Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare har en fråga, kanske är under fel kategori då är det bara att flytta tråden. Men jag undrar hur man gör om man själv inte spelar men vill ha statistik från andra spelare från sin nivå man spelar på, alltså det har tagit lite tid att få mina pengar så jag kan inte börja lira på partypoker ännu, men planerar att börja inom denna vecka! Och har precis skaffat mig Pokeroffice 2 och försökte öppna upp 4 bord och ha pokeroffice rullande för att samla lite information om motståndet, men det gick tydligen inte eller så måste man ändra något?? Någon som vet om det går eller så är det så enkelt att det inte går!

Postad

Jag vet ju t.ex. att folk har haft sina pokeroffice igång när dom railbirdar highstakes poker och sedan redovisat det dom fått in här på forumet. Men vet alltså inte hur jag själv ska göra detta, någon?

Postad

Det kallas alltså data mining när ligger och samlar data på det här sättet. Det är inte alla siter som går att göra det på (eller som tillåter det för den delen).

På Full Tilt så lagras observerade bord tillsammans med de vanliga händerna (iofs bara tills du stänger borden), så där fungerar det som vanligt.