använd gärna Xvid-compression enligt guiden. Dock är det mycket viktigt att på Xvid->Configure->Other Options: bocka av ”Display encoding status”. funkade som sagt inte ´.. Citera
Recommended Posts