Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Så då var det dags igen, nybörjaren skapar ännu en tråd :-)

Den här gången undrar jag över dessa "rakeback räknare" som finns på internet, ska man ange antalet raked hands eller antalet spelande händer under en dag?

Sedan undrar jag om det finns någon räknare för NL20$, för hittils har jag bara hittat för NL50$. Jag har letat runt, men finner ingen..

Postad

Nybörjarfrågor är VIKTIGA!! Till att börja med är det viktigt att "älta" grunderna för att få in dem i även mer rutinerade spelares skalle ordentligt. Sen så är ju ändå forumet till för alla nivåer av spelare. Synd bara att jag inte kan hjälpa dig med frågan du har :(

Postad
Nybörjarfrågor är VIKTIGA!! Till att börja med är det viktigt att "älta" grunderna för att få in dem i även mer rutinerade spelares skalle ordentligt. Sen så är ju ändå forumet till för alla nivåer av spelare. Synd bara att jag inte kan hjälpa dig med frågan du har :(

Hehe skön inställning och tack för stödet ;-)

Den här finns där även 0.10/0.25 i alla fall finns att välja.

Ska titta till länken när jag kommer hem, alla pokersidor är blockerade här.

Postad

Den här gången undrar jag över dessa "rakeback räknare" som finns på internet, ska man ange antalet raked hands eller antalet spelande händer under en dag?

Sedan undrar jag om det finns någon räknare för NL20$, för hittils har jag bara hittat för NL50$. Jag har letat runt, men finner ingen..

Du ska skriva antal spelade händer (på de flesta jag vet i alla fall, är du verkligen osäker så maila till de som gjort sidan och frågan).

NL20 finns oftast inte för att det lönar sig inte att spela NL20 med rakeback, då är det mycket bättre att jaga de olika bonusar som finns.

Postad

Hej, För det första beror det lite på om du tex spelar på betway (prima) så måste du gå med i vip för få din rakeback där. För att få din rakeback så måste du rake för 200dollar minst sen får du tillbaka 30% av det . Och jag skulle inte tro som du säger att du skulle behöva ange utan det sköter sidan åt dig..

Postad
Det blir ju ologiskt, eftersom alla händer inte blir raked hands, bara en tanke..

mjo, men då räknar de nog med ett snitt. Jag skulle inte lita på rakeback-räknare på sidor som erbjuder rakeback. Jag vill minnas wpx rakeräknargrej, som angav att man skulle raka ungefär dubbelt så mycket som jag rakade medans jag spelade där. Räknaren du blev länkad till är ju till för att du ska få en ahaupplevelse, och sen regga genom dem.

F.ö. tror jag, som någon annan sa, att du har ganska mycket mer att hämta på att grinda bonusar. Men valet är ju ditt.

Postad
Det blir ju ologiskt, eftersom alla händer inte blir raked hands, bara en tanke..

Ju, men du vet ju inte hur många raked händer du kommer lira i framtiden heller. Du kan räkna ut en snitt däremot och eftersom hälften av alla nybörjare inte vet vad rake ígentligen innebär så är det bättre att man skriver totalt antal händer.

Postad

En raked hand vet jag är över 0,25$ och att jag bara behöver ha fått kort. Men som någon nämde, bonushora kan ju vara ett alternativ. Dock har jag en fin rakeback just nu. Får se hur mycket det ger. Ska också se till att inte lita för mycket på räknarna ;)