Gå till innehåll

Nya garantiturneringar hos ParadisePoker


ParadiseOscar

Recommended Posts

Under maj ökar vi på vårt turneringsutbud riktigt ordentligt. Nedan följer en lista på nyheterna som dessutom ska bli fler och fler under månadens gång!

 

Söndagsturneringen

Vi ökar garantin i vår stora söndagsturnering - $40k blir $50k! Inköpet kommer att ligga kvar på $50+5 och turneringen är även i fortsättningen en freeze out med 2500 startmarker. Satelliter till denna rullar dagligen.

 

Big Money Wednesday

Varje onsdag kommer vi att erbjuda en rebuy-turnering med en garanterad prispott på $20 000. Inköpet till denna kommer att vara $30+3.

 

Highroller Sunday

Förutom vår stora söndagsturnering kommer veckoslutet att bjuda på en turnering med ett inköp på $500 och en garanterad prispott på $5k. Till denna turnering kommer inte några satelliter att spelas.

 

Dagliga garantiturneringar

12.00 - $10+1 Rebuy, $3000

14.00 - $5+0.5, $1000

18.00 - $20+2, $2000

21.00 - $10+1 Rebuy, $2000

22.00 - $25+2, $4000

22.30 - $50+5 Deep Stacks, $2500

23.00 - $10+1 Rebuy, $5000

01.00 - $20+2, $2500

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjyst!

 

$500+35 med garanti på 5k lät lite skumt dock. blir ju en sng. kanske man orkar med deepstacken ikväll. :-)

 

Det kan låta lite skumt, men Highroller-turneringen kommer att ha en $5k-garanti till att börja med. Precis som med den stora söndagsturneringen hoppas och tror vi att vi kan öka på det garanterade inom en mycket snar framtid.

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

I och med att Sportingbet Poker nu blivit ParadisePoker dyker en hel del nya, riktigt trevliga turneringar upp i lobbyn. Se nedan för information kring några av dem.

 

Paradise RUSH

Spela Paradise RUSH och du har chansen att vinna den ultimata shoppingrundan. Segraren av turneringen får galna €100 000 att spendera i valfri stad. Stockholm? London? New York? Kalmar? Du bestämmer! Enda haken; du får bara en timme på dig. ;-)

 

Söndagsturneringen - garanterat minst $75k i potten

För $83+7 köper du in i ParadisePokers stora söndags-freeze out. Över $18 000 till vinnaren!

 

Monday Night Takedown

Varje måndag lirar vi Monday Night Takedown där du får möjligheten att plocka fina skalper med bountys som belöning. Missa ej!

 

Mvh

ParadiseOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tycker absolut ni borde se över turneringarna,

 

10 min blinds (varför inte åtminst 12 el 15)

 

Sen vet jag inte hur många ggr programvaran missat att ge mig möjlighet att göra add-on, senast idag, lite irriterande att göra en rebuy för 50 $ några händer tidigare och sen inte få chansen att göra en add-on.

 

Sen undrar jag oxå vad som är så speciellt med "the slow blind strukture" i deepstack turneringen kl 22.30, den verkar vara precis så snabb/brant som alla andra turrar på paradise, med andra mkt snabbare än de flesta andra siter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar HH för sista handen (dvs när jag åker ur en MTT).

Den kommer inte med i HH i klienten?

 

Har oxå upptäckt detta.

 

Det är precis samma fel hos SvS (samma klient) och där har jag påtalat problemet i 7 månader så det måste vara ett megajättefantastiskt stort programeringsfel eftersom det gått 2 stora uppgraderingar och de har inte lyckats lösa problemet.

 

För övrigt samma problem om (inte så ofta man gör det :mrgreen:) man åker ur en SnG. Då kommer inte den förlorande handen med i HH.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...