CyntaxArEnFisk Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Den person jag hatade mest på forumet var Cyntax. Vad jag har förstått ska han lämna oss. Skål!!! Fest vid svampen vid midnatt? Jag bjuder på skumpa, laget runt! Fy fan vad jag hatade honom. Jag orkar inte utveckla varför eftersom jag ändå kommer smaka bannen inom ett par minuter och inte kunna försvara mina argument. JAG ÄLSKAR DIG Eurythmech! Du vet inte hur mycket du har gjort för oss här på forumet!!! Du vet inte hur mycket du har gjort för världen!!! Citera
lfx Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Nej, däremot är "CyntaxArEnFisk" ett jättetroll som lyckats bli avstängd rätt många gånger. Citera
jaroiten Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Kommer ni att banna Eurythmechs riktiga konto nu också eller bara det här fejkkontot? Citera
eurythmech Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 ehm, posta ip-nummer publikt tack, så att ingen misstänker nåt Citera
Appel Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Man kan väl misstänka även då ip-nummrena är olika, och även olika nätprovider Det finns ju vägar runt det med OM man nu skulle orka med sånt =) Citera
DrRoland Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Ip betyder ingenting om han postat från olika datorer. Behöver inte betyda någonting om han postat från samma dator heller. För övrigt har jag svårt att se hur det skulle kunna vara mer än en person som skrivit första posten. Citera
Recommended Posts