tobas Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Tjenare, jag är inte allt för high på olika pokerverktyg och behöver därför lite hjälp. Det jag är intresserad av att veta är vad man ska ha för " statistik " på spelare man möter som man ser, alltså folk här på forumet använder väldigt ofta typ " han är 34/10/3 ", det jag undrar över är vad står " 34/10/3 " för?? Vet att ett av dom är " vol.$ Put in pot% ", vad är resten sen ? Citera
tobas Postad 7 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2007 Tjenare, jag är inte allt för high på olika pokerverktyg och behöver därför lite hjälp. Det jag är intresserad av att veta är vad man ska ha för " statistik " på spelare man möter som man ser, alltså folk här på forumet använder väldigt ofta typ " han är 34/10/3 ", det jag undrar över är vad står " 34/10/3 " för?? Vet att ett av dom är " vol.$ Put in pot% ", vad är resten sen ? Citera
_ante_ Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Jag tror det står för flops seen/flop-turn%/preflop raise. det är standardinställningarna i pokeroffice i alla fall. Citera
_ante_ Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Jag tror det står för flops seen/flop-turn%/preflop raise. det är standardinställningarna i pokeroffice i alla fall. Citera
tetris Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Tjenare, jag är inte allt för high på olika pokerverktyg och behöver därför lite hjälp. Det jag är intresserad av att veta är vad man ska ha för " statistik " på spelare man möter som man ser, alltså folk här på forumet använder väldigt ofta typ " han är 34/10/3 ", det jag undrar över är vad står " 34/10/3 " för?? Vet att ett av dom är " vol.$ Put in pot% ", vad är resten sen ? vol.$ Put in pot%/Preflop raise/Postflop agg factor Hur mycket man frivilligt stoppar in pengar i potten/Hur ofta du raisar preflop/Hur aggressiv du är på floppen Citera
tetris Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Tjenare, jag är inte allt för high på olika pokerverktyg och behöver därför lite hjälp. Det jag är intresserad av att veta är vad man ska ha för " statistik " på spelare man möter som man ser, alltså folk här på forumet använder väldigt ofta typ " han är 34/10/3 ", det jag undrar över är vad står " 34/10/3 " för?? Vet att ett av dom är " vol.$ Put in pot% ", vad är resten sen ? vol.$ Put in pot%/Preflop raise/Postflop agg factor Hur mycket man frivilligt stoppar in pengar i potten/Hur ofta du raisar preflop/Hur aggressiv du är på floppen Citera
Recommended Posts